אירית שגב תהיה דוברת רשת ערוצי החדשות i24news
דוברת ערוץ 20 עד לאחרונה, חוזרת לעבוד עם הערוץ הבינ"ל, תנהל את מערך הדוברות ויח"צ של 3 הערוצים שלו, ותהיה אחראית על העבודה מול משרדי היח"צ בארה"ב ואירופה
אירית שגב תשמש דוברות ערוץ החדשות הבינ"ל i24news. שגב תנהל את כלל הפעילות התקשורתית של 3 הערוצים ב-3 השפות בהן הוא משודר - אנגלית, צרפתית וערבית, ותרכז את פעילות יחסי הציבור הגלובלית של הרשת מול משרדי היח"צ של החברה בארה"ב ובאירופה.
ערוץ החדשות הבינ"ל i24news עלה לאוויר ביולי 2013, ומאז השיק אולפנים בפריז, ניו יורק, וושינגטון ולוס אנג'לס. הוא אמור להתחיל לשדר גם בישראל, לאחר שהמגבלה הרגולטורית הוסרה בכנסת. הבעלים שלו הם פטריק דרהי – בעלי חברת אלטיס המחזיקה גם ב-HOT הישראלית, ופרנק מלול, המשמש מנכ"ל הערוץ.
שגב (32) שימשה עד לאחרונה דוברת ערוץ 20 אליו הצטרפה בתחילת 2016, וניהלה את כלל הפעילות התקשורתית של הערוץ בתקופה סוערת ורוויית משברים, בשיאה הודיע הערוץ כי הוא קורס תחת עול הרגולציה ונאלץ להחזיר את רישיונו באם לא יזכה להקלות רגולטוריות ולאישור רשמי לשדר חדשות. שגב ניהלה קמפיין תקשורתי רחב היקף אשר הוביל לתמיכה רבה בערוץ ובהמשך להקמת ועדה מיוחדת להצלת הערוצים הייעודיים.
לפני כן עבדה במשך שנים מחלקת גופי התקשורת במשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת, וטיפלה באתר ynet, רדיו תל אביב, רדיו דרום, קול ברמה, קול חי, סלוצקי אפיקי תקשורת, קבוצת התקשורת פנורמה ואתר פאנט ועוד, כמו גם בהשקת i24news ובטיפול בתקציב זה. כעת היא חוזרת לערוץ, וההתקשרות עם משרדו של לוי תסתיים.
- 1.דנה 26/08/2018 09:30הגב לתגובה זוחחח
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
