לאחר 12 שנים: יניב בן סמנכ"ל סחר של הארץ פורש ועובר ל-IDX
לאחר 12 שנים בקבוצת הארץ TheMarker, שמתוכן שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות והסחר בדיגיטל, יניב בן, פורש צתפקידו ומצטרף כשותף לחברת IDX - כך נודע לאייס. את בן תחליף בתפקיד מעיין מנשה, ששימשה תחתיו מנהלת המכירות בהארץ-דה מרקר דיגיטל".
בן (41) יפרוש רשמית בסוף החודש ויצטרף כאמור לחברת הדאטה והפרסום IDX שעובדת בין השאר עם הפאבלישרים הגדולים בישראל כגון ידיעות, קשת, הארץ, גלובס ועוד. בן יצטרף כשותף רביעי לצד המייסדים עמית אוחיון, ארז פרלמן ואלי אסולין ובתפקידו החדש יהיה מנהל העסקים של החברה, שתחת אחריותו יעדי ההכנסות של החברה, הממשק עם לקוחותיה והפיתוח העסקי.
את הקריירה הארוכה בקבוצת הארץ TheMarker הוא החל במחלקת המכירות לאחר שחזר משהות בארצות-הברית, ובין היתר היה אחראי על ניהול מחלקת המכירות והתוכן בשיווקי באתרי הארץ, דה מרקר והארץ באנגלית, הקמת ה-Labels (זרוע התוכן המיתוגי של הארץ ודה מרקר), המעבר לחומת תשלום בקרב המפרסמים ויצירת פתרונות מסחריים חדשניים עבור המפרסמים.
"אני גאה להיות שותף למהפכת הדיגיטל שהובילו הארץ ודה מרקר בשנים האחרונות, כאשר גם הגולשים וגם המפרסמים יודעים כי מדובר באתרים הטובים, האיכותיים והמעניינים בישראל" אמר בן. "היו לנו לא מעט אתגרים בעולם הפרסום, ועברנו את כולם בהצלחה גדולה. אני רוצה להודות לליאור קודנר שהיה שותף לדרך, והשראת דיגיטל גדולה. על קפדנותו בעניינים של כבוד הגולש, חווית הגולש והתוכן הראוי לגולשים. זו גם ההזדמנות להודות לרמי גז מנכל הקבוצה, שנתן לי הזדמנויות רבות לטפס במעלה הסולם הארגוני, ושימש לי דמות מפתח בקריירה המקצועית שלי".
"ועכשיו אני נרגש להמשיך הלאה לאתגר הבא, שכולל שימוש בכל סט היכולות שלי, כאיש דיגיטל ופאבלישר, בחברה שהיא חוד החנית בתחום הדיגיטל, הדאטה והפרסום. חברה שלמדתי להכיר בתור לקוח, כמיוחדת במינה ברמת הידע, הפתרונות, השירותים והשקיפות שהיא מספקת ללקוחותיה - הפאבלישרים. אני מאמין ש-IDX תעשה כאן מהפכה בשימוש יעיל ומושכל בדאטה ותהיה הפתרון הטוב והאפקטיבי ביותר עבור אתרי התוכן, משרדי הפרסום והלקוחות".
עמית אוחיון, מייסד IDX: "יניב בן הוא אחד האנשים הנעימים, היצירתיים, החריפים ומוכווני המטרה שאני מכיר בדיגיטל הישראלי. מבחינתנו זהו יום חג. החברה גדלה והתבססה בשנה האחרונה, והיא יכולה כעת להכיל פיגורת ביזנס בסדר גודל של יניב. העובדה שיניב היה לקוח שלנו במשך שנים - לקוח מעורב, מתעניין, מייעץ ותומך, הופכת את כל הגיוס הזה לחוויה מאוד ייחודית. אני חושב שבמהלך של שנה מהיום, IDX תהיה במקום אחר לגמרי מבחינת ההטמעה שלה בשוק הפרסום למותגים מוכווני דאטה".
- 4.איזה תותח (ל"ת)חבר 29/05/2019 12:09הגב לתגובה זו
- 3.נ. 27/05/2019 20:44הגב לתגובה זועמית אוחיון הוא תותח על חלל ו-IDX עומדים להיות הגוגל הבאים
- 2.מושון 27/05/2019 15:34הגב לתגובה זוה3rd party מת אוחיון... הגעת להלוויה.
- כלכלן 30/05/2019 10:45הגב לתגובה זולא ברור... כניראה טוב לפבלישר ולסוכנות. נגלה כשינסו לדחוף לנו לפריסה :)
- 1.מאחורי החומה 27/05/2019 15:07הגב לתגובה זוהיה תענוג לעבוד מול יניב, חבל שהוא עוזב. מכה לשמאל הישראלי!

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.