שינויים בחדשות ערוץ 10: טל מוסקוביץ' מונה לעורך פרק המגזין במהדורה
טל מוסקוביץ' מונה לעורך פרק המגזין במהדורה המרכזית בחדשות 10, ויחליף בתפקיד את דנה שבתאי, שהחליטה לסיים את תפקידה בחברת החדשות. במסגרת תפקידו, יערוך מוסקוביץ' את פרק סדרות הכתבות השבועי, ואת מוסף הכלכלה אנליסט עם מתן חודורוב.
מוסקוביץ' החל את דרכו העיתונאית בגל"צ שם שימש כעורך הראשי של התכנית עושים צהריים עם יעל דן, וכעורך ביומן הבוקר בוקר טוב ישראל. כמו כן שימש כעורך מבזקים ומשדרים מיוחדים בתחנה הצבאית.
אל 'חדשות 10' הגיע לפני יותר משנה, תחילה כעורך התחקירים במהדורה המרכזית, ומאוחר יותר החל בפיתוח המוסף הכלכלי 'אנליסט' יחד עם העורך הראשי של המהדורה, ישראל טויטו ועם חודורוב.
בשנה האחרונה ערך מוסקוביץ' שורה של משדרים מיוחדים ב'חדשות 10' - הוא היה חלק מצוותי העריכה של הגל הפתוח במהלך מבצע צוק איתן, וערך במהדורה המרכזית את המוספים המיוחדים ליום הזיכרון לשואה וליום הזיכרון לחללי צה"ל.
כאמור, מוסקוביץ' יחליף בתפקיד את דנה שבתאי, ששימשה בשנה האחרונה כעורכת סדרות הכתבות במהדורה. שבתאי שימשה בשורה ארוכה של תפקידי הפקה ותוכן מרכזיים בחברת החדשות מאז שנוסדה ב-2003. היא הייתה עוזרת עורך המהדורה המרכזית, רכזת מערכת החדשות ולקחה חלק מרכזי בסיקור מערכות הבחירות האחרונות בישראל, תכנית ההתנתקות, מבצע עופרת יצוקה ומבצע צוק איתן.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.