"אמרו שהמשרד משפחה, אבל עבדנו עד חצות, עד שהתפוצצתי"
פודקאסט הפרסום של מירן פחמן EAR CATCHER מארח השבוע את אדם בני, מהקופירייטרים הוותיקים בענף הפרסום הישראלי ואחד ממקימי copywise שעבד ב(כמעט) כל המשרדים הגדולים בישראל.
עם רזומה של יותר מ-20 שנה, בני מדבר על תפקיד הקופירייטר, התשוקה למקצוע והקונפליקט שטמון בו עם היתרונות והחסרונות. "אני מאוד אוהב להיות קופירייטר, לקבל בעיות ולהפוך אותם לפתרונות...אני חושב שהרבה פעמים אנחנו מתנהגים כאילו אנחנו מאוד חשובים עד שזה פוגע במוצר. כל הפרסומים הגרנדיוזיים עם האתוס והפאתוס הם בדרך כלל לא משקפים את האופן שבו הצרכנים תופסים את העניין ואז אנחנו מפספסים אותם".
על אנשי הקריאייטיב כיום מול הדור הקודם הוא אומר "מנקודת המבט שלי פעם היה הרבה יותר מקובל שהחבר'ה מהקריאייטיב הם המגניבים והמופרעים אבל נראה לי שזה כבר עבר". בין האנקדוטות המשעשעות בעברו, בני מדבר על המרד לכאורה שהוביל בבאומן בר ריבנאי: "קרה משהו, הייתי קיבוצניק ובאתי מאוד תמים ולא הבנתי איך יכול להיות שמצד אחד מדברים איתנו על משפחתיות ומצד שני נותנים לנו לעבוד עד 2 בלילה - זה לא הסתדר לי והתפוצצתי אמרתי שלא יכול להיות. אחר כך הייתה מסיבה לרגל זכייה במכרז ואני אמרתי שלדעתי לא צריך ללכת למסיבה וזה לימים נהיה המרד - אח"כ חזרנו למשרד ופיטרו 4 אנשים בגלל זה".
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז"ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
- 7.שי 24/04/2018 21:35הגב לתגובה זומה חשבת שיחבקו אותך??
- 6.גדי 24/04/2018 21:33הגב לתגובה זואיש מרדן ובעייתי היה. חבל שנתת לו במה להשמיץ אחרים.
- 5.האמת (ל"ת)גדי 24/04/2018 21:32הגב לתגובה זו
- 4.גלידות 18/04/2018 15:19הגב לתגובה זואדם חכם מאוד ומבריק, שהלב שלו נמצא בדיוק במקום הנכון. תותח
- 3.משה 17/04/2018 16:37הגב לתגובה זושעשה ל 70 שנות קולנוע בישראל. סרט מרגש יפה ועדין ברמות...
- 2.שמוליק קיטייניק 17/04/2018 15:55הגב לתגובה זואדם בני תענוג צרוף לשמוע אותך
- 1.ועל זה נאמר הינה אדם בני, עובד יותר קשה ממני. (ל"ת)מני 17/04/2018 11:31הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
