עם השקת 'הישרדות': המשנה למנכ"ל רשת אילן טוביהו פורש – אבל ישמש יועץ חיצוני
טוביהו החליט לצאת לדרך עצמאית לאחר עשור בזכיינית בתפקיד המשנה לענייני שיווק, דיגיטל וסחר. והוא לא מפספס את ההזדמנות לקרוא לממשלה ולרגולטורים לשנות את ההתייחסות שלהם לטלוויזיה המסחרית
יממה לאחר ההשקה המדוברת של הישרדות ברשת, המשנה למנכ"ל הזכיינית לענייני שיווק, דיגיטל וסחר, אילן טוביהו, פורש מתפקידו. טוביהו, ששימש בתפקיד ב-10 השנים האחרונות, ימשיך לשמש כיועץ חיצוני לחברה.
טוביהו הצטרף לזכיינית לפני עשור. את דרכו בטלוויזיה המסחרית החל כחלק מצוות ההקמה של ערוץ 2 ושל חברת טלעד, ונחשב לאחד האנשים המובילים בתעשיית הטלוויזיה.
טוביהו מסר היום כי "אני יותר מגאה להיות חלק מהעובדים והמנהלים שבעבודה מדויקת הפכו את רשת למה שהיא היום - תחנה מצטיינת, ערכית שמובילה את שוק הטלוויזיה בישראל. דווקא בנקודת זמן הזו אני קורא לממשלה ולגופי הרגולציה לעשות בחינה מחודשת של שוק הטלוויזיה שמצטיין תכנית אך כושל כלכלית ופעם אחת לעשות בדיקה מעמיקה ולקחת החלטות כיצד לעזור לגופי הטלוויזיה להתקיים כלכלית ולהמשיך לשדר טלוויזיה מעולה".
לדבריו, "רשת הייתה ותהיה עבורי בית, על ערכיה ועל אנשיה ואני שמח שאנו לא באמת נפרדים. החלטתי לפנות לדרך חדשה ועצמאית שבערה בי בשנה האחרונה ובנקודת זמן הזו שרשת בשיאה ומצליחה זה המקום להמשיך".
- דרמה בלי הפסקה: מנכ"ל פרטנר אבי צבי והיו"רית אסנת רונן פורשים
- סיבים, טלוויזיה רזה וייצוב מחירי הסלולר: מאחורי דוחות פרטנר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנכ"ל רשת, אבי צבי, מסר היום כי "אחרי 10 שנים, עם תרומה ענקית לתעשיית הטלוויזיה בכלל, ול'רשת' בפרט, אילן עוזב את תפקידו הנוכחי. אני שמח שאילן נעתר לבקשתי להישאר יועץ חיצוני ולהמשיך להוות חלק מהצוות של 'רשת' גם בעתיד. אילן ימשיך לתרום מניסיונו הרב בתחומי השיווק, המכירות והפיתוח העסקי . במהלך השנים הצעיד אילן יחד עם ההנהלה והעובדים את החברה קדימה, למקום שהיא נמצאת בה היום. אני רוצה לאחל לאילן, חלק נכבד ומשמעותי ממשפחת רשת, הצלחה בהמשך דרכו הן מחוץ לרשת, וכמובן בתוך רשת".
- 4.קורא אייס 13/04/2016 09:08הגב לתגובה זובסרטון מצוין ביוטיוב תחת הכותרת: האם משרדי הפרסום zimberoo גם אותך? מוסבר כיצד אפשר לפרסם בטלוויזיה וברדיו בהנחה ניכרת – מומלץ לצפות וללמוד ! ! !
- 3.ביזפורטל 02/11/2015 14:15הגב לתגובה זומה הקטע של אלכס שהוא לא אוהב שמפסיקים שירים באמצע?
- 2.נו, באמת 02/11/2015 13:31הגב לתגובה זויופי טוביהו
- 1.מריחה שקרנים 02/11/2015 13:26הגב לתגובה זופורש? ממשיך? בהצלחה לאילן מחוץ לרשת, אבל גם בהצלחה בהמשך ברשת? זה גנון? או שאחרי שנים מוכרים מדיה כבר קשה לדבר ישר?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
