חוגלה קימברלי על כינוס המותגים של לילי: "רווחי יותר לעבוד עם מותג אחד מוביל"
3 שנים לאחר המיצוב שנעשה למותג "לילי נטורל" בהשקעה של כ-4 מיליון שקל החליטו בחברה להשקיע כמיליון שקל ולכנס, במהלך מדורג את המותגים הקיימים תחת מותג אחד מוביל בשם לילי נטורל.
חוגלה קימברלי, הודיעה אתמול (א') על שדרוג סדרת מוצרי היגיינת הנשים וכינוס סדרות מוצרי ההיגיינה לילי נטורל, לילי קלאסיק, אינטרלוד ונובה לי תחת המותג "לילי", תוך מיצוב המותג ברמת Best value for money. בנוסף, משיקה החברה תחבושת אלוורה לראשונה בישראל.
לדברי איילת הרגש, מנהלת חטיבת היגיינה נשית: "לילי נטורל הוא מותג VFM, היחיד שמציע הגנה מושלמת, ברמה של המוצרים המתקדמים ביותר, ויחד עם זאת עולה כ-20% פחות מהמתחרים,ולכן יאפשר להגיע לקהל חדש של צרכניות שזיהינו, המחפשות מוצרים איכותיים בתמורה למחיר".
הרגש מסרה ל- Bizportal, כי "כיום עדיף לחברה, ורווחי יותר לעבוד תחת 'ברנד' אחד בולט, ולצמצם את פיזור המותגים ככל האפשר". בנוגע לנתח השוק אמרה הרגש: "היעד אליו מכוונת החברה ב-2008 הוא גידול של 10% לעומת נתח השוק הכספי הקיים כיום למותגי לילי שעומד על 17%".
הפעילות באינטרנט
בחוגלה-קימברלי משדרים שביעות רצון בכל הנוגע לפעילות האינטרנטית. הקמפיין של קוטקס אותו השיקו בחברה, על-ידי מק'אן דיגיטל וכוון לנערות נתפס בענף האינטראקטיב כאחד המוצלחים יותר, ובחברה, מטבע הדברים מציינים את המהלך לחיוב: "אנחנו נמצאים המון באינטרנט, בתחום הנשים, עם קוטקס יאנג. בגלל קהל המטרה המאוד צעיר בקוטקס, אחוזים גבוהים מתוך התמהיל הפרסומי מופנים למדיה זו".
הולכים 'שבי' אחרי מק'אן דיגיטל
בחברה לא שוכחים להפנות חלק חשוב מהמחמאות למשרד הפרסום שמטפל בפעילות הפרסומית באינטרנט, דהיינו: מק'אן דיגיטל. "למק'אן יש משמעות אדירה בכניסה שלנו לאינטרנט - זהו מהלך שהוביל המשרד עצמו, ובחרנו בו מתוך מגוון הרעיונות שהועלו בפנינו. מבחינתנו קמפיין קיטה הוא חוד החנית של המהלכים שלנו".
המותג מתכנס ומתרחב וחוזר חלילה: האם זה טרנד?
לפני מספר שנים החליטו בחוגלה להרחיב את קו המתגים, ולעבוד תחת 4 מותגים שונים. מספר שנים לאחר מכן מגיע המהלך הנוכחי שמכנס בחזרה את המותגים תחת 'ברנד' אחד בולט - לילי נטורל.
איילת הרגש, בנידון: "לדעתי האישית - בישראל, מזמן עברנו את התהליך שבו לכל מוצר היה מותג. באיזשהו שלב הבינו המשווקים כאן, שישראל היא לא מסוג המדינות שיכולות להחזיק כל-כך הרבה מותגים, ואם נביט סביבנו נוכל לראות מגמה כללית שבה השוק הולך לכינוס מותגים".