כפי שנחשף באייס: רשות השידור יצאה במכרז חדש לחבילת משחקי המונדיאל
חודש לאחר שנכשל המכרז הראשון שהוציאה רשות השידור למכירת חבילת משחקים למונדיאל הקרוב, ההנהלה יוצאת במכרז חדש במסגרתה תציע לא יותר מ-14 משחקים, כאשר כל משחק הוזל ברמות של 50 עד 100 אלף שקלים.
במכרז הראשון הציבה הרשות לעצמה יעד של 7.4 מיליון שקלים. במכרז אז הוצאו בין 8 ל-14 משחקים, ברמות שונות של מחיר, לפי שלבי המפעל: חצי מיליון שקלים למשחק בשלב הבתים, 600 אלף לשלב שמינית הגמר, 700 אלף לשלב רבע הגמר, 500 אלף למשחק על המקומות 3-4, ועוד 600 אלף שקל לגוף השידור שיהיה מעוניין בזכויות בפורמט HD. המכרז לא כלל זכות לקליטה במכשירים סלולאריים ובטבלטים.
ואולם, למכרז לא ניגש אף גוף שידור, אולם בזכיינית רשת גיששו אצל הרשות לגבי רכישת כמה מן המשחקים, במסגרת הנוהל שחרטה על דגלה שידור משחקי ספורט אטרקטיביים, כגון השלבים המאוחרים בליגת האלופות, ו-9 משחקים במונדיאל הקודם בדרום אפריקה.
כעת המחירים נמוכים יותר: מחיר מינימום למשחק בשלב הבתים ירד ב-50 אלף שקלים ל-450 אלף שקלים, מחיר המינימום לשלב שמינית הגמר הועמד על 550 אלף שקלים במקום 600 אלף, ומשחק בשלב רבע הגמר יעמוד על 600 אלף שקלים, במקום 700 אלף. המשחק על המקומות 3-4 הוערך כעת ב-450 אלף שקלים במקום 500 אלף. את ההצעות יש להגיש עד 22 באפריל.
- שנה למונדיאל 2026 - כמה ישראלים צפויים לטוס למשחקים?
- נחשף: כמה רונאלדו מרוויח לדקה בסעודיה ומתי הוא יפרוש?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף ל'רשת', לא מן הנמנע כי גם ערוץ 10 עשוי להתמודד על רכישת משחקים מהטורניר. הערוץ 10 שידר בשנים האחרונות מספר משחקים מהשלבים המאוחרים של ליגת האלופות. הסבירות של ערוץ 9 למשל להתמודד על מכרז כזה, נמוכה הרבה יותר בשל הייתכנות הכלכלית הנמוכה שלו, למרות שהערוץ רכש מספר משחקים לשידור בטורניר היורו ב-2012, לצד משחקים של קבוצות ישראליות מהמפעלים האירופאים. מי שכמעט בוודאות לא תתמודד, היא זכיינית ערוץ 2 קשת, שמזה שנים נמנעת משידורי ספורט.
- 2.עם ישראל חי 16/04/2014 20:25הגב לתגובה זונבלות אוכלי חינם,ששודדים ועושקים את הציבור בחסות החוק!
- 1.chen 14/04/2014 11:12הגב לתגובה זוואנחנו נקבל שידורים באיכות SD שמתאימה לשנות ה-80 וה-90. ולמי אכפת מהצופים...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
