דוברת משרד התרבות והספורט: חלי סממה-פדידה

בתום מכרז, נבחרה חלי סממה-פדידה לדוברת המשרד שהפך בשנתיים האחרונות לגוף עם פרופיל תקשורתי גבוה מאד - בזכותה של השרה מירי רגב
אלכסנדר כץ | (8)

חלי סממה-פדידה נבחרה לדוברת משרד התרבות והספורט, ותכנס לתפקידה השבוע. סממה-פדידה נבחרה בהליך מכרזי, לאחר שאת התפקיד מילאה בשנה וחצי האחרונות על תקן ממלאת מקום אפרת אהרוני, שתישאר במחלקת הדוברות.  

 

סממה- פדידה (30) הייתה יותר מ-5 שנים דוברת ויועצת התקשורת ליו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת וסגנית יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ אורלי לוי אבקסיס. בשנים האחרונות שימשה כיועצת תקשורת, אסטרטגיה וניהלה משברים, בהם משבר ועד עובדי משרד החוץ, ועד עובדי אל על ומשבר שדה דב. כמו כן יעצה לעיריית אילת, בית החולים הדסה, האגודה לזכויות החולה ועוד.

 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    בת-אל 07/06/2017 11:12
    הגב לתגובה זו
    שיהיה לך בהצלחה. בטוחים שתשברי מוסכמות עם השאיפה המקצועיות והיכולות שלך! אוהבת.
  • 6.
    בוב 06/06/2017 22:54
    הגב לתגובה זו
    מאחל לפדידה שתחזיק מעמד יותר מחודשיים, כמו 15 הדוברים שעבדו לפניה עם העבלה הזאת
  • 5.
    יפה שושן 04/06/2017 22:58
    הגב לתגובה זו
    לחלי סממה פדידה הצלחה בתפקיד החדש. בהצלחה למירי רגב, המשיכי בדרכך העם אוהב אותך.
  • 4.
    סממה יפה 04/06/2017 16:33
    הגב לתגובה זו
    אין עליך חלי. !
  • 3.
    ברכות על המינוי הראוי! (ל"ת)
    יאיר 04/06/2017 15:28
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    טל 04/06/2017 14:28
    הגב לתגובה זו
    אין מתאימה ממנה! הרבה ניסיון ובנאדם מדהים!
  • 1.
    פדידה....נו מה ?!?! (ל"ת)
    פדידה 04/06/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
  • האק! (ל"ת)
    תיחנק 04/06/2017 15:30
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.