החגים בפתח: 'צדר יריב' יטפל בתקציב הפרסום של מתחם העיצוב One design
לאחר שנים של עבודה משותפת עם משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי תקציב הפרסום של מתחם מותגי העיצוב One design יעבור לטיפולו של משרד הפרסום צדר:יריב בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב.
בשנה האחרונה פעילות הפרסום של ONE DESIGN נוהלה באופן עצמאי לאחר סיום ההתקשרות עם בורודה-קפלן. על פי יפעת בקרת פרסום ב-2014 עד לנקודה זו עומד התקציב על כ-700 אלף דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-1.2 מיליון שקלים. ב-2012 עמד התקציב על כ-500 אלף דולר בלבד, זאת לאחר שנת שיא ב-2012 אז עמד התקציב על כ-2.7 מיליון דור במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4.5 מיליון שקלים. לדברי החברה התקציב צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.
למעשה, עם קבלת התקציב משרד הפרסום צדר יריב מחזק את מעמדו בקרב קבוצת ONE המוחזקת על ידי קבוצת פישמן שכן תחת ידיו מטופל בנוסף תקציב הפרסום של קבוצת קניוני ONE בפריסה ארצית.
מתחם
מנכ"לית מתחם ONE גנית כהן: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומתוך הרבה הצעות בחרנו בצדר יריב להוביל את מיתוגו החדש של המתחם מתוך מחשבה יצירתית במיוחד שהפגין המשרד בהצעה שהוגשה לנו".
אסי יריב מבעלי פרסום צדר יריב: "אנחנו שמחים וגאים לטפל בתקציב. נגייס את כל הניסיון שרכשנו בעולם הקמעונאות והמתחמים המסחריים לטובת המרכז ועומד בפנינו אתגר גדול ואין לי ספק שנעמוד בו". משרד הפרסום צדר יריב מטפל בין השאר בתקציבים: גאפ, אי דיגיטל, קבוצת ONE ועוד.
- 2.בני רוזנבאום 20/08/2014 09:12הגב לתגובה זוירקות ופירות "אלברט" בהנהלת חיים בחרו בנו, רוזנבאום/סוויסה/בירנבאום לטפל בתקציב הפרסום שלהם, שיעמוד השנה על 2.5 מיליון דולר, שהם 52 שקלים ושלושים אגורות במונחים ריאליים.
- 1.נטלי 19/08/2014 16:53הגב לתגובה זומשרד כושל, עם לקוחות שאף אחד לא רוצה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
