פרטנר TV חושפת נתוני צפייה: נטפליקס ויוטיוב שולטות במסך
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, חשף היום (יום ב') לראשונה את נתוני השימוש בשירותי הטלוויזיה פרטנר TV. על פי הנתונים אותם חשף בבוועידת הדיגיטל של TheMarker, עולה כי 51% מהזמן מול המסך של הצופים מורכב מאפליקציות ושירותי צפייה נדחית. לקוחות פרטנר צופים בטלוויזיה בממוצע 4.5 שעות מדי יום. מדובר בנתונים גבוהים מזמן הצפייה הממוצע בישראל, וגם מזמן הצפייה הממוצע בארה"ב.
49% מהזמן - שעתיים ו-12 דקות - מוקדשים לצפייה ליניארית בערוצים השונים. שאר הזמן מתחלק בין הפלטפורמות השונות. שעה ו-19 דקות, שהם כמעט שליש מזמן הצפייה היומי, הוא באפליקציות ובשירותי התוכן, דוגמת נטפליקס, יוטיוב ועוד. ב-22% הנוספים, קצת פחות משעה, לקוחות פרטנר TV צופים ב-Time Shifted TV - צפייה נדחית, בין אם בשירות Catch up או ב-VOD.
"שנת 2019 תהיה שנה שבה החלק של ה-51% יילך ויגדל עוד יותר", אמר בנבנישתי בוועידה. "לא צריך להיות נביא בשביל זה, מספיק לראות את ההשקעה האדירה של נטפליקס בתוכן - 13 מיליארד דולר בשנה אחת. יותר ממילארד דולר בחודש, יותר מ-250 מיליון דולר בשבוע, מאות סדרות חדשות בכל שנה ועוד עשרות סרטים חדשים שחלקם, כמו 'רומא', צפויים להיות מועמדים לאוסקר".
- 1.שמיל 25/12/2018 09:38הגב לתגובה זובלתי נסבל.....
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
