השופינג של מטומי בארה"ב: רוכשת את MobAff שתמוזג לתוך MediaWhiz

עם רכישת MobAff המתמחה בפרסום במובייל - מטומי מחזקת אחיזה בשוק האמריקאי. מנכ"ל מטומי עופר דרוקר: "פוטנציאל צמיחה של מאות אחוזים"
משה בנימין | (2)

חברת מטומי הישראלית, המתמחה בפרסום מבוסס תוצאות (מוחזקת על ידי אילן שילוח עם 28%, קרן ויולה פרייבט אקוויטי, עופר דרוקר, עדי אורזל וניר טרלובסקי) ממשיכה את מסע הקניות שלה בארה"ב עם רכישת MobAff חברת טכנולוגיית פרסום ברשת המובייל.

MobAff תמוזג לפעילות חברת MediaWhiz, אותה רכשה מטומי מוקדם יותר השנה. בחברה מסבירים כי רכישת MobAff צפויה לחזק בשיעור ניכר את פעילות הפרפורמנס במובייל של מדיה-ויז - פעילות שהושקה לראשונה במארס השנה.במסגרת הרכישה מייסד חברת MobAff, אלכסנדר טסטקין, יחד עם צוותי החברה יעברו למשרדי מדיה-ויז בניו-יורק.

לצפייה בביקור במשרדי מטומי ברמת החייל - לחצו כאן

MobAff הוקמה בשנת 2011 ומתמקדת בפרסום מבוסס תוצאות ברשת המובייל. החברה מספקת מערכות CPA ו-CPL (cost-per-action and cost-per-lead) ומספקת שירותים בפרסום דיספליי, פרסום בדחיפה, חיפוש, הקלק לשיחה ועוד שירותים רבים האופייניים לענף השיווק במובייל.

הרכישה הנוכחית מהווה צעד נוסף בחיזוק פעילות הפרפורמנס במובייל על ידי Matomy. פעילות זו מצטרפת להשקת מערכת Mobit בשבוע שעבר על ידי החברה - מערכת מתקדמת לניהול רכישות מדיה חכמות לעולם המובייל, המספקת לקנייני מדיה ולאפיליאייטס (affiliates) כלי לניתוח ואופטימיזציה של רכש המדיה תוך מתן כלים מתקדמים לניהול אפקטיבי של קמפיינים פרסומיים.

"טכנולוגיית MobAff, לאופטימיזציה של קמפיינים במובייל והמומחיות שלהם בתחום האפיליאייט מרקטינג בזירת המובייל, יהוו נכס חשוב למטומי בשוק צומח זה", אומר עופר דרוקר, מנכ"ל מייסד מטומי מדיה גרופ. "התרשמנו מהנוכחות של מפרסמים ואפיליאייטס כאחד במערכת של MobAff, לצד הטכנולוגיה המתקדמת שהחברה פיתחה. אני משוכנע כי רכישה זו תייצר ערך רב ללקוחות מטומי ומדיה-ויז ותסייע בהגדלת האפיקטיביות של הקמפיינים הפרסומיים שלהם בפלטפורמות השונות".

דרוקר מוסיף כי שוק הפרסום והשיווק במובייל הוא בעל פוטנציאל צמיחה אדיר. "שוק זה עוד נמצא בחיתוליו ומטומי כבר מסמנת עצמה כשחקן מוביל בתחום זה בזירה העולמית", מדגיש דרוקר. "אנו מעריכים כי לשוק זה פוטנציאל צמיחה של מאות אחוזים בשלוש השנים הקרובות".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מה לעשות...זה העתיד! (ל"ת)
    נייסים 11/07/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יש כבוד! (ל"ת)
    דניאל 10/07/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.