שלושה ב-100: שבוע הספר הוא תוכן שיווקי גס רוח
שלום. שמי עידו מינקובסקי. איני זוכה פרס הפוליצר לשנת 2012, כנראה גם לא לשנת 2013. איני בוגר בית הספר לאמנויות, לא תלמה ילין בתל אביב ולא ויצ"ו בחיפה. איני איש ספר שיודע לקרוא פושקין במבטא רוסי.
אני וחברי הטוב ביותר יוסי לחם, החלטנו יום אחד לכתוב ספר, ללא תכנונים וללא גינונים. בניגוד לגאולת עם ישראל, גאולת העם הפלסטיני או ניתוח פוסט מודרני של מצב הבונים באוקלהומה, המטרה שלנו הייתה פשוטה הרבה יותר: להרשים כמה בחורות, במקרה הטוב או לחדור לליבם של מספר אנשים, גם אם מועטים, במקרה הטוב יותר. כך נולד לו ילדינו הראשון, 'יחצנות, שחצנות וקצת חריף' במשקל 800 גרם.
על מנת להבהיר שאין בכוונתנו להשתלט על העולם או לשנות סדרי משנה, מחשבה מגלומנית בכל לב ישראלי ממוצע, כולל הח"מ, החלטנו גם לוותר על המיליונים המובטחים לסופרים צעירים במדינת ישראל, ולתרום את כספינו מהרווחי הספר לעמותת 'זיכרון מנחם'. ערכנו בעצמנו, הדפסנו בעצמנו, הפצנו בעצמנו, השקענו לבדנו.
כך עשינו הרבה, כך מכרנו הרבה, כך תרמנו הרבה ושאף אחד לא ישמע, כך גם הרשמנו. הרבה.
אנו עדים בישראל למצעדי בכיינות רבים, אבל השיא מגיע כל שנה בשבוע הספר. שבוע הספר הוא תוכן שיווקי גס רוח שחוץ מלהפוך אוכל גורמה לג'אנק פוד של ספרים במשקל ב-50 שקל אין לו תכלית. המתבכיינים הגדולים, הם כל אותם אנשים, סופרים שלא סופרים. לא את עצמם ולא אתכם. רובם הם האשמים המרכזיים במצב בו נקלענו בשוק הספרים החזירי במדינה. סתם כדוגמא למשל, שכל קשר בינה לבין המציאות מקרי בהחלט, היא שמנכ"ל קונצרן כלשהו יבכה על מחירי השיחות בטלפון שלו ובכלל, לא זכור לי שדוסטויבסקי היה נצר למשפחת רוקפלר.
אז אפנה ברשות הקוראים אל אותם אנשים, כי אם אינם מבינים ברגע של התנשאות, אסביר להם בשפה שיבינו. אני יכול להגיד לכם גם שהאונומטופיאה היחידה שאני מכיר זה הרשרוש בכיסי הוצאות הספרים, האירוניה היא שבערש התרבות האנושית של העולם, במדינת היהודים שהמציאו את הקרוא וכתוב גדולי אומת הסופרים מוכרים את מרכולתם א-לה רחוב פין בדרום תל אביב והאירוניה הדרמטית היחידה היא שאתם יודעים את זה הרבה יותר טוב ממני.
מוסר ההשכל היחיד העולה לי בראש בהקשר זה הוא שאי אפשר לאכול בצל ולצעוק על אחרים שהם מסריחים.
עידו מינקובסקי הוא דובר עיריית חיפה, וכתב את הספר 'יחצנות, שחצנות וקצת חריף' יחד עם כתב יחד עם יוסי לחם
- 14.הוא נראה ונשמע אדיוט 12/06/2013 15:07הגב לתגובה זובאיזה קומבינה ועם מי היית כדי לקבל תפקיד של דובר עירייה?
