יניב בן
צילום: יחסי ציבור

לאחר 12 שנים: יניב בן סמנכ"ל סחר של הארץ פורש ועובר ל-IDX

בן יצטרף לחברת הדאטה כשותף לצד עמית אוחיון, ארז פרלמן ואלי אסולין. "מאמין ש-IDX תעשה כאן מהפכה בשימוש יעיל ומושכל בדאטה"
משה בנימין | (5)

לאחר 12 שנים בקבוצת הארץ TheMarker, שמתוכן שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות והסחר בדיגיטל, יניב בן, פורש צתפקידו ומצטרף כשותף לחברת IDX - כך נודע לאייס. את בן תחליף בתפקיד מעיין מנשה, ששימשה תחתיו מנהלת המכירות בהארץ-דה מרקר דיגיטל".

בן (41) יפרוש רשמית בסוף החודש ויצטרף כאמור לחברת הדאטה והפרסום IDX שעובדת בין השאר עם הפאבלישרים הגדולים בישראל כגון ידיעות, קשת, הארץ, גלובס ועוד. בן יצטרף כשותף רביעי לצד המייסדים עמית אוחיון, ארז פרלמן ואלי אסולין ובתפקידו החדש יהיה מנהל העסקים של החברה, שתחת אחריותו יעדי ההכנסות של החברה, הממשק עם לקוחותיה והפיתוח העסקי.

את הקריירה הארוכה בקבוצת הארץ TheMarker הוא החל במחלקת המכירות לאחר שחזר משהות בארצות-הברית, ובין היתר היה אחראי על ניהול מחלקת המכירות והתוכן בשיווקי באתרי הארץ, דה מרקר והארץ באנגלית, הקמת ה-Labels (זרוע התוכן המיתוגי של הארץ ודה מרקר), המעבר לחומת תשלום בקרב המפרסמים ויצירת פתרונות מסחריים חדשניים עבור המפרסמים.

 

"אני גאה להיות שותף למהפכת הדיגיטל שהובילו הארץ ודה מרקר בשנים האחרונות, כאשר גם הגולשים וגם המפרסמים יודעים כי מדובר באתרים הטובים, האיכותיים והמעניינים בישראל" אמר בן. "היו לנו לא מעט אתגרים בעולם הפרסום, ועברנו את כולם בהצלחה גדולה. אני רוצה להודות לליאור קודנר שהיה שותף לדרך, והשראת דיגיטל גדולה. על קפדנותו בעניינים של כבוד הגולש, חווית הגולש והתוכן הראוי לגולשים. זו גם ההזדמנות להודות לרמי גז מנכל הקבוצה, שנתן לי הזדמנויות רבות לטפס במעלה הסולם הארגוני, ושימש לי דמות מפתח בקריירה המקצועית שלי".

"ועכשיו אני נרגש להמשיך הלאה לאתגר הבא, שכולל שימוש בכל סט היכולות שלי, כאיש דיגיטל ופאבלישר, בחברה שהיא חוד החנית בתחום הדיגיטל, הדאטה והפרסום. חברה שלמדתי להכיר בתור לקוח, כמיוחדת במינה ברמת הידע, הפתרונות, השירותים והשקיפות שהיא מספקת ללקוחותיה - הפאבלישרים. אני מאמין ש-IDX תעשה כאן מהפכה בשימוש יעיל ומושכל בדאטה ותהיה הפתרון הטוב והאפקטיבי ביותר עבור אתרי התוכן, משרדי הפרסום והלקוחות".

 

עמית אוחיון, מייסד IDX: "יניב בן הוא אחד האנשים הנעימים, היצירתיים, החריפים ומוכווני המטרה שאני מכיר בדיגיטל הישראלי. מבחינתנו זהו יום חג. החברה גדלה והתבססה בשנה האחרונה, והיא יכולה כעת להכיל פיגורת ביזנס בסדר גודל של יניב. העובדה שיניב היה לקוח שלנו במשך שנים - לקוח מעורב, מתעניין, מייעץ ותומך, הופכת את כל הגיוס הזה לחוויה מאוד ייחודית. אני חושב שבמהלך של שנה מהיום, IDX תהיה במקום אחר לגמרי מבחינת ההטמעה שלה בשוק הפרסום למותגים מוכווני דאטה".

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    איזה תותח (ל"ת)
    חבר 29/05/2019 12:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נ. 27/05/2019 20:44
    הגב לתגובה זו
    עמית אוחיון הוא תותח על חלל ו-IDX עומדים להיות הגוגל הבאים
  • 2.
    מושון 27/05/2019 15:34
    הגב לתגובה זו
    ה3rd party מת אוחיון... הגעת להלוויה.
  • כלכלן 30/05/2019 10:45
    הגב לתגובה זו
    לא ברור... כניראה טוב לפבלישר ולסוכנות. נגלה כשינסו לדחוף לנו לפריסה :)
  • 1.
    מאחורי החומה 27/05/2019 15:07
    הגב לתגובה זו
    היה תענוג לעבוד מול יניב, חבל שהוא עוזב. מכה לשמאל הישראלי!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.