הפועל באר שבע מכבי תל אביב ליגת העל כדורגל
צילום: חיים בן דוד, באדיבות אתר ישראל ספורט

פרטנר מתכוננת להשקה: חתמה עם ערוץ הספורט

בעוד מספר שבועות תשיק פרטנר את שירות הטלוויזיה שלה, והיא נמצאת בעיצומו של תהליך לרכישת תכנים. חתמה על הסכם ל-5 שנים עם RGE לשידור 5 ערוצי הספורט שלה
אלכסנדר כץ |

חברת פרטנר חתמה על הסכם ל-5 שנים עם קבוצת התקשורת RGE, לשידור ערוצי הספורט של ערוץ הספורט - ספורט 5, ספורט 5 HD, ערוץ 5 גולד, 5 פלוס ו-5 LIVE. ערוץ הספורט של RGE משדר כ-3,000 שידורים ישירים בשנה, בהם המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל, משחקי ליגת האלופות , משחקי מכבי תל אביב ביורוליג, ליגת העל בכדורסל, הליגה האיטלקית, ליגת ה-NBA, גביע המדינה בכדורגל ובכדורסל, אליפות אירופה בכדורסל בקיץ הקרוב, טורניר וימבלדון, מרוצי פורמולה 1 ועוד. זאת בנוסף לתכניות האולפן של ערוץ הספורט, בהם מהדורת חדשות הספורט, יציע העיתונות, בובה של לילה, שער השבת ועוד.

הסכם זה הוא חלק מההתחמשות של פרטנר לקראת השקת שירות הטלוויזיה שלה Partner TV בעוד מספר שבועות. הטלוויזיה של פרטנר מבוססת על מערכת ההפעלה Android TV, המאפשרת ליהנות ממגוון גדול של ערוצים לינאריים ומתכני VOD. כחלק מאותו הממשק, הטלוויזיה פתוחה לגישה ישירה ונוחה לתכנים מהאינטרנט באמצעות אפליקציות חיצוניות.

את שירות פרטנר TV מנהל סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי לירן דן, ומנהל התוכן הוא ליאור פרידמן, עד לפני מספר חודשים כתב ומגיש בחדשות 2. בשנה האחרונה התמודדה החברה על זכויות שידור של הכדורגל הישראל ושל ליגת האלופות, וב-2 המקרים הפסידה - לצ'רלטון ולערוץ הספורט בהתאמה, אבל כניסתה המסתמנת לשוק הצליחה להקפיץ את המחירים - וזאת לאחר שהמתחרות עשו הכל כדי לחסום את חברת הטלוויזיה החדשה.

פרטנר נכנסת לשוק סוער גם כך, לאחר שנים של דואופול עם HOT ו-yes בלבד. לפני כשנתיים וחצי הצטרפה לתחרות גם סלקום TV, שכעבור שנה חתמה גם היא על הסכם עם RGE לשידור ערוץ הספורט - מה ששחרר את השסתום ואפשר ללקוחות חובבי ספורט לעבור אליה. כעת יש לה יותר מ-120 אלף מנויים, נכון לסוף 2016. אל הזירה הצטרפה לאחרונה גם טריפל סי עם שירות smart

מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי, מסר כי "התוספת של תכני הספורט מבית ערוץ הספורט משלימה נבחרת מנצחת של ערוצים לינאריים ומגוון רחב של תכנים נוספים, שתיחשף בעוד שבועות בודדים בהשקת Partner TV. התכנים המצוינים, בשילוב עם ממשק חדשני, ויכולות ההפעלה של אנדרואיד TV מבית גוגל, יביאו לצופים שירות טלוויזיה מליגה אחרת.

מ-RGE נמסר: "ערוץ הספורט ממשיך להביא לצופיו בכל מקום בו הם נמצאים, את התכנים האטרקטיביים ביותר מהליגות המובילות בארץ ובעולם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.