הובלות
הובלות

כמה צעדים פשוטים לבחירה נכונה של חברת הובלות אמינה ומקצועית

אחד התחומים הפרוצים ביותר בשוק התעסוקה הוא תחום ההובלות. כמעט כל אחד יכול להציג את עצמו כמוביל מקצועי בעל ידע וניסיון רב שנים בתחום, ולכן כמעט אין כלים לדעת האם הוא דובר אמת או שהידע והניסיון שלו בתחום שואפים לאפס. אין תעודות הסמכה או בית ספר שיכשיר מובילי דירות במטרה ליישר קו עם רמת ידע מקצועית ולכן ישנן לא מעט חברות אשר מציגות את עצמן כמקצועיות בעוד הידע המקצועי שלהם בתחום זה אפסי לחלוטין.

 

בחירה שאינה נכונה עלולה לגרום לכם לשלם עשרות אחוזים יותר מהמחיר הממוצע

הציבור הרחב אשר אין לו ידע בתחום, עלול לבחור לא נכון בחברה שאינה מספיק מקצועית ואמינה אשר תגבה ממנו מחירים גבוהים בעשרות אחוזים ממחירי השוק ואף תפגע, תשבור או תשרוט שלל מוצרים על הדרך. אז הנה לכם כמה צעדים פשוטים אשר יבטיחו לכם בחירה מושכלת בחברת הובלות מקצועית ואמינה. בחירה נכונה תאפשר לכם להעביר את הדירה בראש שקט ללא חשש מפני תמחור גבוהה בעשרות אחוזים ממחיר השוק או הרס מוצרים בדרך.

 

בשלב הראשון - אתרו כמה שיותר חברות הובלה פוטנציאליות

בשלב הראשון עליכם לאתר כמה שיותר חברות הובלות בקרבת מקום המגורים שלכם. איתור כמה שיותר אפשרויות יאפשר לכם לערוך כמה וכמה פעולות סינון בשלבים הבאים שישאירו בידגם את האפשרויות הטובות ביותר. לאחר שיש לכם רשימה של כמה וכמה חברות הובלות בקרבת מקום המגורים שלכם הגיע הזמן לעבור לשלב הבא, שלב הסינונים הראשון.

 

בשלב השני - ערכו פעולות סינון למציאת החברות המקצועיות ביותר

בשלב השני, שלב הסינונים הראשון, חשוב להכיר כמה דברים חשובים. הפרטים החשובים ביותר עבור כל מוביל, בעזרתו הוא יכול לתמחר את ההובלה שלכם הם: קומות ההובלה, קיום מעלית בבניין, הצורך בפירוק והרכבה של מוצרים, כמות משוערת או מדוייקת של קרטונים, כמות מוצרים גדולים ועוד. נתונים אלה מעט משתנים ממוביל למוביל בשל העובדה הפשוטה כי כל אחד שם דגש על הפרמטרים המשפיעים ביותר על עבודתו. אך בכלליות הדברים, נתונים אלה חשובים במיוחד לתמחור נכון של הובלה.

 

בשלב השלישי - בדקו כמה שיותר חוות דעת

במידה והמובילים איתם יצרתם קשר אינן מתעניינים בפרטים לעיל, קיים סיכוי סביר שהם פשוט לא מספיק מקצועיים. בשלב הסינון השני חשוב לבדוק כמה שיותר חוות דעת אודות חברות ההובלה שנמצאות ברשימה שלכם. כמה שיותר חוות דעת חיוביות אשר מעידות על שירות אמין ומקצועי יאפשרו לכם להיות יותר ויותר בטוחים במקצועיותה של חברת ההובלות.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.