קובי גל רדאי
צילום: דור מלכה

לאחר 6 שנים: קובי גל רדאי, מנהל הדרמה, תעודה וקולנוע ב'רשת' פורש

המהלך הקדנציה שלו ב'רשת' הוביל גל רדאי מספר פרויקטים בתחומי התעודה והדרמה, במקביל לפיתוח סדרות כמו 'אחד העם 101', 'קטמנדו' ועוד
משה בנימין | (9)

לאחר 6 שנים, קובי גל רדאי מנהל מחלקת הדרמה, תעודה וקולנוע של רשת פורש מתפקידו.

במהלך הקדנציה שלו ב'רשת' גל רדאי הוביל פרויקטים רבים ובהם "דרמה ברשת", ו"רשת דוקו", במקביל לפיתוחם והפקתם של עשרות סדרות, סרטי תעודה וסרטי קולנוע כגון "בלתי הפיך", "שנות ה-80 ", אחד העם 101", "חיים יקרים", "המיוחדת", קטמנדו , למלא את החלל" ו"העולם מצחיק".

גל רדאי, עורך תוכן, מנהל ומפיק בתחום הקולנוע והטלוויזיה שימש קודם לתפקידו ב'רשת' כראש מחלקת תסריטאות בבית הספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה, וכן ניהל את הקמת פרויקט גרינהאוס הבינלאומי לפיתוח סרטים תיעודיים. כמו כן גל רדאי היה בין מייסדיה ומנהליה של חברת יולי אוגוסט הפקות שהוציאה תחת ידיה את "ביקור התזמורת" ו"מרגל השמפניה".

מנכ"ל רשת, אבי צבי: "קובי הוא איש טלוויזיה מעולה. המעורבות, התהליך, הדרך, ובעיקר האישיות הופכים אותו לכזה. קובי הביא את 'רשת' למקום מרכזי בכל הקשור לדרמה ותעודה, ואני גאה על כך. אני מאחל לקובי הצלחה גדולה ואמיתית בדרך בה יבחר ומקווה שדרכנו יצטלבו גם בעתיד".

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכניות של 'רשת' התייחס גם כן לפרישתו של גל רדאי ואמר: "קובי הוא מעמודי התווך בבניית מחלקת הדרמה של 'רשת'. בחצי השנה האחרונה נעשתה עבודת מטה לבניית המכרז בתחום המתוסרט כשקובי משאיר חותם אמיתי בכישרונו הרב ואני מקווה שאת פירותיו נראה בשנים הקרובות. אני מאחל לקובי הצלחה רבה בהמשך דרכו".

לדברי גל רדאי "אני מודה לאבי צבי, ארז בן הרוש וכל הנהלת 'רשת' על האמון, התמיכה והשותפות. היה לי העונג לעבוד לצד אנשים מוכשרים - הן מקרב אנשי 'רשת' והן מקרב יוצרי הטלוויזיה והקולנוע המובילים בישראל. שמחתי להיות חלק מצוות מנצח שהביא אל המסך הישראלי יצירות טלוויזיוניות חדשות ומשובחות, פרי עמלם של יוצרים ומפיקים מרכזיים כמו גם לחשוף קולות חדשים שהפכו במהרה לשמות בולטים. 'רשת' היום היא זכיינית הטלוויזיה המעניינת והמשמעותית בישראל ואני גאה להיות חלק ממנה. תפקידים מורכבים מסוג זה מחייבים התחדשות ושינוי וכעת, לאחר 6 שנים בתפקיד אני נכון לאתגרים חדשים המצפים לי בהמשך".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אחת שיודעת 05/08/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    קובי אתה אדם מיוחד. הרבה הצלחה ואושר לאן שתפנה
  • 8.
    קובי 04/08/2014 20:08
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה.
  • 7.
    הנהלת רשת 04/08/2014 19:59
    הגב לתגובה זו
    עלות השכר שלו מאוד גבוהה
  • 6.
    רני 04/08/2014 19:03
    הגב לתגובה זו
    אכזבה גדולה, לא השאיר אחריו סדרה אחת ששווה להזכיר. לא נורא, לפי הליקוקים בטוקבקים קשרים יש לו, בטח יתגלגל בעצלתיים לג'וב הבא.
  • 5.
    יואש 04/08/2014 17:13
    הגב לתגובה זו
    איני מכיר את רדאי אבל עוקב אחרי הסדרות ברשת בהשוואה לסדרות בעולם , רבותי אין לנו במה להתבייש. נקווה שרשת ימצאו מחליף הולם. ולרדאי תמשיך לעשות חיל באשר תלך
  • 4.
    דיק ויטמן 04/08/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    בעשור האחרון :/
  • 3.
    04/08/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    בתור אחד שיצא לו לראות קצת טלויזיה בחייו, חבל לי שתחום הדרמה ברשת, שהיה ברמה אחת מעל לכל הרשתות האחרות, עלול להפגע בעקבות עזיבתו של גל -רדאי.מקווה שישמרו שם על הרמה הגבוהה שהיו בה בשנים האחרונות.הדבר הראשון שמחליפו יצטרך לעשות - המשך לאחד העם 101 :)
  • 2.
    יובל 04/08/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    בעל החוש השישי לתסריטים וכל מה שקשור לעריכת תסריטים הפקה ועוד. פשוט גאון. שמחתי לקחת חלק מהדרך בה עברת. איש מיוחד במינו. מאחל לך הגשמת חלומותיך הגדולים ביותר.
  • 1.
    גל 04/08/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    אני לא מאמין שאיש היצירה המדהים ומהמוכשר הזה עוזב. מעניין מדוע והאם עובר לתפקיד חשוב וגדול יותר? מקווה שכן. אחרת איבדנו אדם גדול.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.