רני רהב
צילום: ביגי

מינויים חדשים ב'רהב מדיה': אסף מרציאנו ויהלי לוזובר ינהלו

יאיר קיבייקו עוזב את 'רהב מדיה' פחות משנה לאחר מינויו למנכ"ל. מרציאנו ולוזובר יחליפו אותו
אלכסנדר כץ | (4)

אסף מרציאנו ויהלי לוזובר יהיה מנכ"לים משותפים ברהב מדיה, חברת הדיגיטל מקבוצת רהב תקשורת. השניים יחליפו את יאיר קיבייקו שביקש לסיים את תפקידו מסיבות אישיות, פחות משנה לאחר מינויו.

 

'רהב מדיה' היא חברה בת של 'רן רהב תקשורת ויחסי ציבור' שעוסקת בניהול ושיווק פטלפורמות סושייאל, יצירה וניהול תוכן, ניהול משברים ברשת ועוד מגוון של פרויקטים ברשתות החברתיות.

 

מרציאנו (39), בוגר תואר ראשון בתקשורת ממכללת עמק יזרעאל, בעל ניסיון רב שנים בתחום השיווק והדיגיטל ובהובלת תהליכי שיווק ומכירה. בתפקידו האחרון היה מנהל השיווק ברשת הטרייד אין של צ'מפיון מוטורס.

 

יהלי לוזובר (27), בוגרת הבינתחומי בתואר ראשון ושני בתקשורת, החלה את דרכה ב'רהב מדיה' ב-2015 ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית החברה.

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יוסי 01/11/2017 10:00
    הגב לתגובה זו
    יצא לי לעבוד עם אסף בעבר, יודע להוביל ביד רמה.
  • 3.
    יניב.ב 01/11/2017 09:20
    הגב לתגובה זו
    רני - זכית. שמור עליו. הבחור הוא אחד המוכשרים.
  • 2.
    ליאת 31/10/2017 20:43
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה לשניים החדשים :)
  • 1.
    לקח אותה אחרי שפוטרה מבלינק (ל"ת)
    דילן 31/10/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.