יום כיפורים גם לפריים של 'קשת': כ-14% ל'נראה אותך' ו'עומרי גורדון' בערב שני
לאחר יותר מיממה ללא טלוויזיה, חזרו השידורים אמש (יום ד') ב-20:00 לסדרם. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השעשועון שוברי קופות (רשת, ערוץ 2) קיבל 20.9%. פרק ההשקה הניב כמעט 22%, ובפרק ששודר ביום שישי לפני כשבוע וחצי, התכנית צנחה ל-12.8%.
ממול ממשיכה המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ 10), גם בשידור חוזר, לנפק נתוני צפייה נאים, והפעם 10.6%. הסרט 'המשגיחים' (רשת, ערוץ 2) קיבל 10.7%, הסרט 'בופור' (ערוץ 10) עם 2.8%. שידור חוזר של הסרט 'געגועים לאבא' (ערוץ 1) במסגרת הסיפור האמיתי, הסתפק ב-3.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 20% עגולים, מול 11.3% ל'חדשות 10'. מהדורת 'חדשות החג' (ערוץ 1) ששודרה ב-21:00, קיבלה 3.7%.
יום ב'
אצל הזכיינית קשת כיפור התחיל יום לפני, עם נתוני צפייה נמוכים מאד בפריים-טיים: נראה אותך חלשה עם 14.2%, והסדרה החדש של עומרי גורדון של עידו רוזנבלום הסתפקה ב-14.4%.
לצד הבעיה של 2 התכניות האלה בשבועות האחרונים, גם הרייטינג הנאה של משחק הכדורגל בערוץ 1 עשה את שלו. המרכזי בין הפועל באר שבע למכבי חיפה שחנך את אצטדיון טוטו-טרנר בבירת הנגב, הניב נתון נאה של 11.2% ופיק צפייה של 15% לקראת סיום המשחק. המשדר לסיכום המשחק (ערוץ 1) קיבל 6.7%. טקס האוסקר הישראלי פרסי אופיר שהועבר בערוץ 10 בשידור חי וישיר, הסתפק ב-7%.
שידור חוזר של 'רמזור' (קשת, ערוץ 2) קיבל 12.3%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) זכה ב-8.1%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 5.8%, ומהדורה מאוחרת של 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 5.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.8%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשם 6.7%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 18% מול 'חדשות 10' עם 9.6% ו'מבט' (ערוץ 1) שהניבה 4.1%, ולא נהנתה יתד על המידה מהרייטינג הנאה של המשחק ששודר אחריה.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
