104
צילום: freepik

הדפסה על מוצרים: איך ניתן לבחור את ההדפס המנצח?

לא משנה אם אתם רוצים לבצע הדפסה על חולצות או הדפסה על כל מוצר אחר, גולת הכותרת של ההדפסה היא כמובן ההדפס שחייב להיות קולע. אך יש לא מעט אפשרויות, ופתאום מה שחשבתם שיהיה החלק הקל ביותר הופך להיות בין רגע לחלק הקשה ביותר. זה כמובן לא אומר שאתם צריכים לוותר , אתם רק צריכים לדעת איך לבחור את ההדפס המנצח.

תוכן בחסות | (1)

אנו נציג בפניכם כמה טיפים יעילים שיסייעו לכם לבחור את ההדפס המנצח בין אם זה הדפסה על חולצות או הדפסה על מוצרים. פתאום הדפסה על מוצרים תהיה קלה ביותר כמו שחשבתם. התהליך כולו לא ייקח לכם יותר מידיי זמן, אך אתם תוכלו להיות מרוצים מהתוצאה הסופית שאותה אתם תקבלו – וזה מה שיהיה הכי חשוב והכי משמעותי.

הדפסת תמונה – הבחירה הקלה ביותר

אתם לא רוצים לשבור את הראש בכל מה שקשור להדפס? ההחלטה הכי טובה היא פשוט להדפיס על המוצר תמונה. זוהי יכולה להיות כל תמונה שאותה אתם אוהבים או תמונה שאמורה להיות קשורה לאירוע. כך לא תצטרכו לחשוב על כיתוב מעניין, מצב שעלול לגזול מכם זמן יקר ולא מעט מאמץ. זוהי אומנם הבחירה הכי קלה, אך ברוב המקרים היא יכולה להיות בחירה מעולה שלא תגרום לכם להרגיש שנאלצתם לעשות ויתורים.

 תתייעצו עם איש המקצוע בחנות

אם בכל זאת אתם רוצים לבצע הדפסה על חולצות בצורה קצת יותר מקורית, אתם תוכלו להתייעץ עם איש המקצוע שנמצא בחנות. מדובר על איש מקצוע שמדפיס בכל יום אין ספור מוצרים, ולכן ככל הנראה יש לו מספר הצעות שיכולות להיות רלוונטיות. כמובן שזה לא תמיד יהיה מחייב, אך שווה לכם לתת לאפשרות הזאת צ'אנס על מנת להוריד מעצמכם את הצורך לקחת את היוזמה לידיים.

 תקבלו רעיונות ברשתות החברתיות

אתם מרגישים שאין לכם שום רעיון בראש? הדפסה על מוצרים יכולה להיות לא פשוטה, אך בכדי שתוכלו למצוא את ההדפס המנצח תוכלו להסתכל ברשתות החברתיות. שם תוכלו לקבל לא מעט רעיונות שיכולים להיות מאוד רלוונטיים עבורכם. לשמחתכם ברשתות החברתיות קיים הרבה מאוד מידע שתוכלו להיעזר בו, ופתאום ההחלטה הסופית תהיה מעט פשוטה יותר – אך הכי חשוב שהיא תהיה בחירה שתהיו שלמים איתה לחלוטין.

 התייעצו עם בני משפחה או חברים קרובים

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    טדי 08/12/2020 12:30
    הגב לתגובה זו
    רוני ורינה הדפסה על חולצות
צילום: ChatGPTצילום: ChatGPT

דמוגרפיה פוגשת את הכסף הגדול: Longevity נדל״ן


מה מושך את ההון הגדול לענף הדיור המוגן, מי הם השחקנים המרכזיים בתחום, אילו רשתות מובילות את השוק, ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים 


נושאים בכתבה דיור מוגן

בישראל של השנים האחרונות, תחום הדיור המוגן הפך מאפיק נדל"ני נישתי למוקד משיכה חזק עבור חברות הענק במשק וגופים מוסדיים. עם ביקושים הולכים וגדלים, תשואות יציבות, ותמיכה של מגמות דמוגרפיות ארוכות טווח, קרנות, בנקים וחברות ביטוח מתחרות על מקום בחזית הענף. מה מושך את ההון הגדול לענף? מי הם השחקנים המרכזיים? אילו רשתות מובילות את השוק? ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים? 

מה מניע את שוק הדיור המוגן בישראל?

השקעה בדיור מוגן בישראל מתבססת על שלושה מנועי צמיחה מרכזיים: ביקוש יציב, דמוגרפיה צפויה ומודל הכנסות רב שכבתי.
הזדקנות האוכלוסייה:  לפי הדיווח של משרד הממשלה ומשרד הבריאות, בשנת 2022 כבר נמנו בישראל כ-1.2 מיליון בני 65 ומעלה שהם כ-12.4% מהאוכלוסייה והתחזיות מצביעות על גידול משמעותי עד 2035. אז צפוי מספרם להגיע ליותר מ-1.6 מיליון, כמעט 14% מהאוכלוסייה
תוחלת חיים גבוהה: כיום עומדת תוחלת החיים בישראל על כ-80.7 שנים בקרב גברים וכ-84.8 שנים בקרב נשים. נתון זה ממקם אותנו במקום גבוה יחסית, ומעיד על מגמת התארכות חיים שפועלת כיום במדינה. הביקוש למגורי איכות עם שירותי קהילה ותמיכה רפואית צפוי להמשיך ולגדול.
מודל הכנסות יציב: הרשתות פועלות בשיטה המשלבת פיקדון ראשוני (לעיתים של מאות אלפי עד מיליוני שקלים) עם דמי אחזקה חודשיים היוצרים תזרים חודשי בטוח לצד רווחי הון בשלב החתימה והאכלוס. בנוסף, שיעורי התפוסה ברשתות המובילות גבוהים גם בתקופות כלכליות מאתגרות.

רשתות הדיור המוגן המושקעות והמובילות בישראל 

בישראל פועלות כ־11 רשתות גדולות ועוד עשרות קטנות, המפעילות יחד כ־93 בתי דיור מוגן עם כ־14,500 יחידות דיור.

מי הם המשקיעים הגדולים?

הענף הישראלי ראה בשנים האחרונות כניסה של משקיעים מגוונים- מבנקים ועד חברות ביטוח וקבוצות נדל"ן ענק:

יתרונות ההשקעה לשכבות הביניים

כניסת החברות הגדולות והגופים המוסדיים לתחום הדיור המוגן אינה רק מהלך עסקי. היא גם מנוף משמעותי להרחבת הנגישות עבור שכבות הביניים. היקפי ההשקעה הגבוהים מאפשרים לרשתות להקים מתחמים בקנה מידה רחב, לשלב מספר רמות שירות ומחירים, ולהציע יחידות דיור בגדלים שונים. כך, שגם מי שמחזיק בהון מוגבל יחסית יכול למצוא מענה מתאים. בנוסף, לגופים גדולים יש יכולת לנצל יתרונות לגודל: מימון זול יותר, ניהול תפעולי יעיל, ורכישת שירותים בהיקפים גדולים ולהוזיל חלק מהעלויות לדייר הסופי. במודלים אלה, הפיקדון הראשוני מוחזר ברובו ליורשים, והדיירים בוחרים את סל השירותים שמתאים להם.
התוצאה היא שלזוגות פנסיונרים מהמעמד הביניים נפתח חלון הזדמנויות ליהנות ממגורים בסביבה מוגנת, עם שירותי בריאות וקהילה פעילה.