נפתח המאבק בקרליבך: עובדי 'מעריב' הכריזו על סכסוך עבודה - לקראת עיצומים
אחרי התכנית לפטר עובדים, הניסיון להעביר מחלקות לירושלים, ואי תשלום משכורות לפרילנסרים, הכריז הבוקר (יום ב') ארגון העיתונאים על סכסוך עבודה במעריב, מה שיאפשר בעוד שבועיים לוועד הפעולה של העיתון לפתוח בעיצומים בתחום התוכן, ואף בשביתה. הנהלת מעריב טוענת כי "המהלכים שבוצעו ועומדים על הפרק נידונו במו"מ ארוך ומתמשך עם ההסתדרות ועם ועדי העובדים".
במייל שנשלח לעובדים, ציינו בארגון את ההבנות עם ההנהלה על הליך פרישה מרצון, שנפגע לכאורה על ידי ההנהלה. כפי שפורסם לראשונה באייס,
"התאכזבנו לגלות שבמקום לחזק את שיתוף הפעולה, ההנהלה ניצלה את המהלך לפגיעה גדולה עוד יותר בעובדים", נכתב בהודעת המייל לעובדים. "בשבועיים האחרונים הופעלו לחצים כבדים על עובדים לפרוש בניגוד לרצונם, וכן הושמעו איומים בפיטורים, על אף שהפרישה מרצון הובילה לצמצום של הרבה מעבר ל-10% הגמישות הניהולית שהובטחו להנהלה ולמעשה אף מעבר למספר היעד שההנהלה עצמה קבעה לצמצום הנדרש. בימים האחרונים אף הוצאו מכתבי פיטורים לכל עובדי הדפוס ומספר עיתונאים זומנו לשימועים לפני פיטורים - 2 הצעדים גם הם בניגוד להסכמים".
במקביל, מציינים בוועד הפעולה של העיתון כי עשרות פרילנסרים לא קיבלו השבוע את משכורות חודש מארס, וחלקם אף מחכים למשכורות ישנות יותר, ואילו ההנהלה ממשיכה לפעול להעברת מחלקות מסוימות בחברה לגן הטכנולוגי בירושלים, מקום מושבו של מקור ראשון, ומסרבת לדון בדרכים להקל על העובדים המתבקשים לעבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- עובדי בנק הפועלים הכריזו על סכסוך עבודה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"הנהלת מעריב מעבירה מסרים מאיימים"
הוועד מאשים את ההנהלה שמנסה לדבריו "לפגוע בזכות ההתארגנות של עיתונאי 'מקור ראשון', שבחרו גם הם בארגון העיתונאים כגוף המייצג אותם, ושמיוצגים על ידינו במסגרת ועד משותף. ההנהלה מעבירה לעיתונאים שם מסרים מאיימים ומנסה למנוע קיום אסיפות עובדים במערכת בירושלים".
"מכיוון שכך", נכתב, "לא נותרה לנו ברירה אלא לנקוט במספר צעדים. כבר השבוע פנתה ההסתדרות בבקשה דחופה לבית הדין לעבודה והצליחה להביא לביטול מכתבי הפיטורים של כל
. בימים הקרובים בכוונתנו לנקוט את כל האמצעים כדי לעצור את הפיטורים המתוכננים של העיתונאים שזומנו לשימועים. עובדים שמקבלים זימונים כאלה מתבקשים לפנות אלינו בהקדם. חשוב להדגיש שמבחינתנו כל מי שלא פרש בתוכנית הפרישה מרצון, או מי שביקש לפרוש ולא נענה בחיוב (כלומר: הוטל עליו וטו), נהנה עכשיו מהחסינות שמעניק ההסכם הקיבוצי ומהעסקה מובטחת עד אפריל 2014 - ועל כך נתעקש ולא נוותר בכל מחיר. בנוסף, פנינו היום לארגון העיתונאים בבקשה שיאשר לנו הכרזת סכסוך עבודה בגין המהלכים החד-צדדיים של ההנהלה".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
ממעריב נמסר: "המהלכים שבוצעו ועומדים על הפרק נידונו במו"מ ארוך ומתמשך עם ההסתדרות ו-ועדי העובדים של החברה ובשקיפות מלאה, לרבות מעבר חלקים של העיתון לירושלים. הנהלת מעריב עושה כל שביכולתה כדי לדאוג להמשך קיומה של העיתון ולהיות מקום תעסוקה יציב ובטוח לעובדיה וכך היא תמשיך לעשות".
- 3.עיתון ישראלי לשעבר 17/06/2013 15:21הגב לתגובה זואני עבדתי אצלו בעיתון "ישראלי" זאת הגרסה הראשונה לישראל היום אחר כך היה פיצול בוא באופן שיטתי לא היה משלם משכורות הצקים היו חוזרים ואפילו לא העביר לנו כספים לקרן הפנסיה למרות שבתלוש היה רשום שכן הזהרו!!!!!!!!!!!!!
- 2.הרב הדומם 17/06/2013 14:09הגב לתגובה זומי זה הועד? חגי מטר? מייצג את עובדי העיתון? הוא עובד בעיתון?שייצג את עובדי העיתון בו הוא עובד
- 1.הוא גר באפרת אם לא ידעתם (ל"ת)לחבל לו בבניין 17/06/2013 13:41הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
