יש חיים אחרי רני: ירון פרוסט משיק מיזם שמחבר בין כותבים לחברות ומפרסמים
3 חודשים בלבד לאחר שפרש מניהול רהב מדיה - חברת הסושיאל בבעלותו של רני רהב, ירון פרוסט משיק מיזם אינטרנטי חדש בבעלותו בשם Writers Room. לאייס נודע כי המיזם נועד לחבר ולתווך בין כותבים במגוון תחומים לגופים עסקיים שמעוניינים בתוכן שיווקי.
כאמור, פרוסט פרש לאחרונה מרהב מדיה לאחר 3.5 שנים שבהן ניהל את חברת הסושיאל של רהב, שהוקמה במקור על ידי אליאב אללוף. Writers Room הוא אבולוציה הגיונית וטבעית עבור פרוסט (שבין השאר מעורב בפרויקטים נוספים במקביל) בהתחשב בעברו שכולל 15 שנות ניסיון כעורך בכיר בידיעות אחרונות ומעריב. קהל היעד של המיזם מורכב ממנהלי שיווק, מנהלי משאבי אנוש, תקשורת פנים ארגונית וכן עסקים קטנים.
בחזון החברה, באתר Writers Room (שחתום בתחתית עם השם Frost media) נכתב כי "בעולם החדש לא מספיקות יותר השיטות הישנות. מנהל השיווק יודע שהוא חייב לתחזק אתר חברה עם תוכן מצוין. שהוא צריך לדחוף כתבות שיווקיות לאתרי המדיה ולקדם אותן בפייסבוק. לתחזק בלוג מקצועי. לארגן מאמר מעודכן למנכ"ל שלו בעיתון כלכלי מוביל. להוציא ניוזלטר משובח ללקוחות ולספקים. תוכן הוא הדרך הטובה ביותר היום לחזק את המותג שלכם. בשביל זה אנחנו כאן. Writers Room נולד מתוך צורך הולך וגדל בכתיבה מצוינת. אינטליגנטית. נטולת פשרות. כזאת שבאמת תעניין את הקוראים שמחפשים לקרוא תכנים שמאתגרים אותם לחשוב ומספקים להם רעיונות חדשים. כאלה שהם לא ירצו לדלג עליהם".
המודל המסחרי של Writers Room ברור ופשוט. האתר מרכז בידיו בנק של כותבים בעלי ניסיון, שיכולים לספק תוכן איכותי לשימוש חופשי עבור הגוף המבקש. הקרדיט לכתבה המסופקת הוא לפי רצון החברה המשלמת, שיכולה לציין את שם הכותב, שם החברה וכו'. Writers Room המשמש כמתווך יהנה מעמלה על בסיס כל פעולת תיוון שכזו, כאשר תו האמינות של פרוסט כולל מנגנון בקרה קפדני על כל הטקסטים.
ירון פרוסט אמר לאייס: "לכל עסק, מתאגידי ענק ועד עסקים קטנים, יש צורך תמידי בכותבים ליצירת תוכן מכל הסוגים: ניוזלטרים, פוסטים לבלוג העסקי, כתבות שיווקיות, ובחברות גדולות גם תקשורת פנים ארגונית, נאום למנכ"ל ועוד. אלא ששוק הכותבים נשען אך ורק על פרילאנסרים לעת מצוא. חלקם טובים יותר וחלקם פחות, לפעמים הם זמינים ולפעמים הם בחו"ל, בחופשת לידה או חולים. קשה לסמוך על השיטה הזו כפתרון קבוע לאורך זמן".
לדבריו, "הרגשתי שיש צורך אדיר בשוק לסוכנות ממותגת שמאכסנת בתוכה את טובי הכותבים בישראל וזמינה למשימות בכל רגע נתון ובאיכות הגבוהה ביותר. גייסתי עשרות כותבים מעולים שהכרתי לאורך כל התחנות שעברתי בקריירה, והמטרה היא לספק שירות אמין, איכותי ומדויק בהתאמה אישית. כולם מבינים היום שתוכן הוא הפרסום החדש ושצריך להשקיע בו. Writers Room יעזור להם לעשות את זה נכון".
- 12.רוני 07/06/2016 16:53הגב לתגובה זוירון מוכשר בתחומו רוני ONECOIN ISRAEL
- ירון 07/06/2016 18:06הגב לתגובה זוהבנתי שעלית על הגל (:
- 11.נתן 27/05/2016 21:07הגב לתגובה זוגיבוב מילות מפתח לפי משקל בשכר חרפה
- 10.חלי יעקבס וירט 26/05/2016 20:40הגב לתגובה זואנחנו בT-Roo עושים זאת כבר שנתיים.מעסיקים עובדים במשרות קבועות ונותנים שירותים למאות לקוחות חברות וארגונים.
- מאות לקוחות? אז למה העסק שלך קורס? (ל"ת)השכן מעבר לכביש 09/06/2016 23:50הגב לתגובה זו
- 9.זה בושה שכורת פיתוח (ל"ת)בחור 10/04/2016 13:54הגב לתגובה זו
- 8.מקווה שהוא משלם שכר הוגן ולא עושק את הכותבים (ל"ת)אביגיל 09/04/2016 11:57הגב לתגובה זו
- הצחקת אותי.... (ל"ת)א. 10/05/2016 18:03הגב לתגובה זו
- 7.זה 2008 עכשיו? מאד עדכני.. (ל"ת)שרון 06/04/2016 15:39הגב לתגובה זו
- 6.בהצלחה במיזם החדש, (ל"ת)ירון גביש 31/03/2016 10:49הגב לתגובה זו
- 5.ל-4 30/03/2016 12:07הגב לתגובה זומלבד כמובן לכתוב טוקבקים מגעילים ומלאי קנאה
- 4.טוביה שחלב את אמ'שך 27/03/2016 09:04הגב לתגובה זוכל פלצן מנסה להמציא את השוק בכדי שיוכל לגרבץ בנחת מול המסך.
- 3.בקיצור אותו דבר כמו החלוץ? (ל"ת)גלינה 21/01/2016 13:07הגב לתגובה זו
- 2.כן אין ספק שיש פה דרישה מטורפת לתוכן בשקל וחצי (ל"ת)שמעון 21/01/2016 08:58הגב לתגובה זו
- 1.איך אפשר להצטרף ככותבים? (ל"ת)נעמה 20/01/2016 21:45הגב לתגובה זו
- שאלה מצויינת אשמח לדעת האם יש מקום לכותבים נוספים? (ל"ת)יפעת 21/01/2016 13:19הגב לתגובה זו
- רהב-תודה לא קונה (ל"ת)קבלן טקסטים 30/07/2016 15:17
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
