פרטנר TV חושפת נתוני צפייה: נטפליקס ויוטיוב שולטות במסך
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, חשף היום (יום ב') לראשונה את נתוני השימוש בשירותי הטלוויזיה פרטנר TV. על פי הנתונים אותם חשף בבוועידת הדיגיטל של TheMarker, עולה כי 51% מהזמן מול המסך של הצופים מורכב מאפליקציות ושירותי צפייה נדחית. לקוחות פרטנר צופים בטלוויזיה בממוצע 4.5 שעות מדי יום. מדובר בנתונים גבוהים מזמן הצפייה הממוצע בישראל, וגם מזמן הצפייה הממוצע בארה"ב.
49% מהזמן - שעתיים ו-12 דקות - מוקדשים לצפייה ליניארית בערוצים השונים. שאר הזמן מתחלק בין הפלטפורמות השונות. שעה ו-19 דקות, שהם כמעט שליש מזמן הצפייה היומי, הוא באפליקציות ובשירותי התוכן, דוגמת נטפליקס, יוטיוב ועוד. ב-22% הנוספים, קצת פחות משעה, לקוחות פרטנר TV צופים ב-Time Shifted TV - צפייה נדחית, בין אם בשירות Catch up או ב-VOD.
"שנת 2019 תהיה שנה שבה החלק של ה-51% יילך ויגדל עוד יותר", אמר בנבנישתי בוועידה. "לא צריך להיות נביא בשביל זה, מספיק לראות את ההשקעה האדירה של נטפליקס בתוכן - 13 מיליארד דולר בשנה אחת. יותר ממילארד דולר בחודש, יותר מ-250 מיליון דולר בשבוע, מאות סדרות חדשות בכל שנה ועוד עשרות סרטים חדשים שחלקם, כמו 'רומא', צפויים להיות מועמדים לאוסקר".
- 1.שמיל 25/12/2018 09:38הגב לתגובה זובלתי נסבל.....

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.