ה'סקנדל' של ה-Hooligans: הפיקו לסלקום 'תכנית תחקירים' לגיוס עובדים

בקמפיין החדש של משרד הפרסום וחברת הסלולר מככב אבי דנגור (אבי הזמר). הקונספט: תכנית תחקירים כושלת, מביכה ולגמרי לא מודעת לעצמה
משה בנימין | (14)

משרד הפרסום ה-Hooligans בבעלותם של מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי מקבל מסלקום את המפתחות (והתקציב) לקמפיין גיוס עובדים חדש, בקונספט קצת שונה.

לסלקום, כמו לחברות אחרות בסדר הגודל שלה, המעסיקות אלפי עובדים, יש תקציב שנתי לקמפיינים שמיועדים לגיוס כח אדם. בחברות סלולר מדובר בעניין בעל דגש מיוחד שכן תחלופת העובדים גבוהה ורוב הגיוסים מיועדים לאיתור כח אדם בתפקידי נציגי שירות מקרב קהילות הסטודנטים שברוב המקרים נוטשים את החברה עם תום הלימודים.

תכנית התחקירים של סלקום וה-Hooligans

במשרד הפרסום מספרים, כי במקור, הבריף הזה התחיל כמו עוד סרטון שבו הנציגים מספרים כמה כיף להם, אך סלקום החליטו להפתיע ובחרו את הכיוון שהציעו ה-Hooligans. ה"סקנדל" הוא לכאורה תכנית תחקירים נועזת, חסרת גבולות, כושלת לחלוטין ואינה מודעת לעצמה, שמטרתה לחשוף את העוולות והמחדלים המתרחשים בסלקום. במקפיין מככב באבי דנגור, מי שעמד מאחורי דמותו של אבי הזמר.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    אבנר 30/01/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    ארוך צפוי משוחק רע עם תסריט שנלקח מסרט בי משנות השמונים
  • 13.
    ארוך משעמם... (ל"ת)
    הבנו 27/01/2014 15:36
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    self shaming 27/01/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    לא מצחיק ומיגע.
  • 11.
    אורי 27/01/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    כשהייתי במגמת תקשורת בביה"ס הייתי מתבייש להציג חומר כזה. רדוד ומביך
  • 10.
    מתאים למזבלה (ל"ת)
    אודי פקח 27/01/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    לא משהו 27/01/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    ואני במקום החוליגנס הייתי מתבייש בזה
  • 8.
    אייל 27/01/2014 08:15
    הגב לתגובה זו
    הסרטון ממש מזעזע ובכל זאת חייבים להחמיא לחוליגנז שהצליחו להיכנס לשיווק של סלקום ולקבל נתח מהתקציב.
  • 7.
    קול העם 26/01/2014 22:59
    הגב לתגובה זו
    עד עכשיו הייתם סבבה, מילא שהחומר הזה חרא- עשו בדיוק אותו דבר בפלאפון לפני כמה שנים
  • 6.
    ג'וני 26/01/2014 22:39
    הגב לתגובה זו
    אבל כמובן נציגים של משרדי פרסום נאורי יגידו לכם שזה עשוי לא איכותי ולא מבויים ומזויף מספיק
  • 5.
    חולישטוט 26/01/2014 21:32
    הגב לתגובה זו
    המשפט היחיד שחסר שם זה אל תשתה לי חשיש
  • 4.
    גיא 26/01/2014 19:56
    הגב לתגובה זו
    ובטח שלא צריך לעלות לבלוגים..
  • 3.
    צ. ברנד 26/01/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
    אבי הזה תותח, עושה את כל הסרט. בול לקהל היעד.
  • 2.
    ברוך ג'מילי 26/01/2014 18:56
    הגב לתגובה זו
    עדיף כבר הסרט עם עמוס שפירא
  • 1.
    יוסי 26/01/2014 18:30
    הגב לתגובה זו
    מי מאשר את החרא הזה ? הם באמת חושבים שניתן לגייס כך כ"א איכותי ? דחקא לילדים בני 16 ...בעצם אולי זה קהל היעד למוקדים של סלקום
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.