גל תורג'מן
צילום: יח"צ

תורג'מן אונליין: מנכ"ל מדרוג האינטרנט לשעבר מונה למשנה למנכ"ל Artimedia

גל תורג'מן, לשעבר מנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, ינהל את תחום המכירות והפיתוח העסקי של Artimedia המתמחה בפרסום פרוגרמטי בוידאו
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה גל תורגמן פרסום

גל תורג'מן - עד לפני שנתיים, שם שקהילת האינטרנט היתה רגילה לגלגל על הלשון באופן טבעי מתוקף תפקידו כמנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, חוזר לעניינים. המנכ"ל לשעבר שהנמיך פרופיל מאז שהוועדה החזירה את נשמתה לבורא באוגוסט 2013, מונה לאחרונה למשנה למנכ"ל בחברת Artimedia המתמחה בפרסום פרוגרמטי בתכני פרימיום וידאו באתרי תוכן.

תורג'מן (50) ירכז תחתיו את תחומי המכירות והפיתוח העסקי בחברה. הוא נחשב לאחד האנשים המנוסים בתעשייה עם שנים רבות של ניסיון בשידורי ברודקאסט, ניו מדיה ופרסום בעולמות הדיגיטל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על בניית מערך המכירות של החברה ועל הקשר עם לקוחותיה, ביניהם מותגים ומשרדי פרסום המפרסמים בוידאו.

קודם להצטרפותו לארטימדיה ועוד לפני הוועדה למדרוג האינטרנט כיהן תורג'מן כמנהל פיתוח עסקי וטכנולוגיות חדשות בחברת yes. בנוסף, היה ממקימי חברת ההיי-טק Vbox Communications ושימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות שלה.

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל Artimedia: "תחום הפרסום בוידאו צמח בשנה האחרונה בכ-50% והפך להיות כלי הכרחי ומשמעותי להעברת מסרים לקהלי פרימיום ממוקדים, בין היתר בזכות שכלול הטכנולוגיות הנחוצות לפרסום ממוקד משתמש. לגל ניסיון רב שנים בכל תחומי המדיה הדיגיטלית אשר יסייע לחברה להחדיר לשוק הפרסום הישראלי את הפרסום הפרוגרמטי בוידאו".

גל תורג'מן: "אני שמח להצטרף לאחת מחברות האד-טק המבטיחות בישראל המשלבת מדיה עם טכנולוגיה מתקדמת. ל-Artimedia יש את הפלטפורמה החכמה ביותר בשוק הישראלי לניהול וקנייה אוטומטית של פרסום בתכני וידאו איכותיים באינטרנט ואין לי ספק שהיא תסייע למשווקים לקבל את ההחזר הגדול ביותר על השקעות הוידאו שלהם".

Artimedia הוקמה ב-2008 על-ידי ד"ר עופר מילר והיא חברה בת של ארטיוויז'ן (Artivison) הנסחרת בבורסה בסינגפור (SGX: 5NK) ומתמחה בניתוח תוכן וידאו למטרות אבטחה. החברה מציעה למפרסמים ובעלי אתרים פתרון כולל למקסום הליך הרכישה והמכירה של פרסום וידאו באינטרנט. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה מספקת פרסום פרוגרמטי בתכני פרימיום וידאו בדסקטופ ובמובייל, פורמטים פרסומיים חכמים ומערכת לניהול קמפיינים בשירות עצמי עם יכולות מיקוד, ניתוח ביצועים ואופטימיזציה בזמן אמת. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ערן 15/04/2015 20:25
    הגב לתגובה זו
    ישר כח מדובר באדם עם יכולות מהגבוהות בשוק .האיש הנכון במקום הנכון וירטואוז
  • 2.
    שימי 15/04/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    למרות שמדובר בבולדוזר שגם דרך ודרס אנשים טובים בדרך מדובר בזן נדיר של מנהל שיודע בדיוק מה צריך לעשות. הוא רגוע, צנוע, בעל יחסי אנוש מדהימים, תקתקן, פרפקציוניסט אבל גם יודע להפוך שולחנות כשצריך. שיהיה בהצלחה ואל תשכח אף פעם את החברים שלך! כשתרד למטה תפגוש את כל מי שעקפת בדרך!
  • 1.
    שירי 15/04/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    דווקא ציפיתי במהלך אינטליגנטי מסוג זה להוות פריצת דרך בתחום. חבל שלבעלי התפקידים אין את האומץ הנחוץ להרים את הכפפה, להיות ראשונים מסוגם בשוק ולקחת את הסיכון. יכולות כמו אלה חייבות להיות מנותבות לבחירה חכמה של צעדים טקטיים שקולים ומחושבים שיובילו להצלחה. והאמת, קצת התאכזבתי.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.