ה'סקנדל' של ה-Hooligans: הפיקו לסלקום 'תכנית תחקירים' לגיוס עובדים
משרד הפרסום ה-Hooligans בבעלותם של מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי מקבל מסלקום את המפתחות (והתקציב) לקמפיין גיוס עובדים חדש, בקונספט קצת שונה.
לסלקום, כמו לחברות אחרות בסדר הגודל שלה, המעסיקות אלפי עובדים, יש תקציב שנתי לקמפיינים שמיועדים לגיוס כח אדם. בחברות סלולר מדובר בעניין בעל דגש מיוחד שכן תחלופת העובדים גבוהה ורוב הגיוסים מיועדים לאיתור כח אדם בתפקידי נציגי שירות מקרב קהילות הסטודנטים שברוב המקרים נוטשים את החברה עם תום הלימודים.
תכנית התחקירים של סלקום וה-Hooligans
במשרד הפרסום מספרים, כי במקור, הבריף הזה התחיל כמו עוד סרטון שבו הנציגים מספרים כמה כיף להם, אך סלקום החליטו להפתיע ובחרו את הכיוון שהציעו ה-Hooligans. ה"סקנדל" הוא לכאורה תכנית תחקירים נועזת, חסרת גבולות, כושלת לחלוטין ואינה מודעת לעצמה, שמטרתה לחשוף את העוולות והמחדלים המתרחשים בסלקום. במקפיין מככב באבי דנגור, מי שעמד מאחורי דמותו של אבי הזמר.
- 14.אבנר 30/01/2014 13:04הגב לתגובה זוארוך צפוי משוחק רע עם תסריט שנלקח מסרט בי משנות השמונים
- 13.ארוך משעמם... (ל"ת)הבנו 27/01/2014 15:36הגב לתגובה זו
- 12.self shaming 27/01/2014 12:11הגב לתגובה זולא מצחיק ומיגע.
- 11.אורי 27/01/2014 10:36הגב לתגובה זוכשהייתי במגמת תקשורת בביה"ס הייתי מתבייש להציג חומר כזה. רדוד ומביך
- 10.מתאים למזבלה (ל"ת)אודי פקח 27/01/2014 10:11הגב לתגובה זו
- 9.לא משהו 27/01/2014 09:32הגב לתגובה זוואני במקום החוליגנס הייתי מתבייש בזה
- 8.אייל 27/01/2014 08:15הגב לתגובה זוהסרטון ממש מזעזע ובכל זאת חייבים להחמיא לחוליגנז שהצליחו להיכנס לשיווק של סלקום ולקבל נתח מהתקציב.
- 7.קול העם 26/01/2014 22:59הגב לתגובה זועד עכשיו הייתם סבבה, מילא שהחומר הזה חרא- עשו בדיוק אותו דבר בפלאפון לפני כמה שנים
- 6.ג'וני 26/01/2014 22:39הגב לתגובה זואבל כמובן נציגים של משרדי פרסום נאורי יגידו לכם שזה עשוי לא איכותי ולא מבויים ומזויף מספיק
- 5.חולישטוט 26/01/2014 21:32הגב לתגובה זוהמשפט היחיד שחסר שם זה אל תשתה לי חשיש
- 4.גיא 26/01/2014 19:56הגב לתגובה זוובטח שלא צריך לעלות לבלוגים..
- 3.צ. ברנד 26/01/2014 19:19הגב לתגובה זואבי הזה תותח, עושה את כל הסרט. בול לקהל היעד.
- 2.ברוך ג'מילי 26/01/2014 18:56הגב לתגובה זועדיף כבר הסרט עם עמוס שפירא
- 1.יוסי 26/01/2014 18:30הגב לתגובה זומי מאשר את החרא הזה ? הם באמת חושבים שניתן לגייס כך כ"א איכותי ? דחקא לילדים בני 16 ...בעצם אולי זה קהל היעד למוקדים של סלקום
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
