הצעד הבא של קיבייקו: ינהל את חברת הדיגיטל של רני רהב
יאיר קיבייקו מצטרף לכוורת המורחבת של רני רהב - כך נודע לאייס. קיבייקו, שעזב בנובמבר את חברת הסושיאל TheySay לאחר 4 שנים, מונה למנכ"ל רהב מדיה, חברת הסושיאל והתוכן של רני רהב, המטפלת בלקוחות משרד יחסי הציבור של רהב ובלקוחות נוספים.
קיבייקו יחליף בתפקידו את קרין קטש-נאור שתפרוש מהחברה לאחר 5.5 שנים.
חברת הסושיאל של רהב הוקמה ב-2010 על ידי אליאב אללוף (ורהב) ששימש כמנכ"לה הראשון. לאחר שנתיים בתפקיד פרש אללוף והוחלף על ידי ירון פרוסט, שהיה לפני כן סגן עורך המוסף הכלכלי 'ממון' של ידיעות אחרונות'. לאחר 3.5 שנים בתפקידו פרש פרוסט בנובמבר 2015 והשאיר את משבצת המנכ"ל לקרין קטש-נאור ששימשה עד אז כמשנה למנכ"ל תחתיו.
קיבייקו (35) נחשב לכוכב עולה ושם מוכר בתחום הסושיאל בישראל. כאמור, ב-4 השנים האחרונות הוא שימש כיד ימינה של לירון בן ארי בעלת TheySay ובתפקידו האחרון שימש כמנהל הפיתוח העסקי. במסגרת התפקיד הוביל מהלכי סושיאל אסטרטגיים לחברות כגון דיסקונט, AIG, פולקסווגן ועוד.
רן רהב אישר את הפרטים לאייס, ומסר: "אני מברך על הצטרפותו לרהב מדיה ומשוכנע כי לאור ניסיונו העשיר ויחד עם הצוות המיומן והמקצועי של רהב מדיה, נוכל להצעיד את החברה לחזית תחום הדיגיטל בישראל. ברצוני להודות לקארין קטש על 5 וחצי שנים בהן תרמה רבות לצמיחתה של רהב מדיה, הן בתפקידה כמשנה למנכ"ל תחת ניהולו של ירון פרוסט ובמיוחד על תפקידה כמנכ"לית רהב מדיה מאז 2015".
- 12.איציק השועל 02/02/2017 14:34הגב לתגובה זומ They Say
- 11.ראובן הגאון 02/02/2017 13:27הגב לתגובה זולא קרה כלום, אנשים זזים בתעשייה ככה זה. תודה שקראתם מה שהיה לי לכתוב ויום טוב.
- 10.נבי 02/02/2017 11:29הגב לתגובה זורני הפסדת בגדול. קארין מספר אחת, החזיקה את המשרד הזה למרות ... מי שיקח אותה, ומהר, ירוויח בגדול. קצת מוזר שמשרד מחליף מנהלים כל שנתיים, כנראה שהראש שם בעייתי. בהצלחה יאיר
- 9.איכס. הלך לעבוד אצל השטן. (ל"ת)אני 02/02/2017 08:10הגב לתגובה זו
- 8.כל אחד שמעלה פוסט בפייסבוק הוא כוכב עולה? (ל"ת)תמרה 01/02/2017 21:01הגב לתגובה זו
- 7.אין ולא תהיה כמו קרין!!!! (ל"ת)רוני 01/02/2017 16:10הגב לתגובה זו
- 6.קרין היא אחת מחיות המדיה הכי מבריקות שאני מכיר. בהצלחה בהמשך הדרך, בטוח שנשמע עלייך עוד הרבה בעתיד (ל"ת)שימון 01/02/2017 15:50הגב לתגובה זו
- 5.לירון 01/02/2017 15:39הגב לתגובה זותצליח בגדול! ? אוהבים אותך
- 4.חבל עליו, רני יעלים אותו (ל"ת)הם יודעים 01/02/2017 15:38הגב לתגובה זו
- 3.גאוון!! כל הכבוד (ל"ת)ק' 01/02/2017 15:19הגב לתגובה זו
- 2.תותח ואיש טוב (ל"ת)הם אומרים 01/02/2017 15:15הגב לתגובה זו
- 1.ראוי ביותר וחיית סושיאל (ל"ת)ירדנה 01/02/2017 14:43הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.