אליאב אללוף
צילום: אדר יראון, אפוק טיימס

הבלוגים של אליאב אללוף: מה הופך מוצר ללהיט, מותג לאהוד, סטטוס להיסטרי?

כמו בכל יום בימי החג, מציג אייס המלצות לבלוגים ואתרים שווים במיוחד. ובפרק האחרון לפני החזרה לשגרה: הבלוגים של ג'רמי דין האנגלי וניר אייל
אליאב אללוף | (3)

אחד הדברים שאני הכי מתמקד בהם בשנה האחרונה, הוא הנושא של מה מניע אנשים לפעולה. גיליתי שזהו אחד הדברים שאני הכי אוהב במדיה חברתית, בין היתר, כי אפשר לראות את זה כל הזמן ובאופן מיידי.

עבור רוב האנשים, מדיה חברתית זה מקום של הפצת מסרים (כן, כן, לייקים), אבל עבורי זה גם מקום מאוד חשוב להבין איך אנשים חושבים ומה גורם להם לעשות דברים.

בסוף שבוע, בעיקר בשבת מוקדם בבוקר, אני לוקח לי כמה שעות וחושב מדוע דברים מסוימים הצליחו ואחרים נכשלו. פיתחתי תיאוריה משלי לגבי מה הופך מסרים למצליחים: מה הופך מוצר ללהיט, מותג לאהוד, סטטוס להיסטרי.

הפתרון לא נמצא בהגיון, אלא בצד הרגשי שלנו. אני מתמקד בצרכים הרגשיים הבסיסיים של האדם, אבל יותר ספציפית, במקרים שבהם מותגים ומוצרים מצליחים להפעיל מספר רגשות בסיסיים אצל אדם במקביל - שם זוהי תחילתה של התמכרות רגשית, שהופכת מאוחר יותר להזדהות עם המותג.

ויש כמה בלוגים שעוזרים לי להעשיר את החשיבה ולחדד אבחנות. אחד מהם הוא של ג'רמי דין. הבלוג עוסק במחקר מדעי לגבי איך המוח עובד. זה הרבה יותר מעניין ופחות מאיים ממה שזה נשמע, אם אתם למשל, רוצים להבין איך לבנות הרגלים או לשבור אותם. ויש גם דברים חמודים וקלילים כמו 10 תנוחות גוף שמשפרות ביצועים, או 7 הרגלים שמגדילים את מספר העוקבים בטוויטר.

בניית הרגלים הוא גם הנושא של בלוג נוסף שאני עוקב אחריו, של ניר אייל. הבלוג מדבר על כיצד ליצור מעורבות לקוחות עם מותגים ומוצרים דרך בניית הרגלי משתמש. אני מאד אוהב בבלוג הזה את הנטייה לבנות את הפסיכולוגיה והתובנות שלו לתוך איך שמוצרים עובדים. זהו דבר שכרגע רוב החברות והמותגים מזלזלים בו או לא מבחינים בו בכלל, אבל בעוד כמה שנים, זה יראה כל כך טבעי - בדיוק כמו שמחלקת המוצר כיום לא מתחילה לבנות מוצר שהשיווק לא מאשר שאפשר לשווק, ובמחלקת מכירות לא מאשרים שאפשר למכור.

2 הבלוגים כתובים בגובה העיניים, בצורה מאוד פרקטית וקלילה. אבל הם יעניינו אתכם רק אם אתם אוהבים לעורר בעצמכם חשיבה מקורית.

אליאב אללוף הוא מנטור מדיה חברתית ויועץ שיווקי

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מה זה מנטור מדיה חברתית? (ל"ת)
    בלי שמות 03/04/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נייס. המלצות מעניינות (ל"ת)
    02/04/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תודה, למדתי (ל"ת)
    משה יהלום 01/04/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.88%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.88%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״