ונעבור ל'דבר המפרסם': גולן נוחיאן משיק אתר פרסום ישראלי שנותן במה לגולשים

האתר מכיל מאגר נרחב של פרסומות ישראליות במגוון פלטפורמות, כולל קרדיטים. הוא מאפשר העלאת טורים ועבודות ללא תנאי וללא צורך ברישום
משה בנימין | (6)

לאחר חודשים ארוכים של תכנון, איסוף ובנייה, השיק הבוקר (יום ב') גולן נוחיאן, איש הפרסום הוותיק, אתר פרסום ישראלי חדש בשם דבר המפרסם.

לדברי נוחיאן, דבר המפרסם בעיקרו, נועד לתת במה לכל מי שמעוניין לכתוב ולשתף את אשר על ליבו, בכל הנוגע לפרסומות ולענף הפרסום. בהליך פשוט מאוד יכול כל מי שחפץ בכך להעלות לאתר טורים, כתבות, דיעות, תובנות, ביקורת פרסומות ועוד.

בנוסף, מכיל האתר מאגר נרחב של פרסומות ישראליות, הכולל תשדירי טלוויזיה, רדיו, עיתונות ושילוט. כולל קרדיט מלא לעושים במלאכה. בשלב מאוחר יכיל האתר עבודות פרסום של מדיות נוספות. העלאת עבודות פרסום לאתר, כמו העלאת הטורים, מתאפשרת באופן פשוט, ללא תנאי ובלי צורך ברישום.

נוחיאן, שעומד מאחורי האתר, הוא גם המוציא לאור של מגזין הפרסום CMYK ומי שמגיש כבר למעלה משמונה שנים את פינת ביקורת הפרסומות בתכנית הבוקר של טל ואביעד. נוחיאן: "זהו יום חג לענף הפרסום בישראל. זהו האתר הראשון שנותן במה פתוחה וחופשית לכל מי שיש לו מה לומר. מעבר לכך, הכמות העצומה של הפרסומות באתר והקרדיט לצוות שעומד מאחורי כל העבודות, הופכת את האתר למקדש הפרסום החדש של ישראל".

חברת דאטה פלוס המתמחה בפתרונות תוכנה לענף הפרסום ומספקת מערכות ניהול חכמות לעשרות משרדים אחראית על בנייתו וניהולו של האתר. מערכת הניהול של האתר מאפשרת בין השאר, צפייה בתיק עבודות אישי של כל מי ששמו קיים באתר באמצעות הקלקה פשוטה על השם. כמו כן ניתן יהיה להעלות ולשתף ברשת הפייסבוק כל עבודה שנמצאת באתר.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אהוד בן 06/08/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    מתי תכנתו את האתר הזה?? מי מפתח אתרים בASP מיושן כזה?? לא הייתי מעלה את זה לאויר אפילו בצחוק!
  • 3.
    אחלה רעיון (ל"ת)
    פרסומאית 05/08/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איתי פז 05/08/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן שתהיה במה אובייקטיבית המרכזת את דעתם של הצרכנים בנוסף לדעתם של הצרחנים בענף. המון הצלחה גולן
  • 1.
    גימל 05/08/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    איך לעזאזל מישהו מוכן לעלות עם עיצוב מיושן שכזה? זה נראה כמו בדיחה, כמו וואלה! בשנת 2001 מי מנהל הקריאייטיב שאישר את הדבר המגוחך הזה? תכף תשתמשו בפונטים בסיסיים מיושנים ובכלל שישו ושמחו אם זה מה שעולם הפרסום יודע לספק, אני הולך למיתוג
  • אהוד 06/08/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    לא רק העיצוב דינוזאורי! מי לעזעזל מפתח אתרים חדשים בטכנולוגיה של שנות 2000??? פאק איזה עניות!!! יש עדיין מתכנתים כאלה?
  • סתם מלכלכך בלי סיבה (ל"ת)
    05/08/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.