בשיא הפריים-טיים של ערוץ 2: נאמני מגה ישדרו 3 פרסומות בגמר 'הישרדות'
על רקע קריסתה של מגה, נאמני רשת הקמעונאות רכשו זמן מסך לשידור הערב (יום ג') בגמר הישרדות של 3 פרסומות, במטרה לנצל את הרייטינג הגבוה של המשדר כדי לקרוא לצופים לחזור לרשת, וזאת רגע לפני ההליך המכרזי למכירתה.
הסרטונים צפויים להיות משודרים בכל אחד ממקבצי הפרסומות בגמר, פרט לפרסומת הזהב, והם לא ישודרו מעבר לכך. במקביל, תמשיך הרשת לפרסם פרסומות עם המבצעים השבועיים.
בסרטונים שהופקו על ידי משרד מקאן תל אביב – אותו משרד שטיפל ברשת עוד בתקופת ההנהלה הקודמת - מופיעים 5 מעובדי הרשת, כאשר כל אחד יספר את סיפורו ויקרא לצופים לתמוך ברשת מגה וב-3,500 העובדים. בכל פרסומת יספרו העובדים מהי ההישרדות האמיתית של עובדי מגה, ומדוע הם לא מוכנים לוותר על העבודה ברשת.
- הישרדות עקפה את הפטריוטים בפריים טיים; מי במקום הראשון?
- אחרי עונה חלשה: גמר הישרדות הצליח לנצח את הערב עם 17.2%
העונה שודרה 'הישרדות' לראשונה בזכיינית רשת, ורשמה ממוצע עונתי גבוה מאד של 31.5%. הגמר עצמו אמור להניב רייטינג הגבוה בכמה נקודות מהממוצע העונתי, ולהגיע ליותר ממיליון צופים.
רשת מגה עומדת למכירה במכרז ביום חמישי השבוע על ידי הנאמנים רו"ח גבי טרבלסי ועוה"ד אמיר ברטוב ואודי גינדס, ומדי יום מתגלים עוד סיפורים על ניהולה טרום קריסתה. מאז מגה נכנסה להקפאת הליכים לפני כחודש, נרשמה עליה של כ-35% בפדיון הרשת, כך לדברי הנאמנים. המטרה במהלך הפרסום בהישרדות הוא לגרום לעלייה נוספת בפדיון לצורך המשקיעים הרלבנטיים. אגב, אין זו הפעם הראשונה שהרשת פונה לקהל בעקבות מצבה הקשה. לפני חצי שנה, ביולי 2015, במהלך סאגת ההינצלות הראשונה שלה, עלתה מגה בקמפיין בהשקעה של 3 מיליון שקלים, בהשתתפות עובדי החברה, כדי לקרוא לצופים לחזור לרכוש ברשת. במסגרת הקמפיין קראו העובדים לקהל הלקוחות שהמדפים חזרו להתמלא וכי יש מבצעים.
- 1.ירון 01/03/2016 22:20הגב לתגובה זוהמשרד הזה פירסם את החלק המפסיד של קבוצת מגה, עשה 3 השקות כושלות של מותגי לאוו-קוסט. ןהוא שותף לכל הטריקים והכשלים השיווקים של ההנהלה הקודמת. מקאן היו צריכים ללכת עם ההנהלה הקודמת הביתה!