קובי גל רדאי, yes
צילום: Patrick Art

קובי גל רדאי מצטרף ל-yes - ויהיה סמנכ"ל התוכן

מאז שעזב יונה ויזנטל את yes, לא אויש התפקיד רשמית ואת הפונקציה מילא המנכ"ל רון אילון. כעת מגיע ל-yes גל רדאי לאחר שהיה סגן נשיא בכיר ב-1.ProSiebenSat הגרמנית
אלכסנדר כץ |

קובי גל רדאי מונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן ב-yes. הוא נכנס לתפקיד שלא אוייש מאז עזב אותו יונה ויזנטל לפני כמעט 3 שנים לטובת רשות השידור. את התפקיד מילא כממלא מקום מנכ"ל החברה רון אילון.

בתפקידו האחרון היה רדאי (41) סגן נשיא בכיר לענייני קופרודוקציות בינ"ל והפקות דוקומנטריה בחברת הטלוויזה הגרמנית 1.ProSiebenSat. בעבר היה ממקימי ומנהלי חברת ההפקות יולי-אוגוסט הפקות, היה ראש מגמת התסריטאות בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה סם שפיגל, ניהל את מחלקת הדרמה, התעודה והקולנוע בזכיינית רשת ועבד כמנטור מקצועי ועורך תסריט עם יוצרי קולנוע בינ"ל, בין היתר על הסרט זוכה האוסקר 'הבן של שאול'.

במסגרת תפקידו החדש אותו יתחיל החודש, הוא יהיה אחראי על ערוצי הסרטים, הסדרות, סרטי התעודה והפקות המקור של החברה. ערוצי הבית של yes כוללים 6 ערוצי סרטים, 4 ערוצי סדרות וכן את ערוץ yes דוקו.

מנכ"ל yes רון אילון מסר כי "אני משוכנע שכישוריו המצוינים של קובי, יחד עם ניסיונו העשיר בעולם התוכן והיצירה יסייעו לו רבות בכניסה מוצלחת לתפקיד החדש. קובי מצטרף לצוות תוכן מנצח ומוכשר, מהמובילים בתחומם בארץ ובעלי השפעה בינ"ל. הצוות ממצב את yes שנה אחר שנה כחברת הטלוויזיה הטובה בישראל. אין לי ספק כי השילוב בין הטאלנטים הקיימים לכשרון שמביא קובי יוביל את yes לשיאים חדשים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.