ירון פרוסט
צילום: משה בנימין
פרסום ראשון

יש חיים אחרי רני: ירון פרוסט משיק מיזם שמחבר בין כותבים לחברות ומפרסמים

האתר מרכז בידיו בנק של כותבים שיכולים לספק תוכן לשימוש חופשי עבור גופים מסחריים. פרוסט לאייס: "המטרה היא לספק שירות אמין, איכותי ומדויק בהתאמה אישית"
משה בנימין | (17)

3 חודשים בלבד לאחר שפרש מניהול רהב מדיה - חברת הסושיאל בבעלותו של רני רהב, ירון פרוסט משיק מיזם אינטרנטי חדש בבעלותו בשם Writers Room. לאייס נודע כי המיזם נועד לחבר ולתווך בין כותבים במגוון תחומים לגופים עסקיים שמעוניינים בתוכן שיווקי.

כאמור, פרוסט פרש לאחרונה מרהב מדיה לאחר 3.5 שנים שבהן ניהל את חברת הסושיאל של רהב, שהוקמה במקור על ידי אליאב אללוף. Writers Room הוא אבולוציה הגיונית וטבעית עבור פרוסט (שבין השאר מעורב בפרויקטים נוספים במקביל) בהתחשב בעברו שכולל 15 שנות ניסיון כעורך בכיר בידיעות אחרונות ומעריב. קהל היעד של המיזם מורכב ממנהלי שיווק, מנהלי משאבי אנוש, תקשורת פנים ארגונית וכן עסקים קטנים.

בחזון החברה, באתר Writers Room (שחתום בתחתית עם השם Frost media) נכתב כי "בעולם החדש לא מספיקות יותר השיטות הישנות. מנהל השיווק יודע שהוא חייב לתחזק אתר חברה עם תוכן מצוין. שהוא צריך לדחוף כתבות שיווקיות לאתרי המדיה ולקדם אותן בפייסבוק. לתחזק בלוג מקצועי. לארגן מאמר מעודכן למנכ"ל שלו בעיתון כלכלי מוביל. להוציא ניוזלטר משובח ללקוחות ולספקים. תוכן הוא הדרך הטובה ביותר היום לחזק את המותג שלכם. בשביל זה אנחנו כאן. Writers Room נולד מתוך צורך הולך וגדל בכתיבה מצוינת. אינטליגנטית. נטולת פשרות. כזאת שבאמת תעניין את הקוראים שמחפשים לקרוא תכנים שמאתגרים אותם לחשוב ומספקים להם רעיונות חדשים. כאלה שהם לא ירצו לדלג עליהם".

המודל המסחרי של Writers Room ברור ופשוט. האתר מרכז בידיו בנק של כותבים בעלי ניסיון, שיכולים לספק תוכן איכותי לשימוש חופשי עבור הגוף המבקש. הקרדיט לכתבה המסופקת הוא לפי רצון החברה המשלמת, שיכולה לציין את שם הכותב, שם החברה וכו'. Writers Room המשמש כמתווך יהנה מעמלה על בסיס כל פעולת תיוון שכזו, כאשר תו האמינות של פרוסט כולל מנגנון בקרה קפדני על כל הטקסטים. 

  

ירון פרוסט אמר לאייס: "לכל עסק, מתאגידי ענק ועד עסקים קטנים, יש צורך תמידי בכותבים ליצירת תוכן מכל הסוגים: ניוזלטרים, פוסטים לבלוג העסקי, כתבות שיווקיות, ובחברות גדולות גם תקשורת פנים ארגונית, נאום למנכ"ל ועוד. אלא ששוק הכותבים נשען אך ורק על פרילאנסרים לעת מצוא. חלקם טובים יותר וחלקם פחות, לפעמים הם זמינים ולפעמים הם בחו"ל, בחופשת לידה או חולים. קשה לסמוך על השיטה הזו כפתרון קבוע לאורך זמן".

לדבריו, "הרגשתי שיש צורך אדיר בשוק לסוכנות ממותגת שמאכסנת בתוכה את טובי הכותבים בישראל וזמינה למשימות בכל רגע נתון ובאיכות הגבוהה ביותר. גייסתי עשרות כותבים מעולים שהכרתי לאורך כל התחנות שעברתי בקריירה, והמטרה היא לספק שירות אמין, איכותי ומדויק בהתאמה אישית. כולם מבינים היום שתוכן הוא הפרסום החדש ושצריך להשקיע בו. Writers Room יעזור להם לעשות את זה נכון".

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    רוני 07/06/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    ירון מוכשר בתחומו רוני ONECOIN ISRAEL
  • ירון 07/06/2016 18:06
    הגב לתגובה זו
    הבנתי שעלית על הגל (:
  • 11.
    נתן 27/05/2016 21:07
    הגב לתגובה זו
    גיבוב מילות מפתח לפי משקל בשכר חרפה
  • 10.
    חלי יעקבס וירט 26/05/2016 20:40
    הגב לתגובה זו
    אנחנו בT-Roo עושים זאת כבר שנתיים.מעסיקים עובדים במשרות קבועות ונותנים שירותים למאות לקוחות חברות וארגונים.
  • מאות לקוחות? אז למה העסק שלך קורס? (ל"ת)
    השכן מעבר לכביש 09/06/2016 23:50
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    זה בושה שכורת פיתוח (ל"ת)
    בחור 10/04/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מקווה שהוא משלם שכר הוגן ולא עושק את הכותבים (ל"ת)
    אביגיל 09/04/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
  • הצחקת אותי.... (ל"ת)
    א. 10/05/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    זה 2008 עכשיו? מאד עדכני.. (ל"ת)
    שרון 06/04/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בהצלחה במיזם החדש, (ל"ת)
    ירון גביש 31/03/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ל-4 30/03/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    מלבד כמובן לכתוב טוקבקים מגעילים ומלאי קנאה
  • 4.
    טוביה שחלב את אמ'שך 27/03/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    כל פלצן מנסה להמציא את השוק בכדי שיוכל לגרבץ בנחת מול המסך.
  • 3.
    בקיצור אותו דבר כמו החלוץ? (ל"ת)
    גלינה 21/01/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כן אין ספק שיש פה דרישה מטורפת לתוכן בשקל וחצי (ל"ת)
    שמעון 21/01/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איך אפשר להצטרף ככותבים? (ל"ת)
    נעמה 20/01/2016 21:45
    הגב לתגובה זו
  • שאלה מצויינת אשמח לדעת האם יש מקום לכותבים נוספים? (ל"ת)
    יפעת 21/01/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
  • רהב-תודה לא קונה (ל"ת)
    קבלן טקסטים 30/07/2016 15:17
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.