אבי בר לא מוותר על תוכן גולשים: משיק היום את אתר הספורט החדש kick.co.il
האם מדובר בתחרות אמיתית לשליטה האבסולוטית של ONE ואתר ערוץ הספורט? חברת התקשורת אימג'ין מדיה השיקה היום (יום ג') את
Kick כולל עדכוני חדשות, וידאו, תוצאות בזמן אמת ועוד, וגם עדכוני חדשות ממדור הספורט של 'ידיעות אחרונות' ו-ynet; לוח תוצאות - ישראלי ועולמי חי ומתעדכן באון-ליין; וחומרי וידאו מגוונים מן הספורט העולמי.
אך לעומת אתרי ספורט אחרים, את הטורים, הדיווחים, הדעות, הניתוחים והפרשנויות כותבים הגולשים עצמם. לאוהדי וחובבי הספורט בישראל ניתנת במה לסקר, לפרשן, לדווח ולנתח את המשחקים, השחקנים, הקבוצות, הליגות והענפים המועדפים עליהם תחת קורת גג אחת, כך שהם בעצמם מחליטים מהו סדר היום בתקשורת הספורט הישראלית. הכתבות והטורים המוצלחים והפופולאריים ביותר יקודמו בעמוד הבית של האתר בעמודי הקטגוריות שלו. ותכנים בולטים במיוחד יופיעו גם במדור הספורט של ynet או יופנו מהעמוד הראשי של האתר.
בנוסף, יכול כל גולש לאפיין ולקבוע באופן אישי מהם התכנים שיופיעו לו בעמוד הראשי של האתר, בהתאם לתחומי העניין שלו. האתר אף יכלול מאות שעות של וידאו בלעדי לאתר, ממספר ספקי תוכן וידאו-ספורט בעולם.
- עם הפנים החוצה: אתר Kick הישראלי ישתף פעולה עם אתר תוכן הגולשים FTBpro
- פותחים שולחן: ערוץ 'אגו' ואתר הספורט החברתי KICK יקימו מתחם פוקר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקונספט של Kick מבוסס בין היתר על אתר
סמנכ"ל פיתוח עסקי באימג'ין מדיה, מוני ברוש, מסר כי "אתר הספורט החדש עונה על צורך שקיים אצל כל אוהד ספורט. כולנו בטוחים שאנחנו יותר חכמים מהמאמן ושאנחנו מבינים טוב יותר מהפרשן. אתר kick הוא בדיוק המקום להראות זאת".
- 2.נראה מעניין מאוד - נמאס מהאתרים הקיימים (ל"ת)רועי 20/08/2013 12:36הגב לתגובה זו
- 1.מישו 20/08/2013 11:23הגב לתגובה זוכמו E רק על כוכבי ספורט לתייג אותו בתור ערוץ ספורט זה לא נכון, זה ערוץ רכילות.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
