פרטנר מסתערת על שוק ה-TV: ארבעים ערוצים ב-69 ש'
חברת פרטנר השיקה הבוקר (יום ג') את שירות הטלוויזיה שלה פרטנר TV, ומציעה כעת כ-40 ערוצים בתשלום חודשי של 69 שקלים. בחברה אומרים כי אין כוונה להעלות את מחיר החבילה לאחר שנה, אולם לא מתחייבים גם שהמחיר לא יעלה.
פרטנר TV תציע גם חבילה כולל מנוי לנטפלעיקס ב-89 שקלים, וחבילת טריפל ב-129 שקלים. המחיר הוא לעד 5 מכשירים, כולל סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים נייחים, כאשר מחיר עבור כל ממיר נוסף יעמוד על 29 שקלים לחודש. בקרוב תושק גם חבילת 'פרטנר קוואד' - טלוויזיה, אינטרנט, קו טלפון ביתי ומנויי סלולר.
מחירי החבילות של פרטנר זולים מאלה של סלקום TV, שעומדים על 99 שקלים לחודש לשירות טלוויזיה ו-149 שקלים לטריפל לשנה הראשונה, ובתוספת של 20 שקלים מהשנה השנייה. התקנה בפרטנר תתבצע בחינם בהשקה, אך בעתיד תעלה כסף.
השירות של פרטנר TV כולל עשרות ערוצים חיים, שירות VOD עם אלפי שעות תוכן וכאמור שיתוף הפעולה של נטפליקס. פרטנר תשדר את הערוצים הישראלים הארציים והייעודיים, את 5 ערוצי ערוץ הספורט של RGE, כ-7 ערוצתי ילדים כולל ערוץ הילדים של RGE, ערוץ צחוק, 10 ערוצי לייף סטייל, ועוד.
- פרטנר: אבי צבי ימונה למנכ"ל הקבוצה
- גל עזיבות בפרטנר - שתי סמנכ"ליות עוזבות בעקבות המנכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב זה לא נראה שפרטנר תצרף לרשימת הערוצים גם את ערוצי הספורט ONE וצ'רלטון, כאשר אנשי מתבססים על סקר פנימי על פיו 91% מהנשאלים מסתפקים בשידורי ערוץ הספורט. במצב כזה לא רואים בחברה את צירופם של ONE וצ'רלטון כ"שובר שוויון", ולכן יעדיפו כעת להימנע מהסכמים עם חברות אלה.
בדומה לסלקום TV, יהיה גם שירות Catch Up לצפייה בכל תכנית ששודרה בכל ערוץ עד שבועיים אחורנית ללא צורך בהקלטה מראש. הממיר של פרטנר הוא ממיר 4K עם ממשק פתוח להוספת אפליקציות תוכן, משחקים, ומוזיקה ישירות מגוגל פליי, ויכולת "שיגור" (casting) של תכנים ממסך הסמארטפון אל מסך הטלוויזיה. השלט יכלול כפתורים של נטפליקס ויוטיוב, והחיפוש בו מתבצע גם באמצעות הוראה קולית.
בנוסף, פרטנר חשפה גם שיתוף פעולה עם חברת ראנד מדיה, נציגת קרטינה TV בישראל, המספקת אפליקציית תוכן הכוללת עשרות ערוצי טלוויזיה לקהל דוברי הרוסית בישראל. מערכת ההפעלה של פרטנר TV פתוחה להוספת תכנים חיצוניים על גבי הממשק, ובכך מאפשרת לפרטנר לייצר שיתופי פעולה עם ענקיות תוכן מהארץ ומהעולם.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
פרטנר נכנסת לשוק סוער גם כך, לאחר שנים של דואופול עם HOT ו-yes בלבד. לפני כשנתיים וחצי הצטרפה לתחרות גם סלקום TV, שכעבור שנה חתמה גם היא על הסכם עם RGE לשידור ערוץ הספורט - מה ששחרר את השסתום ואפשר ללקוחות חובבי ספורטט לעבור אליה. כעת יש לה יותר מ-130 אלף מנויים, נכון לרבעון הראשון של 2013. אל הזירה הצטרפהה לאחרונה גם טריפל סי עם שירות smart.
