צפו: ריטה מתחפשת - ומוכרת תכשיטים בקמפיין מקסים
דרך ארוכה עברה רשת רויאליטי מהקמפיין הראשון שלה עם ריטה שהיה מרשים ויזואלית ואסתטית כשלעצמו, עד לקמפיין הנוכחי שבו רשת התכשיטים משתמשת בזמרת באופן אחר לגמרי, שיוצר קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוחות בסניפים. לשם כך, ריטה גם נאלצה לגלות כישורי משחק וממש "לעבוד" בקמפיין, וכמו שזה נראה היא עושה זאת בהצלחה רבה ובחן כובש.
בקמפיין החגים של רשת התכשיטים, בהובלת חברון זלצמן וסוכנות הדיגיטל twentythree (שחתמו לאחרונה על עסקת שותפות), הזמרת המשמשת כפרזנטורית המותג, התחפשה למוכרת בחנות ותחת איפור כבד שבהחלט הפך אותה לקשה לזיהוי, הפכה למוכרת התכשיטים "לונה".
בזמן שבחדר האחורי של החנות הוקם אולפן עמוס במסכים ובסניף הוצבו עשרות מצלמות נסתרות, ריטה החלה לשרת את הלקוחות התמימים באמצעות מבטא דרום אמריקאי כבד, כשהיא מפגינה בפניהם את כישורי השירה שלה ומציעה להם גם הצעה מפתה - תכשיטים במחיר עלות אם הם נותנים לה ללוות אותם לחופה בשירה.
המהלך בשווי של כ-1.5 מיליון שקלים יעלה היום (יום ה) לרשת, בסדרה של סרטים שנערכו מתוך חומרי הגלם שצולמו בסניפים.
- 17.פדני פאנדורה ומגנוליה מאד מרוצים מהמהלך הזה (ל"ת)לא רוצה כלום 17/09/2016 11:58הגב לתגובה זו
- 16.מותג זקן, פרזנטורית מיושנת, מהלך צולע (ל"ת)ריטה 17/09/2016 07:59הגב לתגובה זו
- שי 18/09/2016 16:58הגב לתגובה זותגובה קנטרנית, טוקבק מקנאה, שיהיה בהצלחה
- 15.זה ממש מביך (ל"ת)ענת ש. 16/09/2016 07:45הגב לתגובה זו
- 14.אתי 15/09/2016 23:00הגב לתגובה זומתיחה נהדרת מצחיק נפלא דרך שיווקית מעולה יוצא מן הכלל
- 13.מה זה הקישקוש הזה? (ל"ת)רויאלטי 15/09/2016 18:29הגב לתגובה זו
- 12.מהלך אדיר ומצחיק!!! לגמרי שם את רויאלטי על המפה! (ל"ת)רוצה טבעת מרויאלטי 15/09/2016 16:36הגב לתגובה זו
- 11.אלירן 15/09/2016 16:27הגב לתגובה זווהתגובות מטעם של אלה שכותבים מעולה ודורשים פגישה וכו. לא הופכות את ההזיה הזאת למשהו שיעשה לחברה הזאת משהו טוב.
- 10.מחרוד 15/09/2016 15:14הגב לתגובה זודחקה עלובה בלי שום אמירה רלוונטית על המותג. אווירה של תוכנית מתיחות מהניינטיז, כל כך רחוקה מהחלום הרגעי שתכשיט אמור להעביר. הנראות כ"כ לא אופנתית, בלי שמץ גלאם. מה הקשר בין זה לפרסום? גם אם זה יהפוך ויראלי, זה שכונתי ונמוך ונטול אסתטיקה. בדיוק ההיפך ממה שהייתם אמורים לשדר. העיקר הדחקה.
- 9.אם אתה מבטיחים לי פגישה איתה אני מגיעה ואפילו קונה (ל"ת)אני 15/09/2016 14:53הגב לתגובה זו
- 8.מבריק ומצחיק (ל"ת)ליטל 15/09/2016 14:11הגב לתגובה זו
- 7.עמיר 15/09/2016 13:45הגב לתגובה זוזה ישתלם להם!!!
- 6.יהודה ברקן 15/09/2016 13:42הגב לתגובה זומושון שלנו היה גאה במהלך הזה
- 5.מירית 15/09/2016 13:39הגב לתגובה זוונגיד שחייכנו בנימוס, איך זה מניע מישהו מהלקוחות לגשת לחנות ולרכוש משהו? כי זה מצחיק? כי המוכרת היא ריטה מחופשת, ומזייפת? כי כנראה שזה מצחיק? מביך
- נחייה ונראה.... (ל"ת)ישי 15/09/2016 16:01הגב לתגובה זו
- 4.עשרות מצלמות נסתרות. עשרות. בהחלט מרשים. (ל"ת)כמה אוויר חם 15/09/2016 13:20הגב לתגובה זו
- 6 (ל"ת)ישי 15/09/2016 16:01הגב לתגובה זו
- 3.וואו! ענק וריטה גדולה מהחיים (ל"ת)אלירן 15/09/2016 12:44הגב לתגובה זו
- 2.פרסומאי לשעבר 15/09/2016 12:11הגב לתגובה זוחסר פואנטה.. חבל
- 1.גרסה מעפנה לאדל בתחרות של אדליות (ל"ת)ליאור 15/09/2016 12:03הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
