נו מור 'מיסטר נייס גאי': הקלטה של מקאן חושפת את האמת על סמי הפיצוציות
נייס גאי, הסם "החוקי" הזה שכל אחד יכול לרכוש בפיצוציה מתחת לבית ואף אחד לא באמת יודע מה יש בתרכובת שבתוכה, או מה ריססו עליה - הוא אחד מהאויבים שהרשות למלחמה בסמים סימנה והחלה לפעול כנגדו, יחד עם משרד הפרסום מקאן תל אביב.
לא מעט סיפורים על ההשפעות הקשות בעקבות צריכת נייס גאי מסתובבים מפה לאוזן, ועדיין, עוד אפשר להשיג את זה ללא כל קושי. במטרה למגר את התופעה, ולהעלות את המודעות בקרב הציבור הרחב, ובעיקר בני הנוער לסכנה שבדבר - החליט משרד הפרסום להראות את הקלות שבה מוכרי המוצר מתנערים מהדבר וחמור מזה - עד כמה הם לא מודעים למעשיהם ולא יודעים אפילו "מה יש בפנים".
במשרד הפרסום התקשרו לסוחרי 'מיסטר נייס גיא' מטלפונים שמצאו ברשת - התחזו לרופא וסיפרו לאותם סוחרים שהגיע אליהם מטופל לאשפוז במצב קשה וכעת הם צריכים לדעת מה יש בזה כדי להציל את חייו. ההקלטה מטרידה מאוד ולא משאירה מקום לספק.
80 אחוז מהעונים ניתקו בפנים ואלה שענו ודיברו עם ה"רופא" התחמקו מתשובות או שלא היה להם מושג מה יש שם. המהלך שפורסם כבר בפייסבוק (סטטוסים מצייצים) יעלה גם ברדיו תחת הקונספט של "אפילו מי שמוכר לכם לא יודע מה יש בפנים". מאחורי המהלך עומדים במקאן אדי גרצמן, עמי אלוש והגר נחום.
- 5.תגובה 4 - ענקקק! (ל"ת)רונן 09/12/2014 12:36הגב לתגובה זו
- 4.משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)אסי 08/12/2014 12:31הגב לתגובה זו
- 3.פשוט ומדוייק (ל"ת)בדרך למילווקי 08/12/2014 00:03הגב לתגובה זו
- 2.בול בפוני (ל"ת)מבסוטון 07/12/2014 19:30הגב לתגובה זו
- 1.א. בן יצחק 07/12/2014 18:23הגב לתגובה זומי שלא ידע - יודע מעכשיו שבפיצוציות מוכרים מיסטר נייס גאי, והמוכרים גם לא יודעים מה יש בטבק של הסיגריות שהם מוכרים, או מה יש במסטיקים או בעוגיות או במשקאות החריפים - המזוייפים והאמיתיים, והם ימשיכו למכור ולהרוויח. רק מה עכשיו יש כאן פרסומת לנייס גאי, כי אם יש את הזבל הזה בפיצוציות - זה בסדר כמו סיגריות או בוטנים ופיסטוקים. גימיק יפה מאד. מי המרוויח??

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.