נשיא סבן קפיטל גרופ ויו"ר פרטנר אדם צ'זנוף, אמר בתחילת אירוע ההשקה כי "זהו יום היסטורי לפרטנר, יום שבו אנו עושים צעד משמעותי ביותר בהפיכתנו לקבוצת תקשורת כוללת".
מנכ"ל הקבוצה איציק בנבנישתי, הוסיף כי "בשנה שעברה, בפברואר 2016, הכרזנו על יציאה לדרך חדשה ומעבר מחברה ממוקדת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, והיום הגענו ליעד, עם השקת פרטנר TV. בפרק שעבר מאז ההכרזה, הניעה הנהלת פרטנר מהלכים אדירים הכוללים איחוד כלל פעילויות החברה תחת מותג 'פרטנר', הרחבת פעילות החטיבה העסקית והפיכתה לגורם משמעותי בשוק האינטגרציה והשירותים בישראל, הרחבת רשת הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר לשוק הפרטי כולל התחלת פריסה וחיבור לקוחות בערים שונות ברחבי הארץ, וכמובן, השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר.
לדברי לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, "שירות פרטנר TV מותאם להרגלי צריכת התוכן המשתנים, והוא תוכנן בקפידה על בסיס בחינה מעמיקה של הרגלי צריכת התוכן בישראל ובעולם. בתוך פחות משנתיים הקמנו פעילות טלוויזיה חדשנית המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ופותחת כל צופה לאפשרויות צפייה ותוכן ללא הגבלה. שירות פרטנר TV מביא לישראל את המהפכה הצרכנית שמשנה את שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעולם. יש חמש מגמות עיקריות שמובילות היום את עולם צריכת התוכן: צפייה בשידורים חיים שממשיכה להיות משמעותית, עלייה בצפייה בתוכן מוקלט, צפיית וידאו הולכת וגוברת ממכשירים ניידים, צפייה בשירותי סטרימינג דוגמת נטפליקס, ורגישות מצד צרכנים למחיר המשולם לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית. לכל אחת מחמש מגמות אלה, נתנו מענה מושלם בפרטנר TV".
- 3.איתן 27/06/2017 18:38הגב לתגובה זוזהו מחיר הוגן לכל אחד וטוב שיש תחרות עם כולם. גם ככה אנו חיים במדינה יקרה נקווה שיהיה הרבה ערוצי סרטים ואני עובר מyes
- 2.כמה תעלה חבילת ספורט ? (ל"ת)צדוק 27/06/2017 15:19הגב לתגובה זו
- המערכת 28/06/2017 08:24הגב לתגובה זוהערוצים של ערוץ הספורט של חברת RGE. אין הסכמים עם ONE, וגם לא עם צ'רלטון. הערוצים בתשלום של ערוץ הספורט יעלו בדיוק כפי שהם עולים בYES, בHOT ובסלקום TV
- 1.גיל 27/06/2017 13:01הגב לתגובה זובערוצי הספורט של ספורט 5בשנים האחרונות כמעט אין תוכן. אין אוהד ספורט אמיתי שיוותר על הליגה הספרדית הכי נצפית בעולם שמשודרת ב-one או על שידורי הליגה האנגלית וליגת העל שמשודרות בצרלטון. מתעסקים בערוצי עידן פלוס או סדרות וסרטים אותם אפשר לצפות ללא בעיה באינטרנט אבל הדבר היחיד שצריך ובלייב זה ספורט ולזה אין לכם מענה. לא תודה בשביל נטפליקס לא צריך אתכם . הרעיון נחמד אבל בלי כל ערוצי הספורט הוא לא שווה כלום.
- הצעירים רוצים ספורט כולל כדורגל בשידור חי,במקום vod או נטפליקס (ל"ת)צ.א. 27/06/2017 15:21הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
