אחרי שנתיים וחצי: דוברת ערוץ 20 אירית שגב הודיעה על עזיבה
אירית שגב, דוברת ערוץ 20, מסיימת את תפקידה לאחר שנתיים וחצי. שגב הודיעה למנהליה על סיום עבודתה, ותעזוב את הערוץ בסוף יולי. הערכה היא שבערוץ יפעלו כעת לגיוס מחליף לשגב בפונקציה זו.
שגב ניהלה את מערך הדוברות ויחסי הציבור של הערוץ מאז ינואר 2016. בתקופה זו הוא עמד בעין הסערה – גם מבחינת הביקורת על התנהלותו, וגם עם כמה דרמות תקשורתיות, שלפחות אחת מהן נגעה להמשך הפעלתו. בדצמבר האחרון נקלע הערוץ למעין משבר ואף הודיע כי נאלץ להחזיר את רישיונו בשל הרגולציה הכובלת, ולזמן את עובדיו להליך שימוע לפני פיטורים. מהלך זה שכלל גם עבודה תקשורתי, הוביל לשינויי חקיקה בכנסת, לפי תנאים נוחים בהרבה לערוץ 20.
בעקבות כך גם הושקה מהדורת החדשות של ערוץ 20, שהוגדרה כמהדורה אלטרנטיבית למהדורות המשודרות מולה. נכון להיום הרייטינג של המהדורה נחשב לנמוך, אבל עדיין מדובר בחבלי לידה של חודשיים בלבד.
שגב גם התנהלה תקשורתית בכל פרשת ערוץ הכנסת, כולל בהתמודד, בהמשך בזכייה, ולאחר מכן בהחלטת מועצת הכבלים והלוויין לבטל את זכיית ערוץ 20 ולצאת במכרז חדש. במקביל גם מתנהלים מספרים בג"צים בסוגייה.
"לאחר לבטים רבים אני עוזבת מקום שהיה לי בית ואנשים שהיו לי למשפחה", מסרה בהודעה לתקשורת. "חווינו, נאבקנו ובנינו יחד גוף תקשורת ייחודי ושונה, בתהליך מרתק שאקח איתי הלאה כהוכחה לכך שהכל אפשרי. אני מודה למנכ"ל הערוץ, שכי פרנץ ולצוות הנפלא. מסכמת שנתיים וחצי של עבודה מאתגרת ומספקת, ואני מוכנה להרפתקאות הבאות".
שגב הגיעה לערוץ 20 לאחר שנים במשרד דני לוי תקשורת, בו ניהלה מערך יחסי ציבור של גופי תקשורת רבים, בהם אתר ynet ואתרי הסחר שלו 'עברית ספרים דיגיטליים', 'ביגדיל', WinWin, ערוץ החדשות הבינלאומי i24news אותו השיקה תקשורתית, רדיו תל אביב ועוד.
המנכ"ל שכי פרנץ מסר: "אני מודה לאירית, שהייתה שחקנית נשמה והרבה יותר מדוברת. אירית הובילה מהלכים מהותיים בחברה, תוך ראיית התמונה הכוללת ובניית אסטרטגיה לטווח ארוך. במהלך עבודתה ניהלה משברים והתמודדה עם שינויים משמעותיים שעבר ערוץ 20 בפרט, ושוק התקשורת בכלל. אין ספק שאירית תחסר לנו. אני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".
- 2.כשהספינה טובעת העכברים בורחים (ל"ת)יוסף המספר 30/05/2018 22:15הגב לתגובה זו
- 1.מה השמות האלה? שכי פרנץ ?????? (ל"ת)שכי פרנץ ?????????? 30/05/2018 15:32הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
