אחרי עשור: ליאור פרידמן החליט לעזוב את חברת החדשות של ערוץ 2
איש חברת החדשות של ערוץ 2, ליאור פרידמן, החליט לעזוב את 'חדשות 2' . פרידמן יסיים את עבודתו בחברה בעוד כחודשיים, ובכך יחתום כעשור ב'חדשות 2'.
פרידמן (31) החל את דרכו ב'חדשות 2' בשנת 2006, בתחילה ככתב בנושאי טכנולוגיה וחדשנות ומגיש מבזקים לצד תפקידי עריכה. בין השנים 2010-2013 שימש שליח 'חדשות 2' באירופה במהלכן סיקר את אולימפיאדת לונדון, החתונה המלכותית ועוד. עם חזרתו החל להגיש יחד עם דוריה למפל את רצועת חדשות הלילה של החברה – 'החדשות הלילה', וייעץ בנושאי חדשנות ופיתוח.
בפוסט שפרסם היום בפייסבוק, כתב: "ביום העבודה הראשון שלי ב'חדשות 2' נחטף גלעד שליט, 3 שבועות אחר כך פרצה מלחמת לבנון השנייה. אלה היו ימים קשים ומורכבים, אבל אמר מי שאמר שלומדים לשחות הכי טוב בלי מצופים. ואיזו שחייה זו הייתה - דרך תעלות וימים, יבשות ואוקיינוסים, אל מקומות ואנשים שילד סקרן כמוני לא יכול שלא לטרוף, ללמוד ולסחוט אותם עד כמה שאפשר".
"אז אחרי 14 שנים בעיתונות, 10 מהן בכלי התקשורת הטוב והמקצועי בישראל, נראה לי שהגיע הזמן לממש את מה שצברתי ולהשקיע במקום אחר", המשיך פרידמן, והודה לחבריו ל'חדשות 2', למנהליו המנכ"ל אבי וייס, עורך המהדורה המרכזית גיא סודרי, עמית סגל, והפרטנרית שלו להגשה - דוריה למפל.
מנכ"ל 'חדשות 2' אבי וייס מסר: "ליאור הוא מהטובים ומהמוכשרים שצמחו בחברת החדשות. הכישרון העיתונאי והטלוויזיוני, היצירתיות, האינטליגנציה ומשחק הנשמה הביאו אותו להצטיין בכל תפקיד שמילא. בשנים האחרונות, לצד תפקידיו הרשמיים, ליאור היה שותף בצוות הפיתוח של החברה שעסק בחדשנות ובתוכן. אין לי ספק שליאור ימשיך להצטיין גם בעתיד".
- 3.ע.ו. 16/06/2016 23:09הגב לתגובה זוהוא אמנם הודיע אבל הוא עדיין משדר ערב ערב.אולי התחרט בכל אופן הוא פשוט בלתי נסבל.זחוח ומלא חשיבות עצמית ובעיקר לא סותם את הפה.עופר חדד לעומתו הרבה יותר מוצלח.אם האו אומר שיפרוש מוטב שיעשה כן ובהקדם.
- 2.חתיכי, יחסר לי (ל"ת)אייל 09/06/2016 14:43הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה 07/06/2016 19:49הגב לתגובה זובהמשך במה יעסוק

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.