אתר kick.co.il
צילום: אתר kick.co.il

עם הפנים החוצה: אתר Kick הישראלי בשת"פ עם אתר תוכן הגולשים FTBpro

FTBpro משרת כ-10 מיליון משתמשים ייחודיים וכ-200 מיליון דפים נצפים בחודש. במסגרת השת"פ, האתרים יפרסמו זה את תכניו המתורגמים של זה
כתבי אייס |
נושאים בכתבה FTBpro KICK

אתר הספורט Kick המבוסס על תוכן גולשי, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם FTBpro, פלטפורמה המונעת על ידי גולשים הגדולה ביותר בכדורגל העולמי. שיתוף הפעולה יכלול פרסום תכנים של FTBpro בעברית ב- Kick, ונגד פרסום תכנים ישראלים באנגלית לקוראי FTBpro.

ההסכם מבוסס בשלב זה על חילופי תכנים בלבד ללא תמורה כספית. תדירות פרסום התכנים תיקבע בהמשך, ומערכת Kick תהיה אחראית על התרגום והעריכה של התכנים ל-2 האתרים. האתרים מהווים במה לחובבי ספורט לכתוב ולשתף תכנים טקסטואליים ואחרים, ושיתוף הפעולה ירחיב את החשיפה לה זוכים הגולשים הכותבים.

FTBpro מקיים שיתופי פעולה מבוססי תוכן עם מספר גופי תקשורת בולטים, בהם USA Today, Huffington Post, MSN, 'המירור' האנגלי ועוד. FTBpro משרת כ-10 מיליון משתמשים ייחודיים. לאתר FTBpro כ-200 מיליון דפים נצפים בחודש - באמצעות אפליקציות סלולר, אתר האינטרנט ורשתות חברתיות.

FTBpro נהנה גם מ-2,000 יצרני תוכן מכל העולם המייצרים מעל 300 מאמרים ביום ב-9 שפות שונות. החברה גייסה עד היום 24 מיליון דולר מבאטרי ונצו'ורס וג'מיני, קרנות הון סיכון הפועלות בארץ ובעולם. מצידו של Kick, בחודשו ה-11 הוא רשם 360 אלף ביקורים ייחודיים ו-647 אחף כניסות.

מוני ברוש, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אימג'ין מדיה, המפעילה את Kick, מסר: "שיתוף הפעולה עם FTBpro ירחיב את קשת התכנים של Kick ויאפשר לנו להגיש לגולשינו תכני ספורט מגוונים ומעניינים מרחבי העולם. בנוסף ייהנו הכותבים של Kick מהפצת התכנים שהם כותבים לקוראים ברחבי העולם".

אסף פלד, מנכ"ל FTBpro: "שיתוף הפעולה עם Kick הוא חלק ממערך גלובלי של שיתופי פעולה ש-FTBpro מקיימת עם אתרים נוספים ומובילים ברחבי העולם. לשיתוף הפעולה של FTBpro עם KICK, חשיבות רבה, שכן מדובר באתר חדשני ובצמיחה מתמדת המשמש קהילת משתמשים אקטיבית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.