אתר kick.co.il
צילום: אתר kick.co.il

אבי בר לא מוותר על תוכן גולשים: משיק היום את אתר הספורט החדש kick.co.il

אחרי שהחל לשדר את 'TRACE ספורט', אימג'ין מדיה של אבי בר משיקה אתר ספורט שיתבסס על דיווחים ופרשנויות של גולשים. ויש גם שת"פ עם ynet
אלכסנדר כץ | (2)
נושאים בכתבה KICK אבי בר

האם מדובר בתחרות אמיתית לשליטה האבסולוטית של ONE ואתר ערוץ הספורט? חברת התקשורת אימג'ין מדיה השיקה היום (יום ג') את אתר הספורט kick.co.il, המבוסס על תוכן גולשים. לפני מספר חודשים החלה אימג'ין מדיה, שבבעלותו אבי בר - מנכ"ל ערוץ הספורט לשעבר, לשדר את ערוץ TRACE ספורט.

Kick כולל עדכוני חדשות, וידאו, תוצאות בזמן אמת ועוד, וגם עדכוני חדשות ממדור הספורט של 'ידיעות אחרונות' ו-ynet; לוח תוצאות - ישראלי ועולמי חי ומתעדכן באון-ליין; וחומרי וידאו מגוונים מן הספורט העולמי.

אך לעומת אתרי ספורט אחרים, את הטורים, הדיווחים, הדעות, הניתוחים והפרשנויות כותבים הגולשים עצמם. לאוהדי וחובבי הספורט בישראל ניתנת במה לסקר, לפרשן, לדווח ולנתח את המשחקים, השחקנים, הקבוצות, הליגות והענפים המועדפים עליהם תחת קורת גג אחת, כך שהם בעצמם מחליטים מהו סדר היום בתקשורת הספורט הישראלית. הכתבות והטורים המוצלחים והפופולאריים ביותר יקודמו בעמוד הבית של האתר בעמודי הקטגוריות שלו. ותכנים בולטים במיוחד יופיעו גם במדור הספורט של ynet או יופנו מהעמוד הראשי של האתר.

בנוסף, יכול כל גולש לאפיין ולקבוע באופן אישי מהם התכנים שיופיעו לו בעמוד הראשי של האתר, בהתאם לתחומי העניין שלו. האתר אף יכלול מאות שעות של וידאו בלעדי לאתר, ממספר ספקי תוכן וידאו-ספורט בעולם.

הקונספט של Kick מבוסס בין היתר על אתר bleacher Report האמריקאי. האתר, הנמנה על 5 אתרי הספורט הגדולים בארה"ב, הוקם בשנת 2007 ובשנה שעברה נרכש על ידי ענקית המדיה טיים וורנר תמורת 200 מליון דולר.

סמנכ"ל פיתוח עסקי באימג'ין מדיה, מוני ברוש, מסר כי "אתר הספורט החדש עונה על צורך שקיים אצל כל אוהד ספורט. כולנו בטוחים שאנחנו יותר חכמים מהמאמן ושאנחנו מבינים טוב יותר מהפרשן. אתר kick הוא בדיוק המקום להראות זאת".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נראה מעניין מאוד - נמאס מהאתרים הקיימים (ל"ת)
    רועי 20/08/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מישו 20/08/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    כמו E רק על כוכבי ספורט לתייג אותו בתור ערוץ ספורט זה לא נכון, זה ערוץ רכילות.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.