המצב במניית טאואר - האם התיקון זו הזדמנות קניה נדירה?

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את מניית טאואר בטווח הארוך, ובודק האם מדובר בתיקון או במגמת ירידה
|
(17)
אייל גורביץ, צילום: יח"צ

אחד המאפיינים של הסוחר לא מקצועי הוא חוסר מודעות לדרישות הפסיכולוגיות אותן מציב שוק ההון: יכולת להתמודד עם מצבי אי וודאות, סבלנות והתמדה. מרבית העוסקים בתחום באופן לא מקצועי ניחנים בשלוש יכולות אלו. מבחינתם, רכישת מניה מהווה בסיס לעליות מיידיות ושום נסיגה אינה מתקבלת בהבנה. כל זה מוביל אותי ל טאואר +1.86% טאואר 7,010 +1.86% טאואר בסיס:6,882 פתיחה:6,800 גבוה:7,083 נמוך:6,711 תמורה:17,121,410 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מניה בעלת פוטנציאל עליות משמעותי, שעצרה כדי לתקן. האם ירידה זו היא שינוי מגמה או שמא ירידה לצורך עלייה?

הטווח הארוך

  • אין מחלוקת - המגמה ארוכת הטווח היא מגמת עלייה.
  • נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה עולה.
  • המחזורים מתרחבים בתקופות של עליות ומתכווצים בתיקונים הטכניים.
  • מבחינת הממוצעים הנעים, הרי שהאופן שבו הם מסודרים מעיד על מומנטום חיובי. 
***כל אלה מעידים על סבירות גבוהה שהמניה צפויה להמשיך מעלה.
 
  • בתקופה האחרונה המניה מתקנת ויש לייחס את הירידה למהלך קודם.
  • המהלך שהחל ב-32.90, תם ב-73.39 שקלים למניה - והוא זה העומד לתיקון. 
  • היעדים הסבירים עומדים בטווח של 49-59 ש' למניה כאשר המניה כבר שם.



