צופים משבר? הדוברת יצאה לחופשת לידה - הרשות השנייה בחרה משרד יח"צ
הרשות השנייה בחרה במשרד יחסי הציבור בן חורין-אלכסנדרוביץ' לניהול מערך הדוברות והייעוץ התקשורתי. לרשות השנייה ישנו מערך דוברות, שמנוהל על ידי מיטל שגב, שיצאה לאחרונה לחופשת לידה, אולם היא מגובה על ידי עובדים ברשות. עם שובה של שגב, תיבחן נחיצותו של המשך שיתוף הפעולה בתחום זה.
ברשות החליטו לצאת במכרז לבחירת המשרד שילווה אותה, ואליו נגשו יותר מ-10 משרדי יח"צ וייעוץ תקשורתי. ברשות מסבירים את ההחלטה כי בשנה הקרובה צפויה הרשות לקחת חלק במספר מהלכים משמעותיים, בין היתר עם היציאה לרישיון של ערוץ 10.
לשלב הסופי הגיעו 5 משרדים, ובן-חורין-אלכסנדרוביץ' נבחר להוביל את תחום הדוברות והייעוץ התקשורתי של הרשות, לאחר שהציג תכנית אסטרטגית לרשות, לדברי המשרד - "בעידן של שינויים משמעותיים בשוק התקשורת".
"אנו עומדים בפני תקופה מאתגרת, הכוללת שינויים רבים בעולם המדיה", מסר שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה, שהוסיף כי "הרשות רואה חשיבות רבה בשיתוף הציבור במהלכים הגדולים שעל הפרק: מהלך לשיפור התוכן, הנגשת המדיה באמצעות הרחבת מערך עידן פלוס, המעבר מזיכיונות לרישיונות, איתנות פיננסית לגופים המשדרים ועוד משימות רבות. אנו מאמינים שמשרד בן חורין-אלכסנדרוביץ' יהיה שותף מועיל בדרך זו ויסייע לרשות במשימות שעל הפרק".
איתי בן חורין, מבעלי המשרד, מסר כי "אני בטוח שהניסיון שלנו יהווה ערך מוסף בשוק התקשורת המשתנה. אני מודה להנהלת הרשות השנייה על האמון".
- 5.נאוה בן משה 13/05/2014 11:02הגב לתגובה זואנשים נחמדים, חביבים, מנומסים, מלאי חשיבות עצמית, נוטים להלל טלשבח עצמם לריק, לא הבנתי עד כה בעבור מה שילמתי. בדקו בתיקי הלקוחות שלהם. זהו שמי.
- 4.גם לעשות קומבינה וגם להוציא על כך הודעה ? (ל"ת)לפעמים כדאי להתאפק 07/05/2014 17:40הגב לתגובה זו
- 3.אורית 28/04/2014 10:32הגב לתגובה זוכל כך אנמי כל כך נעדר כריזמה כל כך משעמם נדיר
- אנמיה 28/04/2014 13:21הגב לתגובה זופרגון בין קולגות זה אחד המחזות הכי יפים...
- 2.יעל 27/04/2014 14:20הגב לתגובה זורוב הקומוניקטים שיוצאים מהמשרד הנבחר פשוט מביכים
- יוחאי 28/04/2014 10:30הגב לתגובה זוזה מביך בצורה בלתי רגילה..... זה משרד יחצ ??? שילמדו לכתוב/לקרא קודם לא יעזור כמה תלחצו על הבוהן מטה - האמת תמיד תישאר אמת
- 1.הרשות ממשיכה לבזבז כספי ציבור ללא הצדקה (ל"ת)חושם 27/04/2014 12:29הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
