11.1
צילום: freepik

כמה זמן מראש להזמין הדברה לפני מעבר דירה

אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד להדביר בצורה הטובה ביותר את כל חלקי הדירה שאתם עתידים לעבור אליה, באמצעות שירותי הדברה מקצועיים. את תהליך ההדברה יש לבצע לאחר תהליך ניקיון יסודי של הבית וזאת בכדי לוודא שהמזיקים לא יגיעו או לא ישרדו בבית שלכם. 
תוכן בחסות |
נושאים בכתבה הדברה מעבר דירה

הדברה מקצועית תגן על ביתכם מפני נוכחות של מזיקים בו לאורך פרק זמן משמעותי. אם אתם תוהים כמה זמן לפני שאתם עוברים לדירה החדשה שלכם כדאי לכם לבצע הדברה, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

מתי כדאי לעשות הדברה לפני מעבר דירה?

הרבה יותר מורכב לבצע הדברה בבית עמוס ברהיטים או בבית שמתגוררים בו אנשים, לכן, אין ספק שחשוב לבצע את ההדברה עוד טרם אתם מגיעים לדירה. ימים בודדים עד שבוע לפני שאתם עוברים דירה, כדאי שתגיעו לדירה בכדי לנקות אותה באופן יסודי וכדאי שתקבעו מראש עם חברת הדברה מקצועית שתגיע במועד הרלוונטי, לאחר שתסיימו את הניקיון, לבצע את ההדברה בדירה.

לאחר ביצוע ההדברה, כדאי לחכות יום או יומיים, בהתאם להוראות המדביר וסוג ההדברה שביצע ולאחר מכן לנקות שוב את הדירה. כמה ימים עד שבוע הם זמן מספק שיסייע לכם להיכנס לדירה נקייה ונטולת מזיקים או חרקים שונים.

שיטות להדברה לפני מעבר דירה

הדברת מזיקים בדירה יכולה להתבצע בכמה שיטות. השיטה הראשונה היא שיטת ההדברה הכימית. מדובר על שיטה שבמהלכה חברת ההדברה מרססת חומר כימי במגוון איזורים שונים בבית שידוע כי חרקים או מזיקים שונים עלולים להגיע מהם.  שיטה נוספת היא שיטת ההדברה הירוקה, אשר מהווה שיטה אקולוגית פופולארית מאוד כיום. בשיטה זאת משתמשים בחומרים פחות רעילים המבוססים על מקור צמחי.

טיפים להדברה מוצלחת לפני מעבר דירהחשוב לדעת שמדובר על הדברה פחות יעילה מהדבר כימית וכן, היא מתאימה לרוב לטווח קצר. סוג נוסף של הדברה היא ההדברה האלקטרונית. מדובר על הדברה אשר במהלכה משתמשים בגלי קול מיוחדים להרחקת מזיקים או חרקים מסוגים שונים.

חשוב מאוד ראשית כל לבחור חברת הדברה מקצועית ומנוסה בתחום שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים הקיימים וזאת בכדי שההדברה שתתבצע בדירה החדשה שלכם אכן תהיה יעילה ואיכותית. מעבר לכך, חשוב לבקש מראש אחראיות מהחברה בכתב כך שבמידה והמזיקים מגיעים לביתכם למרות ההדברה שבוצעה תוך פרק זמן קצר, הם יבצעו הדברה נוספת בביתכם.

אחד הטיפים החשובים הוא לברר מראש שמדובר על מדבירים שיש להם רישיון מדביר בתוקף מהמשרד לאיכות הסביבה וכן, לבדוק מראש שהם משתמשים בחומרי הדברה מאושרים מבחינה חוקית, בצורה המתאימה לכל סוג הדברה במינון המתאים.

ביצוע הדברה טרם מגיעים לדירה חדשה הוא הדבר הטוב ביותר שיכול להיות ולכן, חשוב לבחור בחברת הדברה נכונה, בזמן המתאים טרם נכנסים לדירה.

המאמר באדיבות חברת הדברה סנטר

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.