*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
 

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    ומה עם אבוג'ן?
    זוהר 19/06/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    50% מתחת לשיא מאז 2014 הליכת סרטן מאז אפריל והצרת רצועות בולינגר האם יש כיוון למהלך מתבשל?
    סגור
  • 14.
    אני מבקש להודות לאייל גורביץ
    משה 17/06/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    8 3
    העצות שהוא נותן למשקיע הלא מקצועי עוזרות לי מאוד וכבר הרווחתי קצת כסך .למשל הוא אמר לפני כמה חודשים שחברת טבע תתחיל לעלות אחרי תקופה חלשה וכך היה.עכשיו אני בטאואר גם ומקוה שגם הפעם הוא צודק.
    סגור
  • 13.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 17/06/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    15 5
    עם כל הכוונות הטובות שלך , לפחות בשנתיים האחרונות אתה תמיד נכשל כשאתה מנתח את טאואר, כשהיא היתה במגמת ירידה והגיעה לשער 2000 לא המלצת עליה אבל היא עלתה הרבה ובחצי השנה האחרונה כשהיא במגמת עליה אתה ממליץ עליה חזק וכרגיל כמו במעוף אתה נסחף לפי המגמה, כשהיתה בשער 7300 המלצת עליה, אם היית אז מציע למשקיעים לממש רווחים מכיוון שעלתה הרבה תוך זמן קצר וטבעי שיהיה תיקון בדרך וזה מאוד מתבקש, אז היית יוצא גדול, אבל עכשו זה לא חוכמה להגיד שזה ההתיקון היה צפוי, וזזה רק בא להוכיח בפעם המי יודע כמה שניתוח טכני הוא קשקו/ש אחד גדול. שיהיה לך ערב טוב.
    סגור
  • את צרכה להבין את השיטה .......
    e 18/06/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    גורביץ הולך לפי המגמה מכוון שההסתברות שלו להצליח בהמלצה עם כוון מגמה היא הגבוה ביותר (גם עם הוא נכשל לעתים קרובות) . בואי תעשי ניסוי בכל יום שירד גשם את תרשמי שגם מחר ירד גשם בכל פעם שהיה חמסין את תחזי שגם למחרת היום היה חמסין .עכשיו תבדקי בשנה אחת את התחזיות שלך והם היו בכלל לא רעות . פעולה דומה את יכולה גם לנסות על תחזיות של המדדים בבורסה , או אפילו מניות פשוט תלכי לאחר המגמה . בלי גרפים ובלי אסטרולוגיה .
    סגור
  • 12.
    מניה לא יציבה כבר שנים (ל"ת)
    אי 17/06/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    ספיץ
    צדוק 17/06/2015 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה דעתכם עליה? נראה לי הפרסי שוב עשה סיבוב על העם.עלתה לשמים עירב תקשורת ועשה רעש נראה ל משך את הבוכטות ומאז רק נופלת..כל מה שקשור אליו אסור להתעסק.אכלתי אותה איתה חזק....דעתכם בבקשה..
    סגור
  • 10.
    טאואר המנינ הכי זולה בבורסה נסחרת במכפיל 5
    אלון 17/06/2015 10:42
    הגב לתגובה זו
    13 1
    מבחינה פונדמנטלית הנייר הוא הכי זול בתא החברה תרויח השנה 250 מיליון דולר על בסיס non gaap שזה הבסיס שמיסתכלים עליו בנאסדק שווי שוק של 1.2 מיליארד שזה מכפיל 5 מכפיל מגוחך מאוד לעומת לפחות 10 במגזר שלה.ולעומת נייס שנסחרת במכפיל מטורף של 25
    סגור
  • 9.
    לא הייתי מהמר על המספר הזה
    דירות"א 17/06/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 7
    הוא מתאים יותר לרבעונים האחרונים
    סגור
  • 8.
    מעבר לפסיכולוגיה בגרוש יש פוטנציאל רווחים
    שלמה 17/06/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אחרי החידושים הטכנולוגים וההסכמים לרכישת מפעלים ולייצור גובר והולך. השאלה היא מתי יבואו הרווחים של החברה לידי ביטוי ברווחים של המשקיעים? יש יסוד סביר להניח שבמהלך השנה כבר נראה את הפוטנציאל מתממש. ולכן עד לסוף השנה הערך האמיתי של החברה יעלה. בהתאמה, אם לא יכול זעזוע כלכלי עולמי, אזי המניה צריכה להכפיל את העצמה תוך שנה עד שנתיים. בטווח הקרוב שמעניין משקיעים לטווח קצר המניה תעלה ותרד בין 6000-8000 . בטווח הארוך בין 10000-12000. אז לא לרוץ לקנות בכמויות היסטריות. אלא אם אין לכם מה לעשות עם הכסף. השקעה של עד 100,000 ₪ יכולה להוסיף עוד 2 משכורות בשנה. בהצלחה.
    סגור
  • 7.
    בדוח הקרוב תגיע לרווח של מיליארד . (ל"ת)
    עדי 17/06/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 6.
    עיסקת הודו קרובה מתמיד . (ל"ת)
    אחד שיודע 17/06/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 5.
    בקשה לאייל גורביף
    רוני 17/06/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תוכל בבקשה לנתח את מניית מיקרון - mu תודה
    סגור
  • לרוני
    שמעתי על אייל 17/06/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש משפט שאומר כך: אם אינך יודע את שמי..או כן יודע ולא מאיית אותו נכון..אל תפנה אלי.
    סגור
  • 4.
    tsem
    j 17/06/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בהצלחה לכל אלה עם אוך רוח !
    סגור
  • 3.
    זיהו עכשיו היא תרד
    gold man 17/06/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    3 5
    זיהוי עכשיו היא תרד
    סגור
  • 2.
    עד סוף שנה תגיע ל- 30 $ (ל"ת)
    שי 17/06/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    די לסקר את המנייה שלי! כל פעם שאתה מסקר היא יורדת!
    banano84192 17/06/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    24 2
    עולה עולה עולה... ניתוח טכני מפי המומחה והיא נופלת 20% במהלך חד של שבוע! די תרפה ותניח למנייה לנפשה...
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות