מלינקדאין ל-Jolt: טל שמואלי מצטרף לחברת הסטארט-אפ

שבוע לאחר שגייסה 7.2 מיליון דולר מקרן השקעות בריטית, חברת הסטארט אפ הישראלית מעבה את הצוות. שמואלי הוביל את חדירת לינקדאין לישראל
משה בנימין | (3)

שבוע לאחר שדיווחה על גיוס הון של 7.2 מיליון דולר מקרן Octopus הבריטית, חברת הסטארט-אפ הישראלית Jolt מעבה את הצוות עם גיוסו של טל שמואלי, עד לאחרונה מנהל השוק הישראלי בלינקדאין ומי שהוביל את חדירת הרשת החברתית-עסקית לישראל. 

בתפקידו החדש ישמש שמואלי כ-VP Jolters ויהיה אחראי על ניהול, גיוס ופיתוח הממשקים, מול המורים בחברה, שמגייסת מומחים מכל העולם ללמד כישורי היי-טק עדכניים. 

"גילינו את טל כמרצה בפלטפורמה", אומר רועי דויטש, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Jolt. "הסדנה שלו זכתה לדירוג הגבוה ביותר האפשרי במשך תקופה ארוכה, ובשלב מסוים הוא התחיל לעזור בגיוס מרצים נוספים ואפילו בהכשרתם. זו דוגמה טובה לאיך חברה המבוססת על קהילה יכולה למנף א, הקהילה שלה כדי להתפתח ולגדול".

"מהרגע הראשון כמרצה ב-Jolt היה לי ברור שקורה פה משהו גדול יותר וההיכרות עם המוצר והצוות אישררה את זה", אומר שמואלי. "Jolt מאפשרת לאנשים ברחבי העולם לקחת בעלות על הקריירה שלהם וזו זכות גדולה להיות חלק מהצוות שגורם לזה לקרות". 

Jolt בונה רשת של קמפוסים חדשניים ללימודים מתקדמים, בהם מקצוענים רוכשים את הכישורים והכלים הדרושים להם כדי להצליח במאה ה-21. החברה נוסדה בשנת 2015, על ידי רועי דויטש, ניצן כהן ארזי ונדב לשם. ב-2017 הצטרף ליאור פרנקל כשותף בחברה.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קולגה לשעבר 31/10/2018 14:59
    הגב לתגובה זו
    עבדתי עם טל לפני מעברו ללינקדאין ולהגיד שהוא הוביל את החדירה לישראל זה פשוט לשקר לקוראים. טל בסך הכל היה מנהל לקוחות שבפועל נתן שירות למשרדי פרסום וזה קרה לאחר החדירה לישראל ולא לפני. עצוב שאני רואה יותר ויותר אנשים בתעשייה הזאת משקרים בפני כולם בשביל הג'וב הבא - אף אחד לא בודק מה האמת?
  • 2.
    פתטי 29/10/2018 18:04
    הגב לתגובה זו
    טל שמואלי לא הוביל שום דבר בלינקדין, היה account manager שלא הצליח להביא שום השיג משמעותי ולכן לא היה לו ביקוש לא בתוך החברה ולא מחוצה לה. הצטרף לחבורה של לוזרים.
  • 1.
    דניאל אוחיון 29/10/2018 16:30
    הגב לתגובה זו
    הוא עובד שם כבר כמה חודשים מה הם נזכרו עכשיו - למרות שדוגרי שאפו הם ממש בונים שם צוות של כוכבים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.