ריטה ברשת רויאלטי
צילום: יח"צ
TV

צפו: ריטה מתחפשת - ומוכרת תכשיטים בקמפיין מקסים

בזמן שבחדר האחורי של החנות הוקם אולפן עמוס במסכים ובסניף הוצבו עשרות מצלמות נסתרות, ריטה החלה לשרת את הלקוחות התמימים באמצעות מבטא דרום אמריקאי כבד, כשהיא מפגינה בפניהם את כישורי השירה שלה
משה בנימין | (20)
נושאים בכתבה רויאלטי ריטה

דרך ארוכה עברה רשת רויאליטי מהקמפיין הראשון שלה עם ריטה שהיה מרשים ויזואלית ואסתטית כשלעצמו, עד לקמפיין הנוכחי שבו רשת התכשיטים משתמשת בזמרת באופן אחר לגמרי, שיוצר קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוחות בסניפים. לשם כך, ריטה גם נאלצה לגלות כישורי משחק וממש "לעבוד" בקמפיין, וכמו שזה נראה היא עושה זאת בהצלחה רבה ובחן כובש.

בקמפיין החגים של רשת התכשיטים, בהובלת חברון זלצמן וסוכנות הדיגיטל twentythree (שחתמו לאחרונה על עסקת שותפות), הזמרת המשמשת כפרזנטורית המותג, התחפשה למוכרת בחנות ותחת איפור כבד שבהחלט הפך אותה לקשה לזיהוי, הפכה למוכרת התכשיטים "לונה". 

 

בזמן שבחדר האחורי של החנות הוקם אולפן עמוס במסכים ובסניף הוצבו עשרות מצלמות נסתרות, ריטה החלה לשרת את הלקוחות התמימים באמצעות מבטא דרום אמריקאי כבד, כשהיא מפגינה בפניהם את כישורי השירה שלה ומציעה להם גם הצעה מפתה - תכשיטים במחיר עלות אם הם נותנים לה ללוות אותם לחופה בשירה. 

המהלך בשווי של כ-1.5 מיליון שקלים יעלה היום (יום ה) לרשת, בסדרה של סרטים שנערכו מתוך חומרי הגלם שצולמו בסניפים.

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    פדני פאנדורה ומגנוליה מאד מרוצים מהמהלך הזה (ל"ת)
    לא רוצה כלום 17/09/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    מותג זקן, פרזנטורית מיושנת, מהלך צולע (ל"ת)
    ריטה 17/09/2016 07:59
    הגב לתגובה זו
  • שי 18/09/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    תגובה קנטרנית, טוקבק מקנאה, שיהיה בהצלחה
  • 15.
    זה ממש מביך (ל"ת)
    ענת ש. 16/09/2016 07:45
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אתי 15/09/2016 23:00
    הגב לתגובה זו
    מתיחה נהדרת מצחיק נפלא דרך שיווקית מעולה יוצא מן הכלל
  • 13.
    מה זה הקישקוש הזה? (ל"ת)
    רויאלטי 15/09/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מהלך אדיר ומצחיק!!! לגמרי שם את רויאלטי על המפה! (ל"ת)
    רוצה טבעת מרויאלטי 15/09/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אלירן 15/09/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    והתגובות מטעם של אלה שכותבים מעולה ודורשים פגישה וכו. לא הופכות את ההזיה הזאת למשהו שיעשה לחברה הזאת משהו טוב.
  • 10.
    מחרוד 15/09/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    דחקה עלובה בלי שום אמירה רלוונטית על המותג. אווירה של תוכנית מתיחות מהניינטיז, כל כך רחוקה מהחלום הרגעי שתכשיט אמור להעביר. הנראות כ"כ לא אופנתית, בלי שמץ גלאם. מה הקשר בין זה לפרסום? גם אם זה יהפוך ויראלי, זה שכונתי ונמוך ונטול אסתטיקה. בדיוק ההיפך ממה שהייתם אמורים לשדר. העיקר הדחקה.
  • 9.
    אם אתה מבטיחים לי פגישה איתה אני מגיעה ואפילו קונה (ל"ת)
    אני 15/09/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מבריק ומצחיק (ל"ת)
    ליטל 15/09/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עמיר 15/09/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    זה ישתלם להם!!!
  • 6.
    יהודה ברקן 15/09/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    מושון שלנו היה גאה במהלך הזה
  • 5.
    מירית 15/09/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    ונגיד שחייכנו בנימוס, איך זה מניע מישהו מהלקוחות לגשת לחנות ולרכוש משהו? כי זה מצחיק? כי המוכרת היא ריטה מחופשת, ומזייפת? כי כנראה שזה מצחיק? מביך
  • נחייה ונראה.... (ל"ת)
    ישי 15/09/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עשרות מצלמות נסתרות. עשרות. בהחלט מרשים. (ל"ת)
    כמה אוויר חם 15/09/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
  • 6 (ל"ת)
    ישי 15/09/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    וואו! ענק וריטה גדולה מהחיים (ל"ת)
    אלירן 15/09/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פרסומאי לשעבר 15/09/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    חסר פואנטה.. חבל
  • 1.
    גרסה מעפנה לאדל בתחרות של אדליות (ל"ת)
    ליאור 15/09/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.