ילדים הם התסריטאים
צילום: יח"צ

מוכנים לשלב שאחרי פייסבוק: העמוד המצליח "ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם" הופך לאתר

העמוד שהוקם לפני קצת יותר מ-3 שנים על ידי שרית ואסף כץ, כחלק מתיעוד פרטי של ציטוטי הבנות שלהם מציע להורים אפשרות לעצב את ציטוטי הילדים שלהם, לשמור את אותם וגם לשתף אותם
משה בנימין | (7)

"ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם", אחד מעמודי הפייסבוק המצליחים בישראל - שהיה שם בזמן הנכון עם התוכן הנכון, וסיפור צמיחתו הוא תמונת ראי של ההשתלטות ההדרגתית של פייסבוק על העדפות הגלישה של הישראלים - הופך לאתר אינטרנט. 

העמוד שהוקם לפני קצת יותר מ-3 שנים על ידי שרית ואסף כץ, כחלק מתיעוד פרטי של ציטוטי הבנות שלהם (שני 9, רוני 7.5 ומאיה 3.5), צבר מאז כ-170,000 חברים והפך לבמה מרכזית לציטוטים מבריקים/מצחיקים/מרגשים של ילדים. האתר החדש מרכז את מיטב הציטוטים מכל הזמנים ומציע לההורים אפשרות לעצב את ציטוטי הילדים שלהם, לשמור אותם וגם לשתף אותם (בשביל זה יש את פייסבוק, לא?) עם המשפחה והחברים.

 

אחרי 3 שנים שבהם מקבלים בני הזוג מאות ציטוטים בשבוע, ומעצבים 2-3 ביום, באתר החדש ההורים יוכלו לראשונה לעצב בעצמם את הציטוטים, לבחור את צבע הרקע, גודל הפונט, ואיור מבין הרבים שעיצבה שרית כץ במיוחד לאתר. 

עיצוב האתר שומר על השפה הגרפית הייחודית של דף הפייסבוק, וגם הדיאלוג עם הגולש שומר על הסגנון האופייני והמוכר מהדף. פיצ'רים אחרים בנוסף לציטוטי הילדים, האתר משלב לראשונה גם תוכן - יש מקום מיוחד גם לטורים של הורים שרוצים לשתף בחוויות/תובנות שלהם. את האתר איפיין אסף כץ ועיצבה אשתו ושותפתו שרית כץ, שמעצבת את כל ציטוטי הפרויקט מיומו הראשון. מאחורי פיתוח האתר עומדת חברת GO UFO.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ניר 09/03/2016 06:06
    הגב לתגובה זו
    לא כל רעיון מעולה זוכה לביצוע מצוין, וזו דוגמה מצוינת להשקעה בפרטים הכי קטנים שיש, הרבה מעבר לרעיון הבסיסי, שלעצמו הוא רעיון פצצה. שאפו ענק לכ״צים.
  • 3.
    שמוליק 08/03/2016 23:52
    הגב לתגובה זו
    עמוד הפייסבוק הזה הוא הצלחה ענקית והאתר הולך להיות עוד יותר מוצלח כי מאחוריו עומדים שני אנשים מקסימים שעושים את עבודתם באהבה ענקית ובסופר מקצועיות.
  • 2.
    אסף יא מהמם ושרית גם בהצלחה חמודים!!! (ל"ת)
    אחלה פריצה 08/03/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    90% זה תוכן שהומצא ע"י צוות האתר (ל"ת)
    מיכאל 08/03/2016 18:26
    הגב לתגובה זו
  • למה אתה שמאלני סתם מטנף למה? (ל"ת)
    צוקר 08/03/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
  • אסף כץ 08/03/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    הורים שולחים לנו משהו כמו 1,000 ציטוטים של הילדים שלהם בשבוע (יש לנו יותר מ-170,000 חברים בפייסבוק) ואז אנחנו בוחרים 2-3 מהם ביום, ומעצבים אותם. 90% שאין לך ילדים. עד אז, לא תבין. רק טוב
  • אייל 09/03/2016 05:37
    כי ידוע שחברת בלינק שילמה לכם על סטטוסים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.