אהוד ברק, מתוך הסרט "להיות רמטכ"ל" יואב לימור
צילום: מסך מאקו
רייטינג

ערב הדוקו של שבת: הרמטכ"לים וקלינטון לא חוצים את ה-10%

הסרט של יואב לימור בקשת הניב 9.7% מול הראיון של קלינטון לדרוקר עם 7.2%. יום ו': אילה חסון ניצחה את אולפן שישי בקשת ורשת. יום ה': 13% ל'שישה אבות'
אלכסנדר כץ |

ערב רייטינג פושר נרשם אמש (מוצ"ש) בטלוויזיה, למרות האירועים בסוריה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי סרט הדוקו של יואב לימור 'להיות רמטכ"ל' (קשת) הניב 9.7%, ומולו קיבל הריאיון שהעניק נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון לרביב דרוקר (עשר) 7.2%. הריאיון ניצח את השידור החוזר של 'אבודים' (רשת) שניפק 7%. סדרת הטבע ילוסטון – אקלים פראי (כאן 11) הניבה 2.4%.

 

שידור חוזר של 'המשפיעים' (רשת 13) רשם 5.7%, 'הביתה' (קשת 12) קיבלה 5.2%, שידור חוזר של 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) הניב 4.9%, שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ עשר) עם 3.5%, והמשדר 'העולם היום - תקיפה בסוריה' (כאן 11) עם 3.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'פגוש את העיתונות' (חדשות 2 ברשת) הניבה 6%,

מול 'המטה המרכזי' (ערוץ עשר) עם 4.6%.

שידור חוזר של 'מועדון לילה' (קשת 12) הניב 3% ובהמשך שידור חוזר של 'ארץ נהדרת' (קשת 12) עם 5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע בקשת קיבלה 9.7%

מול אותה מהדורה ברשת עם 9.2%

(בחישוב מצרפי: 18.9%)

המגזין (ערוץ עשר)  - 9.2%.

חדשות כאן שבת (כאן 11) הניבה 3.6%, ואחריה רואים עולם (כאן 11) עם 3.2%.

המשדר המיוחד של ערוץ 20 בשעה 22:00 על האירועים בסוריה הניב 1.4%.

 

 

יום ו'

 

 

החדשות המעניינות של ערב שישי הגיעו מרצועת מגזיני החדשות: 'שישי עם אילה חסון' (ערוץ עשר) עם פרויקט ראשי המוסד, ניצחה את 'אולפן שישי' בקשת וברשת. 'שישי' רשמה 7.8%, אולפן שישי בקשת ניפקה 7.3%, ואילו אולפן שישי ברשת עם 6.9% (בחישוב מצרפי קיבלה אולפן שישי ב-2 הערוצים 14.2%). חדשות השבוע (כאן 11) עם 2.3%.

 

הסדרה סברי מרנן (קשת 12) קיבלה 10.2%, ואחריה שידור חוזר של פרק באותה סדרה עם 10%, לקט של שי בשידור (ערוץ עשר) הניב 5.8%, ועקף את הכל הולך (רשת 13) ששודרה בשידור ראשוני עם 3.6%. שידור חוזר של הערב יהיו כאן (כאן 11) הסתפק ב-1%. 

 

שידור חוזר של 'הסטנדאפיסטים' (קשת 12) רשם 5.9%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) הניב 4.5%, שידור חוזר של 'המועדון' (רשת 13) קיבל 4.3% והסרט 'הזאב מוול סטריט' (ערוץ עשר) עם 1.6%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.2%,

הבוקר של קשת (קשת 12) הניבה 2.7%,

ובוקר אור בשישי (ערוץ עשר) עם 2.5%.

 

 

יום ה'

 

 

הפרק השני בסדרת הדוקו-ריאליטי שישה אבות (רשת 13) רשמה 13%, וניצח את המשדר המיוחד של עובדה (קשת 12) 'לנצח את סג'עייה' עם 11.2%. התכנית סלפי (ערוץ עשר) על דיקטטורת פייסבוק ניפקה 4.2%, נקודת מפנה (כאן 11) קיבלה 2.6%, וכולם ב-20 (ערוץ 20) עם 1.2%.

 

שידור חוזר של 'הרמון' (רשת 13) הניב 6.2%, 'חופשה VIP' (קשת 12) קיבלה 5.7%, 'חודש לאירוויזיון – הספירה לאחור' (ערוץ עשר) ניפקה 4.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-4.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 4.3%. 'היום שהיה' (ערוץ עשר) רשמה 4.7%, 'אומרים שהיה פה' (ערוץ עשר) קיבלה 3.3%, 'חי בסרט' (קשת 12) הניבה 3.1%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) קיבלה 1.5% ו'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם 0.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.3%,

וצמודה אליה אורלי וגיא (ערוץ עשר) עם 3.2%.

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 2.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'יום הזיכרון לשואה - משדר מיוחד' (קשת 12) רשמה 7.6%, ואחריו 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 8.4%.

מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.2%,

ואילו 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם נתון נמוך של 3%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 11.1%,

מול חדשות 2 ברשת עם 8.4%.

(בחישוב מצרפי: 19.5%)

חדשות עשר הניבה 7.4%,

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.9%,

ואילו מהדורת החדשות של ערוץ 20 עם 2%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״