נעים מאד: לי נעים תתחיל להגיש מבזקים בחדשות 2
לי נעים מצטרפת לצוות מבזקני חברת חדשות 2 – כך נודע לאייס. לחברת החדשות מבזקים לאורך שעות הבוקר ואחר הצהריים, שמשודרים בערוצים קשת 12 ורשת 13.
נעים החלה את דרכה בחברת החדשות לפני כ-7 שנים, כתחקירנית בתכנית 'שש עם'. עם השנים החלה לעבוד עבור 'התכנית הכלכלית' שמשודרת לפני מהדורת החדשות, ועשתה כתבות ותחקירים למהדורה. בין היתר חשפה לאחרונה עדויות של ארנון מילצ'ן ועוזרתו במסגרת תיק 1,000, של עוזי ארד בתיק הצוללות, ופרסמה כיצד שר הפנים אריה דרעי ניסה להעביר לעמותות של רעייתו כספים ממשרד הנגב והגליל.
נעים מצטרפת לקבוצה של אנשי חדשות 2 שמשמשים כמבזקנים, בהם נטעלי שם טוב, טלי מץ, שיבל כרמי מנסור, יעל אודם, עמרי ברק, ירון אברהם, פוראת נסאר ועופר חדד.
בחדשות 2 אישרו את הפרטים.
- 12.נגה 20/11/2019 18:05הגב לתגובה זופשוט גרועה מדברת מהר ולא ברור
- 11.קרן 19/08/2019 21:55הגב לתגובה זואבל מקריינת יפה
- הרצל 13/11/2019 17:58הגב לתגובה זוהכי מעניינת
- 10.ניר 18/06/2019 00:03הגב לתגובה זואת כמו כל הצעירים מדברת מהר ...לאנשים מבוגרים קשה לקלוט..תעצרי בסוף משפט ותנשמי..כל ידיעה שלך נשמעת כאילו פרצה שריפה..דיבור מהיר מלחיץ אותנו...חבל כי את נעימת מראה..ויש לך עתיד מזהיר ..תעבדימקצת על הקטע הזה שלך ואת תהיי מצויינת
- משתפרת (ל"ת)ניר 06/07/2019 10:31הגב לתגובה זו
- אקי 18/06/2019 23:45הגב לתגובה זומדברת מהר מאד
- 9.שרה מור 14/05/2019 06:52הגב לתגובה זוישר שראיתי את לי נעים אמרתי לבעלי שהיא בטוח הבת של שרי רז.אכן צדקתי. מקסימה מעבירה יפה ובברור.
- 8.דניאלה 05/03/2019 17:22הגב לתגובה זוללי יש את הקול היפה של אמה,שרי לי,את מקסימה כמו אמא,תצליחי!
- 7.א.נ.ס 25/02/2019 14:14הגב לתגובה זוהמון בהצלחה
- 6.אבשלום קוף 18/02/2019 07:35הגב לתגובה זולמי שיש אוזן רגישה יבחין בשברי מבטא. כמו כן הקול שלה מוספס וגס ולא נעים לאוזן. לא כרמלה מנשה עדיין, אבל מתקרבת. בנוסף, יש לה המון טעויות הגייה ודיבור המאפיינות כאלו שעברית אינה שפת אם עבורם. המראה שלה זה עניין של טעם- לי לא טעים...
- 5.כופי שרי רז, בטח טובה כמוה, ובהצלחה ! (ל"ת)היחידה 30/12/2018 19:46הגב לתגובה זו
- איה 19/08/2019 21:54הגב לתגובה זורפי רשף שאל אותה ואמרה שלא
- 4.לי לא נעים בכלל (ל"ת)סוזנה 26/09/2018 14:46הגב לתגובה זו
- תום 30/10/2018 18:55הגב לתגובה זולא נעימה בכלל. דיקציה גרועה, בולעת מלים, ממהרת מדי...
- 3.עוד שמאלנית קיצונית (ל"ת)שוקי 17/07/2018 16:35הגב לתגובה זו
- היחידה 30/12/2018 19:49הגב לתגובה זוכנראה כתבת טובה, אין מה לעשות, כולם או רובם במדיה הם לא ימין, אז לא יהיה תקשורת????
- 2.כל פעם אני מופתע מחדש מהשטחיות שלה (ל"ת)נו באמת 17/07/2018 15:36הגב לתגובה זו
- 1."מבזק", הפורמט הכי מיותר כיום בטלוויזיה (ל"ת)שלומי 17/07/2018 14:50הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.