מגה הישרדות
צילום: צילום מסך
TV

בשיא הפריים-טיים של ערוץ 2: נאמני מגה ישדרו 3 פרסומות בגמר 'הישרדות'

הנאמנים מנסים לנצל את הרייטינג הגבוה שאמור להניב הגמר במטרה להגדיל את פדיון הרשת, לפני הליך מכירתה הצפוי ביום חמישי השבוע, לאחר קריסתה לאחרונה
אלכסנדר כץ | (1)

על רקע קריסתה של מגה, נאמני רשת הקמעונאות רכשו זמן מסך לשידור הערב (יום ג') בגמר הישרדות של 3 פרסומות, במטרה לנצל את הרייטינג הגבוה של המשדר כדי לקרוא לצופים לחזור לרשת, וזאת רגע לפני ההליך המכרזי למכירתה.

הסרטונים צפויים להיות משודרים בכל אחד ממקבצי הפרסומות בגמר, פרט לפרסומת הזהב, והם לא ישודרו מעבר לכך. במקביל, תמשיך הרשת לפרסם פרסומות עם המבצעים השבועיים. 

 

בסרטונים שהופקו על ידי משרד מקאן תל אביב – אותו משרד שטיפל ברשת עוד בתקופת ההנהלה הקודמת - מופיעים 5 מעובדי הרשת, כאשר כל אחד יספר את סיפורו ויקרא לצופים לתמוך ברשת מגה וב-3,500 העובדים. בכל פרסומת יספרו העובדים מהי ההישרדות האמיתית של עובדי מגה, ומדוע הם לא מוכנים לוותר על העבודה ברשת. 

העונה שודרה 'הישרדות' לראשונה בזכיינית רשת, ורשמה ממוצע עונתי גבוה מאד של 31.5%. הגמר עצמו אמור להניב רייטינג הגבוה בכמה נקודות מהממוצע העונתי, ולהגיע ליותר ממיליון צופים.

רשת מגה עומדת למכירה במכרז ביום חמישי השבוע על ידי הנאמנים רו"ח גבי טרבלסי ועוה"ד אמיר ברטוב ואודי גינדס, ומדי יום מתגלים עוד סיפורים על ניהולה טרום קריסתה. מאז מגה נכנסה להקפאת הליכים לפני כחודש, נרשמה עליה של כ-35% בפדיון הרשת, כך לדברי הנאמנים. המטרה במהלך הפרסום בהישרדות הוא לגרום לעלייה נוספת בפדיון לצורך המשקיעים הרלבנטיים.

 

אגב, אין זו הפעם הראשונה שהרשת פונה לקהל בעקבות מצבה הקשה. לפני חצי שנה, ביולי 2015, במהלך סאגת ההינצלות הראשונה שלה, עלתה מגה בקמפיין בהשקעה של 3 מיליון שקלים, בהשתתפות עובדי החברה, כדי לקרוא לצופים לחזור לרכוש ברשת. במסגרת הקמפיין קראו העובדים לקהל הלקוחות שהמדפים חזרו להתמלא וכי יש מבצעים.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ירון 01/03/2016 22:20
    הגב לתגובה זו
    המשרד הזה פירסם את החלק המפסיד של קבוצת מגה, עשה 3 השקות כושלות של מותגי לאוו-קוסט. ןהוא שותף לכל הטריקים והכשלים השיווקים של ההנהלה הקודמת. מקאן היו צריכים ללכת עם ההנהלה הקודמת הביתה!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״