TV
שוק הדיגיטל מגמגם - 'מטומי' פורחת: "כשהלקוח רוצה ביצועים, לנו יש יתרון"
השוק מנסה להתאושש, אבל חברת המדיה שמתמחה בפרסום מבוסס תוצאות, מגדילה פעילותה, מכוונת לשווקים חדשים ומתכננת הנפקה. צפו בווידאו
מטומי מדיה (Matomy Media Group) חברת הפרסום הבינ"ל לא עוצרת. בעוד ששוק הפרסום בדיגיטל מחפש את דרכו, חברות מהסוג של מטומי, שאילן שילוח הוא בעל המניות העיקרי בה, הן אלו שנכנסות לוואקום שנפער בין משרדי האינטראקטיב המסורתיים והלקוחות.
בעקבות רכישה זו צפוי מחזור הפעילות השנתי של קבוצת מטומי לגדול לכדי 230 מיליון דולר. החברה שמתמחה בפרסום מבוסס תוצאות בתחומי הדיגיטל מעסיקה כ-400 עובדים בארץ ומסביב לעולם ופעילה ב-85 מדינות. בראיון וידאו בכירי החברה מספרים לאייס על מנועי הצמיחה העתידיים, הנגיסה שלהם בתקציבי הפרסום שבעבר הופנו למשרדי האינטראקטיב ואופי העובדים שאותם הם מגייסים.
- 6.משה 05/08/2013 20:39הגב לתגובה זוהפרסום מבוסס התוצאות בשיטה שמטומי הובילו בירידה תלולה , המודל מיצה את עצמו מוקדם מהצפוי ....
- 5.מודאג 04/07/2013 14:48הגב לתגובה זואולי זה מיושן להגיד, לא אכפת לי, אבל אנחנו מוכרים ידע, כשרון, הבנה בפרסום - לא רק לידים. נמאס מהכיוון הזה שהענף צועד אליו
- למודאג 07/07/2013 16:49הגב לתגובה זואני רוצה לקוחות. המשרדים הגדולים כל כך עסוקים בלהיות שנונים, שהם שכחו למה משלמים להם.
- דני 07/07/2013 08:10הגב לתגובה זוהמשרדים הוותיקים, עם קומבינות העמלות והשחיתות והיצירתיות המגמגמת הורסים את הענף. הם ולא אחר. להאשים את הטכנולוגיה, זה פאטתי...
- 4.ג'ורג' 03/07/2013 17:46הגב לתגובה זוהאיש לא יודע איפה נמצאת החברה שקנה?
- 3.לובה 03/07/2013 17:06הגב לתגובה זואני רק שאלה: האם גם מקאן נכללת בין ה"סוכנויות המסורתיות" כמו שהגדיר אותן הבחור הסקפטי? כי זה קצת מצחיק איך שאילן שילוח בחר למכור את המניות במקאן ולהשקיע את כספו במלא מקומות מסביב (ראובני למשל)מה שנקרא - הבעת אמון
- 2.אחלה כתבה (ל"ת)דורית/ 03/07/2013 16:56הגב לתגובה זו
- 1.חברה פצצה - כך צריך להיראות הענף! (ל"ת)דנידין 03/07/2013 16:27הגב לתגובה זו