חוגלה קימברלי על כינוס המותגים של לילי: "רווחי יותר לעבוד עם מותג אחד מוביל"
3 שנים לאחר המיצוב שנעשה למותג "לילי נטורל" בהשקעה של כ-4 מיליון שקל החליטו בחברה להשקיע כמיליון שקל ולכנס, במהלך מדורג את המותגים הקיימים תחת מותג אחד מוביל בשם לילי נטורל.
חוגלה קימברלי, הודיעה אתמול (א') על שדרוג סדרת מוצרי היגיינת הנשים וכינוס סדרות מוצרי ההיגיינה לילי נטורל, לילי קלאסיק, אינטרלוד ונובה לי
תחת המותג "לילי", תוך מיצוב המותג ברמת Best value for money. בנוסף, משיקה החברה תחבושת אלוורה לראשונה בישראל.
לדברי איילת הרגש, מנהלת חטיבת היגיינה נשית: "לילי נטורל הוא מותג
VFM, היחיד שמציע הגנה מושלמת, ברמה של המוצרים המתקדמים ביותר, ויחד עם זאת עולה כ-20% פחות מהמתחרים,ולכן יאפשר להגיע לקהל חדש של צרכניות שזיהינו, המחפשות מוצרים איכותיים בתמורה למחיר".
הרגש מסרה ל- Bizportal, כי "כיום עדיף לחברה, ורווחי יותר לעבוד תחת 'ברנד' אחד בולט, ולצמצם את פיזור המותגים ככל האפשר". בנוגע לנתח השוק אמרה הרגש: "היעד אליו מכוונת החברה ב-2008 הוא גידול של 10% לעומת נתח השוק הכספי הקיים כיום למותגי לילי שעומד על 17%".
הפעילות באינטרנט
בחוגלה-קימברלי משדרים שביעות רצון בכל הנוגע לפעילות האינטרנטית. הקמפיין של קוטקס אותו השיקו בחברה, על-ידי מק'אן דיגיטל וכוון לנערות נתפס בענף האינטראקטיב כאחד המוצלחים יותר, ובחברה, מטבע הדברים מציינים את המהלך לחיוב: "אנחנו נמצאים המון באינטרנט, בתחום הנשים, עם קוטקס יאנג. בגלל קהל המטרה המאוד צעיר בקוטקס, אחוזים גבוהים מתוך התמהיל הפרסומי מופנים למדיה זו".
הולכים 'שבי' אחרי מק'אן דיגיטל
בחברה לא שוכחים להפנות חלק חשוב מהמחמאות למשרד הפרסום שמטפל בפעילות הפרסומית באינטרנט, דהיינו: מק'אן דיגיטל. "למק'אן יש משמעות אדירה בכניסה שלנו לאינטרנט - זהו מהלך שהוביל המשרד עצמו, ובחרנו בו מתוך מגוון הרעיונות שהועלו בפנינו. מבחינתנו קמפיין קיטה הוא חוד החנית של המהלכים שלנו".
המותג מתכנס ומתרחב וחוזר חלילה: האם זה טרנד?
לפני מספר שנים החליטו בחוגלה להרחיב את קו המתגים, ולעבוד תחת 4 מותגים שונים. מספר שנים לאחר מכן מגיע המהלך הנוכחי שמכנס בחזרה את המותגים תחת 'ברנד' אחד בולט - לילי נטורל.

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור
מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות
הממושך בעזה.
מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94% , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור, בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.
זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.
אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים.
- אלביט מערכות חושפת את Frontier: מערכת AI חדשה להגנת גבולות
- דירוג 100 הביטחוניות 2025: אלביט ורפאל עלו, תע״א באותו המקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת
עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור
מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות
הממושך בעזה.
מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94% , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור, בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.
זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.
אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים.
- אלביט מערכות חושפת את Frontier: מערכת AI חדשה להגנת גבולות
- דירוג 100 הביטחוניות 2025: אלביט ורפאל עלו, תע״א באותו המקום
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת
עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה.