כפי שנחשף באייס: רשות השידור יצאה במכרז חדש לחבילת משחקי המונדיאל
חודש לאחר שנכשל המכרז הראשון שהוציאה רשות השידור למכירת חבילת משחקים למונדיאל הקרוב, ההנהלה יוצאת במכרז חדש במסגרתה תציע לא יותר מ-14 משחקים, כאשר כל משחק הוזל ברמות של 50 עד 100 אלף שקלים.
במכרז הראשון הציבה הרשות לעצמה יעד של 7.4 מיליון שקלים. במכרז אז הוצאו בין 8 ל-14 משחקים, ברמות שונות של מחיר, לפי שלבי המפעל: חצי מיליון שקלים למשחק בשלב הבתים, 600 אלף לשלב שמינית הגמר, 700 אלף לשלב רבע הגמר, 500 אלף למשחק על המקומות 3-4, ועוד 600 אלף שקל לגוף השידור שיהיה מעוניין בזכויות בפורמט HD. המכרז לא כלל זכות לקליטה במכשירים סלולאריים ובטבלטים.
ואולם, למכרז לא ניגש אף גוף שידור, אולם בזכיינית רשת גיששו אצל הרשות לגבי רכישת כמה מן המשחקים, במסגרת הנוהל שחרטה על דגלה שידור משחקי ספורט אטרקטיביים, כגון השלבים המאוחרים בליגת האלופות, ו-9 משחקים במונדיאל הקודם בדרום אפריקה.
כעת המחירים נמוכים יותר: מחיר מינימום למשחק בשלב הבתים ירד ב-50 אלף שקלים ל-450 אלף שקלים, מחיר המינימום לשלב שמינית הגמר הועמד על 550 אלף שקלים במקום 600 אלף, ומשחק בשלב רבע הגמר יעמוד על 600 אלף שקלים, במקום 700 אלף. המשחק על המקומות 3-4 הוערך כעת ב-450 אלף שקלים במקום 500 אלף. את ההצעות יש להגיש עד 22 באפריל.
- שנה למונדיאל 2026 - כמה ישראלים צפויים לטוס למשחקים?
- נחשף: כמה רונאלדו מרוויח לדקה בסעודיה ומתי הוא יפרוש?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף ל'רשת', לא מן הנמנע כי גם ערוץ 10 עשוי להתמודד על רכישת משחקים מהטורניר. הערוץ 10 שידר בשנים האחרונות מספר משחקים מהשלבים המאוחרים של ליגת האלופות. הסבירות של ערוץ 9 למשל להתמודד על מכרז כזה, נמוכה הרבה יותר בשל הייתכנות הכלכלית הנמוכה שלו, למרות שהערוץ רכש מספר משחקים לשידור בטורניר היורו ב-2012, לצד משחקים של קבוצות ישראליות מהמפעלים האירופאים. מי שכמעט בוודאות לא תתמודד, היא זכיינית ערוץ 2 קשת, שמזה שנים נמנעת משידורי ספורט.
- 2.עם ישראל חי 16/04/2014 20:25הגב לתגובה זונבלות אוכלי חינם,ששודדים ועושקים את הציבור בחסות החוק!
- 1.chen 14/04/2014 11:12הגב לתגובה זוואנחנו נקבל שידורים באיכות SD שמתאימה לשנות ה-80 וה-90. ולמי אכפת מהצופים...
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
