עם הפנים החוצה: אתר Kick הישראלי בשת"פ עם אתר תוכן הגולשים FTBpro
אתר הספורט Kick המבוסס על תוכן גולשי, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם FTBpro, פלטפורמה המונעת על ידי גולשים הגדולה ביותר בכדורגל העולמי. שיתוף הפעולה יכלול פרסום תכנים של FTBpro בעברית ב- Kick, ונגד פרסום תכנים ישראלים באנגלית לקוראי FTBpro.
ההסכם מבוסס בשלב זה על חילופי תכנים בלבד ללא תמורה כספית. תדירות פרסום התכנים תיקבע בהמשך, ומערכת Kick תהיה אחראית על התרגום והעריכה של התכנים ל-2 האתרים. האתרים מהווים במה לחובבי ספורט לכתוב ולשתף תכנים טקסטואליים ואחרים, ושיתוף הפעולה ירחיב את החשיפה לה זוכים הגולשים הכותבים.
FTBpro מקיים שיתופי פעולה מבוססי תוכן עם מספר גופי תקשורת בולטים, בהם USA Today, Huffington Post, MSN, 'המירור' האנגלי ועוד. FTBpro משרת כ-10 מיליון משתמשים ייחודיים. לאתר FTBpro כ-200 מיליון דפים נצפים בחודש - באמצעות אפליקציות סלולר, אתר האינטרנט ורשתות חברתיות.
FTBpro נהנה גם מ-2,000 יצרני תוכן מכל העולם המייצרים מעל 300 מאמרים ביום ב-9 שפות שונות. החברה גייסה עד היום 24 מיליון דולר מבאטרי ונצו'ורס וג'מיני, קרנות הון סיכון הפועלות בארץ ובעולם. מצידו של Kick, בחודשו ה-11 הוא רשם 360 אלף ביקורים ייחודיים ו-647 אחף כניסות.
מוני ברוש, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אימג'ין מדיה, המפעילה את Kick, מסר: "שיתוף הפעולה עם FTBpro ירחיב את קשת התכנים של Kick ויאפשר לנו להגיש לגולשינו תכני ספורט מגוונים ומעניינים מרחבי העולם. בנוסף ייהנו הכותבים של Kick מהפצת התכנים שהם כותבים לקוראים ברחבי העולם".
אסף פלד, מנכ"ל FTBpro: "שיתוף הפעולה עם Kick הוא חלק ממערך גלובלי של שיתופי פעולה ש-FTBpro מקיימת עם אתרים נוספים ומובילים ברחבי העולם. לשיתוף הפעולה של FTBpro עם KICK, חשיבות רבה, שכן מדובר באתר חדשני ובצמיחה מתמדת המשמש קהילת משתמשים אקטיבית".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
