קצת תרבות: 'צדר:יריב' יטפל בתקציב המיתוג והפרסום של פסטיבל ישראל
פסטיבל ישראל - הפסטיבל הרב תחומי הבינלאומי השלים את בניית מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור לקראת הפסטיבל ה-54 במספר, שיתקיים בין ה 28 במאי וה-18 ביוני 2015. במסגרת זו בחרו מארגני הפסטיבל במשרד הפרסום צדר:יריב בבעלותם של אסי יריב וגדי צדר לטיפול בתקציב המיתוג והפרסום.
בהנהגת המנכ"ל החדש של הפסטיבל איל שר והמנהל האמנותי החדש איציק ג'ולי נקבע הצוות המקצועי של הפסטיבל שיכלול את צוות ההפקה הוותיק בראשותה של מירי מינירב, משרד יחסי הציבור של אורה לפידות שימשיך ללוות את הפסטיבל ומינויים חדשים: מנהלת השיווק פנינה פישר-עדן, מנהלת המכירות אורית פיקלר ומשרד הפרסום 'צדר:יריב' אותו רתם הפסטיבל בהליך בחירה.
לדברי איל שר: "בתהליך בחירת משרד הפרסום נדרשו כל המשרדים שהשתתפו ללמוד לעומק את אתגריו ויעדיו של הפסטיבל ולהציע מגוון עשיר ומעורר מחשבה של כיווני עבודה אפשריים. הבחירה בצדר:יריב משקפת את האופן בו אנו רואים את מקומו של פסטיבל לאומי בירושלים בנוף התרבות הארצי והבינלאומי ואת האמון שלנו ביכולת היצירתית והמקצועית של המשרד להשתלב בתכנית העבודה שלנו להשגת יעדינו האמנותיים והשיווקיים".
- 1.הדנה הראשונה 27/01/2015 18:44הגב לתגובה זוכל הכבוד! אין עליכם חיבוקים וגעגועים

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.