טיפים לפיתוח אפליקציות
עברו רק שנים אחדות והיום איננו יכולים לדמיין את חיינו ללא האפליקציות. התוכנות הקטנות המותקנות על גבי מכשירי הסלולר שלנו מסייעות לנו להתמצא בכל אשר נפנה. עוד כשאנו קמים בבוקר, אנו ממהרים אל הטלפון שלנו כדי לראות אם קיבלנו הודעות בוואטסאפ, או משתמשים באפליקציית מזג אוויר כדי לראות אם ירד היום גשם. וזה עוד מבלי לדבר על כך שאנו יכולים לדעת בוודאות מתי מגיע האוטובוס או פשוט להעביר את הזמן בנסיעה בעזרת אפליקציית משחק נחמדה.
מדוע כדאי לפתח אפליקציות?
תחום פיתוח אפליקציות הולך וצובר תאוצה עם השנים. יש אנשים המתפרנסים רק מפיתוח אפליקציה שאת רעיונה הם הגו, ויש חברות וארגונים המפתחים אפליקציה משלהם על מנת שתוכל לסייע להם לשמור על קשר עם לקוחות ולהרחיב את דרכי הפעולה שלה. ואכן, אחד היתרונות הבולטים של האפליקציה הוא שהיא ניידת, וניתן להשתמש בה בכל מקום – בבית, בעבודה או בנסיעה הביתה.
פיתוח אפליקציות – אז איך עושים זאת?
אז קמתם בבוקר עם רעיון מקורי שעומד לשנות את העולם. כעת, אתם רוצים ליישם אותו, אך לא יודעים בדיוק כיצד. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל להגשים את החלום שלכם:
- להגדיר מטרות ברורות – אם אתם מעוניינים בכך שהאפליקציה שלכם תצבור תאוצה, עליכם את מטרתה: אילו פעולות היא עומדת לבצע? מיהו קהל היעד שלה?
- לבחור פלטפורמה – כדי לדעת באיזו שפת תכנות להשתמש, חשוב לבחור את הפלטפורמה שאליה תפתחו את האפליקציה. עבור מערכת ההפעלה iOS של אפל כדאי ללמוד את שפת Objective C, ואילו עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד מומלץ ללמוד שפות כמו Java.
- דיאטה לאפליקציה שלכם – מפתחים רבים אוהבים לדחוף פיצ'רים לאפליקציות על מנת לשלל אותן. העניין הוא שעודף של פיצ'רים יוצרים עומס על האפליקציות וגורמים להאטה משמעותית. על כן, מומלץ לבחור במאפיינים הרלוונטיים לאפליקציה שלכם באמת.
- בדקו את האפליקציה שלב אחר שלב – לא מספיק לבנות את האפליקציה, יש צורך לבדוק אותה בכל עת. בכל שלב עלול להתגלות באג כלשהו בתוכנה, ואז תצטרכו לחזור ולתקן עד שהאפליקציה תעבוד באופן מושלם.
- דאגו לעיצוב – אם אתם מעוניינים בכך שכמה שיותר אנשים יורידו את האפליקציה שלכם, עליכם לדאוג לעיצוב ראוי.
- שווקו את האפליקציה – אם לא תדאגו לשווק את האפליקציה לאחר שהיא יוצאת לאור, לא תצליחו להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.76% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.76% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
