הסדרה מחוז ירושלים כאן 11
צילום: יח"צ

אחרי האירוויזיון: קמפיין פרסומי ללוח השידורים של כאן 11

אחרי שבוע האירוויזיון ובמקביל להחלטה לקצץ את תקציב ההפקות בכאן 11, התאגיד יוצא בקמפיין בעיתונות, בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות, ללוח השידורים החדש שלו
אלכסנדר כץ | (2)

תאגיד השידור כאן משיק היום (יום א') קמפיין פרסומי לקידום לוח השידורים החדש שלו. הקמפיין יוצא לדרך בדיוק עם סיום שבוע האירוויזיון, שהניב נתוני צפייה גבוהים לחצאי הגמר וגמר האירוויזיון, ואף הביאו את החדשות לנצח פעמיים (בחמישי ובשבת, לפני משדרי האירוויזיון, א"כ) את חדשות 13.

 

הקמפיין כבר עלה כבר בחלק מפלטפורמות התאגיד, והיום הוא יגיע גם לרדיו, לטלוויזיה ולדיגיטל של התאגיד. בנוסף הוא יפורסם בשילוט חוצות, בדיגיטל ובעיתונות היומית. בקמפיין יפרסמו את לוח השידורים שיעלה היום לאוויר, ויכלול את הסדרות 'מחוז ירושלים' ו'תיק נעדר' (קופרודוקציה של כאן עם קשת, א"כ), התכניות 'גאולה ולונדון' ו'טיול אחרי צבא', ואת מגישת החדשות דוריה למפל.

 

 

הקמפיין יוצא לדרך שבפועל התאגיד מקצץ בתקציב ההפקות שלו, בשל מימון האירוויזיון, שלא זכה לתמיכה נוספת מצד המדינה (למעט הלוואה, א"כ). תקציב האירוויזיון עומד על כ-130 מיליון שקלים, כ-20 מיליון יגיעו מחסויות והסכמים מסחריים, כ-10 מיליון מאיגוד השידור האירופי EBU, כ-25 מיליון שקלים מתקציב התאגיד, ועוד 75 מיליון שקלים באמצעות ההלוואה שהתקבלה מהמדינה. בעקבות כך הוחלט בתאגיד לקצץ 10 מיליון שקלים בכל אחת מ-10 השנים הקרובות מתקציב התוכן.

 

בשבוע שעבר הודיעו אנשי חטיבת התכניות יוקפאו מספר תכניות, כגון 'החיים על פי דביר', העונה החדשה של 'המרדף', התכנית 'מה נסגר', ואף העונה השנייה שחל סדרת המשפט 'פמת"א', שזכתה לביקורות טובות. בנוסף יוקפאו הפקות דוקו.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ofer desade 21/05/2019 09:45
    הגב לתגובה זו
    the audience is the same, why not let them advertise and get this joke off the government payroll? shidur tziburi, my ass
  • 1.
    מקווה שיורידו את התכנית המיותרת של פבלו (ל"ת)
    א 20/05/2019 05:38
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.