פרס כסף לסוכנות C בתחרות ה-CMA הבינ"ל לתוכן שיווקי
סוכנות התוכן השיווקי C בבעלות ארז ברגבאום וקבוצת פובליסיס ישראל זכתה בפרס הכסף בתחרות CMA הבינלאומית לתוכן שיווקי, עבור מהלך סמסונג VR בהישרדות.
זו השנה השנייה ברציפות בה זוכה סוכנות התוכן C מקבוצת פובליסיס בפרסי ה-CMA שנחשבים "לאוסקר של עולם התוכן השיווקי". לאחר שבשנה שעברה זכה "המהלך המדויק" של ג'ילט בערוץ הספורט בפרסי כסף וארד, זכה השנה השילוב של מצלמות ה-360 ומשקפי ה-VR של סמסונג בהישרדות בפרס הכסף בקטגוריית החדשנות.
במסגרת המהלך של סמסונג, ניתנו לשורדים באי מצלמות 360 באמצעותן הם צילמו את החוויות שלהם באי. בשני פרקי השיא (שהיו מהפרקים הנצפים ביותר בעונה) של המפגש עם משפחות השורדים בבית, קיבלו בני המשפחה את משקפי ה-VR של סמסונג ויכלו לחוות ביחד עם השורדים באי את החוויה המלאה ב-360 מעלות. במקביל לשילוב בפורמט הטלוויזיוני, הופקה גם סדרה דיגיטלית בשיתוף סמסונג מחומרי ה-360 שצולמו, אשר ליוותה את אחורי הקלעים של הישרדות. הסדרה זכתה לכ-3 מיליון צפיות וידאו.
בנימוקי השופטים לבחירה נכתב: "מהלך surviVR היה מהלך מרענן וחכם שהניב תוצאות יוצאות דופן של חשיפה". בקרדיט למהלך שותפים גם משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ורשת, שנציגיה אף נכחו ביחד עם ברגבאום בטקס הענקת הפרסים החגיגי שנערך ביום שלישי בערב בלונדון.
פרסי ה-CMA נחשבים למפעל הפרסים התחרותי והיוקרתי ביותר בעולם התוכן השיווקי. השנה הוגשו לתחרות יותר מ-400 עבודות של 135 סוכנויות מ-23 מדינות. לעומת תחרויות הפרסום, דווקא בעולם התוכן השיווקי, ישראל מצליחה לנפק רצף של זכיות. זו השנה השלישית ברציפות שבה מהלכי תוכן שיווקי ישראליים זוכים בפרסים בתחרות – לפני שנתיים היו אלה מקאן שזכו בזהב עבור מהלך איקאה באח הגדול בקשת, לפני שנה זכתה C בפרסי כסף וארד עבור המהלך המדויק של ג'ילט בערוץ הספורט והשנה, כאמור, ממשיכה C עם רצף הזכיות, זו השנה השנייה ברציפות.
- 4.שוקי 30/11/2017 18:12הגב לתגובה זוכשיש זכיין שיודע לפצח תוכן ומתאבד כל לקוח , משרד שלא 'שם רגליים', לקוח שמוכן לשלם כי הוא יודע מה טוב עבורו... זאת התוצאה. שאפו לרשת ולסי!! עכשיו תעברו את הכביש לזכיין השני ותשאירו בריף. מקסימום יתנו לכם באנר תלת מימד ויקראו לזה חדשנות... אבל היי, פראיירים לא מתים. הם חיים עד 120 ומשלמים במזומן.
- 3.אחד שיודע 30/11/2017 17:13הגב לתגובה זועינת סמואל יא מלכה כל הכבוד ! מקצוענית אמיתית !
- 2.רוי 30/11/2017 13:17הגב לתגובה זווארז ועדי הנדלר שם הם שילוב מנצח של אנשי מקצוע שקשה למצוא
- 1.נגד תוכן 30/11/2017 13:11הגב לתגובה זושמפרסם שביצע פעילות שיווקית בתוכן בישראל מקבל פרס בקטגוריה הזו ושהיא בכלל אסורה בישראל ומתגאה בה סמסונג באומן ורשת אתם יורקים על הרגולטור לפחות תסתירו
- יוסי 04/12/2017 11:33הגב לתגובה זויש התרים לתוכן שיווקי בתכניות ריאליטי. תעשה שיעורי בית חבר
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
