כפי שנחשף באייס: רשות השידור יצאה במכרז חדש לחבילת משחקי המונדיאל
חודש לאחר שנכשל המכרז הראשון שהוציאה רשות השידור למכירת חבילת משחקים למונדיאל הקרוב, ההנהלה יוצאת במכרז חדש במסגרתה תציע לא יותר מ-14 משחקים, כאשר כל משחק הוזל ברמות של 50 עד 100 אלף שקלים.
במכרז הראשון הציבה הרשות לעצמה יעד של 7.4 מיליון שקלים. במכרז אז הוצאו בין 8 ל-14 משחקים, ברמות שונות של מחיר, לפי שלבי המפעל: חצי מיליון שקלים למשחק בשלב הבתים, 600 אלף לשלב שמינית הגמר, 700 אלף לשלב רבע הגמר, 500 אלף למשחק על המקומות 3-4, ועוד 600 אלף שקל לגוף השידור שיהיה מעוניין בזכויות בפורמט HD. המכרז לא כלל זכות לקליטה במכשירים סלולאריים ובטבלטים.
ואולם, למכרז לא ניגש אף גוף שידור, אולם בזכיינית רשת גיששו אצל הרשות לגבי רכישת כמה מן המשחקים, במסגרת הנוהל שחרטה על דגלה שידור משחקי ספורט אטרקטיביים, כגון השלבים המאוחרים בליגת האלופות, ו-9 משחקים במונדיאל הקודם בדרום אפריקה.
כעת המחירים נמוכים יותר: מחיר מינימום למשחק בשלב הבתים ירד ב-50 אלף שקלים ל-450 אלף שקלים, מחיר המינימום לשלב שמינית הגמר הועמד על 550 אלף שקלים במקום 600 אלף, ומשחק בשלב רבע הגמר יעמוד על 600 אלף שקלים, במקום 700 אלף. המשחק על המקומות 3-4 הוערך כעת ב-450 אלף שקלים במקום 500 אלף. את ההצעות יש להגיש עד 22 באפריל.
- שנה למונדיאל 2026 - כמה ישראלים צפויים לטוס למשחקים?
- נחשף: כמה רונאלדו מרוויח לדקה בסעודיה ומתי הוא יפרוש?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף ל'רשת', לא מן הנמנע כי גם ערוץ 10 עשוי להתמודד על רכישת משחקים מהטורניר. הערוץ 10 שידר בשנים האחרונות מספר משחקים מהשלבים המאוחרים של ליגת האלופות. הסבירות של ערוץ 9 למשל להתמודד על מכרז כזה, נמוכה הרבה יותר בשל הייתכנות הכלכלית הנמוכה שלו, למרות שהערוץ רכש מספר משחקים לשידור בטורניר היורו ב-2012, לצד משחקים של קבוצות ישראליות מהמפעלים האירופאים. מי שכמעט בוודאות לא תתמודד, היא זכיינית ערוץ 2 קשת, שמזה שנים נמנעת משידורי ספורט.
- 2.עם ישראל חי 16/04/2014 20:25הגב לתגובה זונבלות אוכלי חינם,ששודדים ועושקים את הציבור בחסות החוק!
- 1.chen 14/04/2014 11:12הגב לתגובה זוואנחנו נקבל שידורים באיכות SD שמתאימה לשנות ה-80 וה-90. ולמי אכפת מהצופים...
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
