עופר ירום
צילום: יח"צ

סמנכ"ל השיווק בקניוני עזריאלי ימנכ"ל את זרוע ה-E-commerce

עופר ירום מקודם לתפקיד מנכ"ל זרוע ה-E-commerce של הקבוצה - Azrieli.com, במסגרת "מעבר טבעי שמסמן את חזון הקבוצה", כך לדברי החברה
כתבי אייס | (4)

עופר ירום, סמנכ"ל השיווק של קניוני עזריאלי יקודם לתפקיד מנכ"ל חברת ה-E-commerce של הקבוצה - Azrieli.com. בחברה אומרים כי מדובר ב"מעבר טבעי שמסמן את החזון של קבוצת עזריאלי".

 

תחום הסחר המקוון בקבוצת עזריאלי מנוהל תחת ארנון תורן, משנה למנכ"ל הקבוצה ומנכ"ל קניוני עזריאלי. מינוי מנכ"ל ל-Azrieli.com שמגיע מתחום הקניונים, הוא המשך המגמה של חיבור פעילות הסחר הדיגיטלי של הקבוצה לפעילות בקניונים, לדברי החברה.

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עופר כוכב על - בהצלחה איש יקר (ל"ת)
    אסף 26/12/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שי 05/12/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
    איקומרס זה מקצוע שדורש יידע, הבנה, ניסיון. בעזריאלי כנראה עוד לא הבינו את זה. הם שופכים ים כסף על כלום. Buy2 היתה פלטפורמה גרועה ועזריאלי שפכו שם עשרות מיליונים, גם עכשיו azrieli.com מתנהל רע. הם רוצים לעשות איקומרס אבל לא מבינים כלום באיקומרס ובמקום להביא חיית איקומרס הם ממנים סמנכ״ל שיווק
  • איש מוכשר. הוא ילמד מהר מאוד (ל"ת)
    תומר 21/12/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תותח! (ל"ת)
    איילת 05/12/2017 10:15
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.