גל תורג'מן
צילום: יח"צ

תורג'מן אונליין: מנכ"ל מדרוג האינטרנט לשעבר מונה למשנה למנכ"ל Artimedia

גל תורג'מן, לשעבר מנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, ינהל את תחום המכירות והפיתוח העסקי של Artimedia המתמחה בפרסום פרוגרמטי בוידאו
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה גל תורגמן פרסום

גל תורג'מן - עד לפני שנתיים, שם שקהילת האינטרנט היתה רגילה לגלגל על הלשון באופן טבעי מתוקף תפקידו כמנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, חוזר לעניינים. המנכ"ל לשעבר שהנמיך פרופיל מאז שהוועדה החזירה את נשמתה לבורא באוגוסט 2013, מונה לאחרונה למשנה למנכ"ל בחברת Artimedia המתמחה בפרסום פרוגרמטי בתכני פרימיום וידאו באתרי תוכן.

תורג'מן (50) ירכז תחתיו את תחומי המכירות והפיתוח העסקי בחברה. הוא נחשב לאחד האנשים המנוסים בתעשייה עם שנים רבות של ניסיון בשידורי ברודקאסט, ניו מדיה ופרסום בעולמות הדיגיטל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על בניית מערך המכירות של החברה ועל הקשר עם לקוחותיה, ביניהם מותגים ומשרדי פרסום המפרסמים בוידאו.

קודם להצטרפותו לארטימדיה ועוד לפני הוועדה למדרוג האינטרנט כיהן תורג'מן כמנהל פיתוח עסקי וטכנולוגיות חדשות בחברת yes. בנוסף, היה ממקימי חברת ההיי-טק Vbox Communications ושימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות שלה.

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל Artimedia: "תחום הפרסום בוידאו צמח בשנה האחרונה בכ-50% והפך להיות כלי הכרחי ומשמעותי להעברת מסרים לקהלי פרימיום ממוקדים, בין היתר בזכות שכלול הטכנולוגיות הנחוצות לפרסום ממוקד משתמש. לגל ניסיון רב שנים בכל תחומי המדיה הדיגיטלית אשר יסייע לחברה להחדיר לשוק הפרסום הישראלי את הפרסום הפרוגרמטי בוידאו".

גל תורג'מן: "אני שמח להצטרף לאחת מחברות האד-טק המבטיחות בישראל המשלבת מדיה עם טכנולוגיה מתקדמת. ל-Artimedia יש את הפלטפורמה החכמה ביותר בשוק הישראלי לניהול וקנייה אוטומטית של פרסום בתכני וידאו איכותיים באינטרנט ואין לי ספק שהיא תסייע למשווקים לקבל את ההחזר הגדול ביותר על השקעות הוידאו שלהם".

Artimedia הוקמה ב-2008 על-ידי ד"ר עופר מילר והיא חברה בת של ארטיוויז'ן (Artivison) הנסחרת בבורסה בסינגפור (SGX: 5NK) ומתמחה בניתוח תוכן וידאו למטרות אבטחה. החברה מציעה למפרסמים ובעלי אתרים פתרון כולל למקסום הליך הרכישה והמכירה של פרסום וידאו באינטרנט. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה מספקת פרסום פרוגרמטי בתכני פרימיום וידאו בדסקטופ ובמובייל, פורמטים פרסומיים חכמים ומערכת לניהול קמפיינים בשירות עצמי עם יכולות מיקוד, ניתוח ביצועים ואופטימיזציה בזמן אמת. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ערן 15/04/2015 20:25
    הגב לתגובה זו
    ישר כח מדובר באדם עם יכולות מהגבוהות בשוק .האיש הנכון במקום הנכון וירטואוז
  • 2.
    שימי 15/04/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    למרות שמדובר בבולדוזר שגם דרך ודרס אנשים טובים בדרך מדובר בזן נדיר של מנהל שיודע בדיוק מה צריך לעשות. הוא רגוע, צנוע, בעל יחסי אנוש מדהימים, תקתקן, פרפקציוניסט אבל גם יודע להפוך שולחנות כשצריך. שיהיה בהצלחה ואל תשכח אף פעם את החברים שלך! כשתרד למטה תפגוש את כל מי שעקפת בדרך!
  • 1.
    שירי 15/04/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    דווקא ציפיתי במהלך אינטליגנטי מסוג זה להוות פריצת דרך בתחום. חבל שלבעלי התפקידים אין את האומץ הנחוץ להרים את הכפפה, להיות ראשונים מסוגם בשוק ולקחת את הסיכון. יכולות כמו אלה חייבות להיות מנותבות לבחירה חכמה של צעדים טקטיים שקולים ומחושבים שיובילו להצלחה. והאמת, קצת התאכזבתי.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.