גל תורג'מן
צילום: יח"צ

תורג'מן אונליין: מנכ"ל מדרוג האינטרנט לשעבר מונה למשנה למנכ"ל Artimedia

גל תורג'מן, לשעבר מנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, ינהל את תחום המכירות והפיתוח העסקי של Artimedia המתמחה בפרסום פרוגרמטי בוידאו
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה גל תורגמן פרסום

גל תורג'מן - עד לפני שנתיים, שם שקהילת האינטרנט היתה רגילה לגלגל על הלשון באופן טבעי מתוקף תפקידו כמנכ"ל הוועדה למדרוג האינטרנט, חוזר לעניינים. המנכ"ל לשעבר שהנמיך פרופיל מאז שהוועדה החזירה את נשמתה לבורא באוגוסט 2013, מונה לאחרונה למשנה למנכ"ל בחברת Artimedia המתמחה בפרסום פרוגרמטי בתכני פרימיום וידאו באתרי תוכן.

תורג'מן (50) ירכז תחתיו את תחומי המכירות והפיתוח העסקי בחברה. הוא נחשב לאחד האנשים המנוסים בתעשייה עם שנים רבות של ניסיון בשידורי ברודקאסט, ניו מדיה ופרסום בעולמות הדיגיטל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על בניית מערך המכירות של החברה ועל הקשר עם לקוחותיה, ביניהם מותגים ומשרדי פרסום המפרסמים בוידאו.

קודם להצטרפותו לארטימדיה ועוד לפני הוועדה למדרוג האינטרנט כיהן תורג'מן כמנהל פיתוח עסקי וטכנולוגיות חדשות בחברת yes. בנוסף, היה ממקימי חברת ההיי-טק Vbox Communications ושימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות שלה.

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל Artimedia: "תחום הפרסום בוידאו צמח בשנה האחרונה בכ-50% והפך להיות כלי הכרחי ומשמעותי להעברת מסרים לקהלי פרימיום ממוקדים, בין היתר בזכות שכלול הטכנולוגיות הנחוצות לפרסום ממוקד משתמש. לגל ניסיון רב שנים בכל תחומי המדיה הדיגיטלית אשר יסייע לחברה להחדיר לשוק הפרסום הישראלי את הפרסום הפרוגרמטי בוידאו".

גל תורג'מן: "אני שמח להצטרף לאחת מחברות האד-טק המבטיחות בישראל המשלבת מדיה עם טכנולוגיה מתקדמת. ל-Artimedia יש את הפלטפורמה החכמה ביותר בשוק הישראלי לניהול וקנייה אוטומטית של פרסום בתכני וידאו איכותיים באינטרנט ואין לי ספק שהיא תסייע למשווקים לקבל את ההחזר הגדול ביותר על השקעות הוידאו שלהם".

Artimedia הוקמה ב-2008 על-ידי ד"ר עופר מילר והיא חברה בת של ארטיוויז'ן (Artivison) הנסחרת בבורסה בסינגפור (SGX: 5NK) ומתמחה בניתוח תוכן וידאו למטרות אבטחה. החברה מציעה למפרסמים ובעלי אתרים פתרון כולל למקסום הליך הרכישה והמכירה של פרסום וידאו באינטרנט. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה מספקת פרסום פרוגרמטי בתכני פרימיום וידאו בדסקטופ ובמובייל, פורמטים פרסומיים חכמים ומערכת לניהול קמפיינים בשירות עצמי עם יכולות מיקוד, ניתוח ביצועים ואופטימיזציה בזמן אמת. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ערן 15/04/2015 20:25
    הגב לתגובה זו
    ישר כח מדובר באדם עם יכולות מהגבוהות בשוק .האיש הנכון במקום הנכון וירטואוז
  • 2.
    שימי 15/04/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    למרות שמדובר בבולדוזר שגם דרך ודרס אנשים טובים בדרך מדובר בזן נדיר של מנהל שיודע בדיוק מה צריך לעשות. הוא רגוע, צנוע, בעל יחסי אנוש מדהימים, תקתקן, פרפקציוניסט אבל גם יודע להפוך שולחנות כשצריך. שיהיה בהצלחה ואל תשכח אף פעם את החברים שלך! כשתרד למטה תפגוש את כל מי שעקפת בדרך!
  • 1.
    שירי 15/04/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    דווקא ציפיתי במהלך אינטליגנטי מסוג זה להוות פריצת דרך בתחום. חבל שלבעלי התפקידים אין את האומץ הנחוץ להרים את הכפפה, להיות ראשונים מסוגם בשוק ולקחת את הסיכון. יכולות כמו אלה חייבות להיות מנותבות לבחירה חכמה של צעדים טקטיים שקולים ומחושבים שיובילו להצלחה. והאמת, קצת התאכזבתי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.