עומר דץ הכוכב הבא
צילום: רונן אקרמן
רייטינג

20 שנות שליטה לערוץ 2: 34% ל'הכוכב הבא', 7.4% למהדורת חצות החדשה

'פנים אמיתיות' רשמה ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר, עם 8.9%. פרה-פריים חזק ל-2 הערוצים המסחריים. וגם: אוקטובר חיובי עבר על חדשות ערוץ 10
אלכסנדר כץ | (3)

20 שנה בדיוק לאחר שהוקם, אפיק 22 מוכיח כי הוא השליט. תחרות הכישרונות של קשת רשמה התחזקות ביחס לפרק האחרון. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא (קשת, ערוץ 2) קיבלה 34%, מול 32.7% ביום שלישי האחרון. מנגד, פנים אמיתיות (ערוץ 10) בתכנית על תינוק המריבה, קיבלה 8.9%, ירידה ביחס ל-9.8% בשבוע שעבר ול-13% לפני שבועיים.

שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניב 12.5%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8.7%, 'בני ערובה' (ערוץ 10) חזרה לנתון דו-ספרתי של 11.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7.2%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 6.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-13.3%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם נתון חזק של 16.5%. מנגד, גם 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה רייטינג נאה של 10.2%.

מהדורת חדשות חצות החדשה של 'חדשות 2', בהגשת דוריה למפל וליאור פרידמן רשמה 7.4%. המהדורה שודרה בין 00:05 ל-00:42, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) שקיבלה 4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה נתון גבוה של 26.6%, מול 'חדשות 10' עם 9.6%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4%.

חודש אוקטובר טוב עבר על 'חדשות 10'

ובכלל, צריך להתעכב רגע על נתוני חברת החדשות של ערוץ 10 בחודש אוקטובר. אחרי נתוני צפייה נמוכים מאד למהדורת החדשות המרכזית בתקופת הקיץ, ומהדורת שישי שלא הראתה סימני התחזקות, בחודש החולף נראה כי מסתמן שינוי מבחינתם של אנשי הערוץ.

ממוצע הרייטינג של המהדורה המרכזית עמד באוקטובר על 10.1%, הגבוה ביותר מזה יותר משנה. ביום שני שעבר רשמה המהדורה 13.2%. מהדורת 'שישי' עם אלון בן-דוד וטלי מורנו, רשמה בסוף השבוע שיא מאז עלתה לאוויר בתחילת מאי - עם 7.2%. גם המגזין עם אושרת קוטלר רשם שיא של חצי שנה, עם 9.2%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אין שום קשר בין הרייטינג לצפייה של הצופים. (ל"ת)
    אחד שיודע 04/11/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מורדי 04/11/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    7.4% למהדורת חדשות חצות. מתי מישהו יתעורר שם?
  • צודק 100% (ל"ת)
    ירדן 04/11/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.