- 13.סתם 11/06/2013 15:55הגב לתגובה זומרוב פלפולים לא מבינים את הרעיון
- רונן 12/06/2013 11:29הגב לתגובה זוחשבתי שזה רק אני
- (ל"ת)גם אני לא הבנתי 16/06/2013 12:44
- 12.מהמחנה הנכון 11/06/2013 14:30הגב לתגובה זוחבורת השחצנים שסובבת את יהב - בלום, טרנו, שיין וכמובן הילד כאפות הזה מינקובסקי בקרוב ימצאו את דרכם ללשכת התעסוקה. בורובסקי בדרך לחסן שוקרי
- תושב חיפה 11/06/2013 14:58הגב לתגובה זוילד מרורים
- 11.שלח לחמך 11/06/2013 14:22הגב לתגובה זוכבוד למגן הימני והחלוץ המרכזי של נבחרת הסופרים ..... בבת עינו של גיא לוזון ונכדם הרוחני של זלטקו צ'ייקובסקי ויאנגו סימנדיריס.
- 10.יוסי לחם 11/06/2013 13:57הגב לתגובה זובואנה עידו, רעיון מטורף להדפיס את הספר על נייר טואלט, או על תחתונים אכילים... שנאה של אנשים יכולה להביא להמצאות מטורפות.
- 9.מעריצה של עידו 11/06/2013 13:42הגב לתגובה זואתה רואה שלא היית צריך לחזור לחיפה עם כל המפגרים האלה שמגיבים פה?
- 8.מרי מי-רז 11/06/2013 13:34הגב לתגובה זוספר מדהים.
- 7.אלעד דרור 11/06/2013 12:53הגב לתגובה זואחד הספרים שיותר נהנתי לקרוא. מחכה כבר לספר הבא
- 6.אבי 11/06/2013 12:37הגב לתגובה זוילד טוב מינקובסקי ילד טוב
- 5.מיני קובסקי 11/06/2013 12:16הגב לתגובה זועשה טובה ואל תדבר. זה שאתה דור עיריית חיפה זה בושה לחיפה
- בורוביץ 11/06/2013 15:55הגב לתגובה זוקנאי קטן! עידו סופר ודובר עולה הוא הדור הבא של הדוברים המוכשרים במדינה ובעזרת השם יהיה דובר צה"ל לבינתיים תאכל ג'חנון וסחוג ורק אז מותר יהיה לך לנגד עם יחצנות שחצנות והרבה חריייייייייף
- י 11/06/2013 13:53הגב לתגובה זומנבכי רגשותיו של ילד מסכן היושב תחת תאורת הנאון בחדרו וחושב כיצד יוכל להתבטא באופן כזה הפוגע האחרים.. אז תקשיב טוב ילד קטן ומושתן, אחד הדברים המקדמים שחלו בעיריית חיפה היה הבאת עידו לתפקיד דובר העירייה כגורם חדשני, חריף, צעיר ומרענן הפועל לטובת קידום העיר, החברה בעיר ובפרט- קידום ילדים מסכנים היושבים בבית וחושבים כיצד לעקוץ ולחבל בזולת ובעצמם. בברכת, בפעם הבאה שתשב בשירותים ותחת תאורת הניאון ותרגיש את תחושת העקצוץ הנובעת מאכילת שיפקה, אני משוכנע שתפתח את הספר, תקרא ותהנה. פיס אאוט ביץ׳ (מעריץ של דובר העירייה)
- 4.אתה מכיר אותי עידו 11/06/2013 11:38הגב לתגובה זוהשם של הספר מתאים לו - הרבה שחצנות וגם יחצ"נות. בעיקר לעצמו
- 3.אכלת היום?! (ל"ת)רם אורן 11/06/2013 11:13הגב לתגובה זו
- 2.דו"צניק לשעבר 11/06/2013 10:53הגב לתגובה זושיהיה בהצלחה
- 1.שונא את מינקובסקי 11/06/2013 10:22הגב לתגובה זוזה שהצלחת קצת בשנים האחרונות לא אומר שמותר לך לבלבל ת׳מוח על כל נושא

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
