ה'סקנדל' של ה-Hooligans: הפיקו לסלקום 'תכנית תחקירים' לגיוס עובדים
משרד הפרסום ה-Hooligans בבעלותם של מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי מקבל מסלקום את המפתחות (והתקציב) לקמפיין גיוס עובדים חדש, בקונספט קצת שונה.
לסלקום, כמו לחברות אחרות בסדר הגודל שלה, המעסיקות אלפי עובדים, יש תקציב שנתי לקמפיינים שמיועדים לגיוס כח אדם. בחברות סלולר מדובר בעניין בעל דגש מיוחד שכן תחלופת העובדים גבוהה ורוב הגיוסים מיועדים לאיתור כח אדם בתפקידי נציגי שירות מקרב קהילות הסטודנטים שברוב המקרים נוטשים את החברה עם תום הלימודים.
תכנית התחקירים של סלקום וה-Hooligans
במשרד הפרסום מספרים, כי במקור, הבריף הזה התחיל כמו עוד סרטון שבו הנציגים מספרים כמה כיף להם, אך סלקום החליטו להפתיע ובחרו את הכיוון שהציעו ה-Hooligans. ה"סקנדל" הוא לכאורה תכנית תחקירים נועזת, חסרת גבולות, כושלת לחלוטין ואינה מודעת לעצמה, שמטרתה לחשוף את העוולות והמחדלים המתרחשים בסלקום. במקפיין מככב באבי דנגור, מי שעמד מאחורי דמותו של אבי הזמר.
- 14.אבנר 30/01/2014 13:04הגב לתגובה זוארוך צפוי משוחק רע עם תסריט שנלקח מסרט בי משנות השמונים
- 13.ארוך משעמם... (ל"ת)הבנו 27/01/2014 15:36הגב לתגובה זו
- 12.self shaming 27/01/2014 12:11הגב לתגובה זולא מצחיק ומיגע.
- 11.אורי 27/01/2014 10:36הגב לתגובה זוכשהייתי במגמת תקשורת בביה"ס הייתי מתבייש להציג חומר כזה. רדוד ומביך
- 10.מתאים למזבלה (ל"ת)אודי פקח 27/01/2014 10:11הגב לתגובה זו
- 9.לא משהו 27/01/2014 09:32הגב לתגובה זוואני במקום החוליגנס הייתי מתבייש בזה
- 8.אייל 27/01/2014 08:15הגב לתגובה זוהסרטון ממש מזעזע ובכל זאת חייבים להחמיא לחוליגנז שהצליחו להיכנס לשיווק של סלקום ולקבל נתח מהתקציב.
- 7.קול העם 26/01/2014 22:59הגב לתגובה זועד עכשיו הייתם סבבה, מילא שהחומר הזה חרא- עשו בדיוק אותו דבר בפלאפון לפני כמה שנים
- 6.ג'וני 26/01/2014 22:39הגב לתגובה זואבל כמובן נציגים של משרדי פרסום נאורי יגידו לכם שזה עשוי לא איכותי ולא מבויים ומזויף מספיק
- 5.חולישטוט 26/01/2014 21:32הגב לתגובה זוהמשפט היחיד שחסר שם זה אל תשתה לי חשיש
- 4.גיא 26/01/2014 19:56הגב לתגובה זוובטח שלא צריך לעלות לבלוגים..
- 3.צ. ברנד 26/01/2014 19:19הגב לתגובה זואבי הזה תותח, עושה את כל הסרט. בול לקהל היעד.
- 2.ברוך ג'מילי 26/01/2014 18:56הגב לתגובה זועדיף כבר הסרט עם עמוס שפירא
- 1.יוסי 26/01/2014 18:30הגב לתגובה זומי מאשר את החרא הזה ? הם באמת חושבים שניתן לגייס כך כ"א איכותי ? דחקא לילדים בני 16 ...בעצם אולי זה קהל היעד למוקדים של סלקום
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
