ונעבור ל'דבר המפרסם': גולן נוחיאן משיק אתר פרסום ישראלי שנותן במה לגולשים

האתר מכיל מאגר נרחב של פרסומות ישראליות במגוון פלטפורמות, כולל קרדיטים. הוא מאפשר העלאת טורים ועבודות ללא תנאי וללא צורך ברישום
משה בנימין | (6)

לאחר חודשים ארוכים של תכנון, איסוף ובנייה, השיק הבוקר (יום ב') גולן נוחיאן, איש הפרסום הוותיק, אתר פרסום ישראלי חדש בשם דבר המפרסם.

לדברי נוחיאן, דבר המפרסם בעיקרו, נועד לתת במה לכל מי שמעוניין לכתוב ולשתף את אשר על ליבו, בכל הנוגע לפרסומות ולענף הפרסום. בהליך פשוט מאוד יכול כל מי שחפץ בכך להעלות לאתר טורים, כתבות, דיעות, תובנות, ביקורת פרסומות ועוד.

בנוסף, מכיל האתר מאגר נרחב של פרסומות ישראליות, הכולל תשדירי טלוויזיה, רדיו, עיתונות ושילוט. כולל קרדיט מלא לעושים במלאכה. בשלב מאוחר יכיל האתר עבודות פרסום של מדיות נוספות. העלאת עבודות פרסום לאתר, כמו העלאת הטורים, מתאפשרת באופן פשוט, ללא תנאי ובלי צורך ברישום.

נוחיאן, שעומד מאחורי האתר, הוא גם המוציא לאור של מגזין הפרסום CMYK ומי שמגיש כבר למעלה משמונה שנים את פינת ביקורת הפרסומות בתכנית הבוקר של טל ואביעד. נוחיאן: "זהו יום חג לענף הפרסום בישראל. זהו האתר הראשון שנותן במה פתוחה וחופשית לכל מי שיש לו מה לומר. מעבר לכך, הכמות העצומה של הפרסומות באתר והקרדיט לצוות שעומד מאחורי כל העבודות, הופכת את האתר למקדש הפרסום החדש של ישראל".

חברת דאטה פלוס המתמחה בפתרונות תוכנה לענף הפרסום ומספקת מערכות ניהול חכמות לעשרות משרדים אחראית על בנייתו וניהולו של האתר. מערכת הניהול של האתר מאפשרת בין השאר, צפייה בתיק עבודות אישי של כל מי ששמו קיים באתר באמצעות הקלקה פשוטה על השם. כמו כן ניתן יהיה להעלות ולשתף ברשת הפייסבוק כל עבודה שנמצאת באתר.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אהוד בן 06/08/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    מתי תכנתו את האתר הזה?? מי מפתח אתרים בASP מיושן כזה?? לא הייתי מעלה את זה לאויר אפילו בצחוק!
  • 3.
    אחלה רעיון (ל"ת)
    פרסומאית 05/08/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איתי פז 05/08/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן שתהיה במה אובייקטיבית המרכזת את דעתם של הצרכנים בנוסף לדעתם של הצרחנים בענף. המון הצלחה גולן
  • 1.
    גימל 05/08/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    איך לעזאזל מישהו מוכן לעלות עם עיצוב מיושן שכזה? זה נראה כמו בדיחה, כמו וואלה! בשנת 2001 מי מנהל הקריאייטיב שאישר את הדבר המגוחך הזה? תכף תשתמשו בפונטים בסיסיים מיושנים ובכלל שישו ושמחו אם זה מה שעולם הפרסום יודע לספק, אני הולך למיתוג
  • אהוד 06/08/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    לא רק העיצוב דינוזאורי! מי לעזעזל מפתח אתרים חדשים בטכנולוגיה של שנות 2000??? פאק איזה עניות!!! יש עדיין מתכנתים כאלה?
  • סתם מלכלכך בלי סיבה (ל"ת)
    05/08/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.