טל שמואלי
צילום: סטיב לאנגן/סטודיו הדשוטס דאבלין

מלינקדאין ל-Jolt: טל שמואלי מצטרף לחברת הסטארט-אפ

שבוע לאחר שגייסה 7.2 מיליון דולר מקרן השקעות בריטית, חברת הסטארט אפ הישראלית מעבה את הצוות. שמואלי הוביל את חדירת לינקדאין לישראל
משה בנימין | (3)

שבוע לאחר שדיווחה על גיוס הון של 7.2 מיליון דולר מקרן Octopus הבריטית, חברת הסטארט-אפ הישראלית Jolt מעבה את הצוות עם גיוסו של טל שמואלי, עד לאחרונה מנהל השוק הישראלי בלינקדאין ומי שהוביל את חדירת הרשת החברתית-עסקית לישראל. 

בתפקידו החדש ישמש שמואלי כ-VP Jolters ויהיה אחראי על ניהול, גיוס ופיתוח הממשקים, מול המורים בחברה, שמגייסת מומחים מכל העולם ללמד כישורי היי-טק עדכניים. 

"גילינו את טל כמרצה בפלטפורמה", אומר רועי דויטש, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Jolt. "הסדנה שלו זכתה לדירוג הגבוה ביותר האפשרי במשך תקופה ארוכה, ובשלב מסוים הוא התחיל לעזור בגיוס מרצים נוספים ואפילו בהכשרתם. זו דוגמה טובה לאיך חברה המבוססת על קהילה יכולה למנף א, הקהילה שלה כדי להתפתח ולגדול".

"מהרגע הראשון כמרצה ב-Jolt היה לי ברור שקורה פה משהו גדול יותר וההיכרות עם המוצר והצוות אישררה את זה", אומר שמואלי. "Jolt מאפשרת לאנשים ברחבי העולם לקחת בעלות על הקריירה שלהם וזו זכות גדולה להיות חלק מהצוות שגורם לזה לקרות". 

Jolt בונה רשת של קמפוסים חדשניים ללימודים מתקדמים, בהם מקצוענים רוכשים את הכישורים והכלים הדרושים להם כדי להצליח במאה ה-21. החברה נוסדה בשנת 2015, על ידי רועי דויטש, ניצן כהן ארזי ונדב לשם. ב-2017 הצטרף ליאור פרנקל כשותף בחברה.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קולגה לשעבר 31/10/2018 14:59
    הגב לתגובה זו
    עבדתי עם טל לפני מעברו ללינקדאין ולהגיד שהוא הוביל את החדירה לישראל זה פשוט לשקר לקוראים. טל בסך הכל היה מנהל לקוחות שבפועל נתן שירות למשרדי פרסום וזה קרה לאחר החדירה לישראל ולא לפני. עצוב שאני רואה יותר ויותר אנשים בתעשייה הזאת משקרים בפני כולם בשביל הג'וב הבא - אף אחד לא בודק מה האמת?
  • 2.
    פתטי 29/10/2018 18:04
    הגב לתגובה זו
    טל שמואלי לא הוביל שום דבר בלינקדין, היה account manager שלא הצליח להביא שום השיג משמעותי ולכן לא היה לו ביקוש לא בתוך החברה ולא מחוצה לה. הצטרף לחבורה של לוזרים.
  • 1.
    דניאל אוחיון 29/10/2018 16:30
    הגב לתגובה זו
    הוא עובד שם כבר כמה חודשים מה הם נזכרו עכשיו - למרות שדוגרי שאפו הם ממש בונים שם צוות של כוכבים
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.