בדרך לסערה הבאה? צפו בפרומו לעונה השנייה של 'היהודים באים' בערוץ 1
סדרת המערכונים היהודים באים בערוץ 1 חוזרת לעונה שנייה ב-19 לפברואר. גם בעונה זו שובצה התכנית – שהוגדרה בזמנו כ"סאטירה שמאלנית" - בשישי בערב עם סיום שידורה של היומן.
הסדרה שעונתה הראשונה זכתה בפרס האקדמיה, חוזרת לרגעים כאלה ואחרים של העם היהודי, מעירה לחיים דמויות היסטוריות בתולדות עם ישראל. קאסט השחקנים כולל את מוני מושונוב, יעל שרוני, יוסי מרשק, עידו מוסרי ויניב ביטון.
הפרומו לעונה השנייה
בעונה הקודמת שודרו 12 פרקים ושידורה הסתיים בדיוק לפני שנה עם ממוצע של 6%, במשבצת שידור שהייתה מתה מבחינת ערוץ 1 לאורך השנים. המערכונים של התכנית זכו באותה עת ל-1.25 מיליון צפיות ברשת, כולל יוטיוב ופייסבוק.
התכנית, שצולמה שנתיים לפני כן ולא עלתה בזמנו לשידור בגלל החלטה של הנהלת רשות השידור שהודחה בהמשך, קיבלה אור ירוק עם מינויו של יונה ויזנטל לעורך הראשי של הרשות, ובהמשך עוררה לא אחת סערות - ואפילו פרומו ההשקה שלה עורר זעם מהצד הימני של המפה.
במאי הסדרה הוא קובי חביה והמפיק הוא יואב גרוס. יוצרי הסדרה, אסף בייזר ונטלי מרכוס, מסרו היום כי "העונה החדשה תעסוק בנושאים הבוערים בלב כולנו, ביניהם הסכסוך היהודי-ערבי, הסכסוך האשכנזי-מזרחי, הסכסוך הנשי-גברי, הסכסוך הימני-שמאלני, ועוד מגוון סכסוכים ככל שיותיר הזמן".
- 10.ארווין קליין 23/03/2016 23:00הגב לתגובה זוהיהודים באים, שזרקה מדי פעם ניצוצות פה ושם, לא מצליחה, בזמן האחרון, להתניע ולהצית את הצחוק. נדמה שהיהודים באים אבל התוכנית הולכת פייפן...
- 9.קובי חביה שוב הבאת תוכנית קאלט!!!! (ל"ת)אחד העם אחד 11/02/2016 00:50הגב לתגובה זו
- 8.יהא זיכרו לא ברוך (ל"ת)ערוץ שמת מזמן 07/02/2016 00:07הגב לתגובה זו
- 7.שפיך סמולני. בכסף שלכם (ל"ת)ערוץ שמת מזמן 06/02/2016 15:55הגב לתגובה זו
- 6.אמיר 05/02/2016 00:01הגב לתגובה זו400 פאות של רבקה זהבי עם המאפרת מיכל אפרתי וצוות שחקנים אדיר - יהיה פ צ צ ה!!
- 5.פחות מעניין, מתי חוזרת הכל שפיט ??? (ל"ת)שייקה 04/02/2016 18:32הגב לתגובה זו
- 4.מבפנים 04/02/2016 16:05הגב לתגובה זולא יותר מפרפורי גסיסה של השידור הציבורי שחיסולו החל בידי ארדן השחצן ולפיד הקברן בתמיכת אגודת העיתונאים וגימגומי ההסתדרות
- 3.סדרה פשוט מעולה (ל"ת)רונה 04/02/2016 12:43הגב לתגובה זו
- 2.סאטירה ימנית???? (ל"ת)יוג ומגוג 04/02/2016 12:30הגב לתגובה זו
- 1.אדדדדדדדדדדדיר! (ל"ת)!!!!! 04/02/2016 11:48הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
