גיל חובש, מנכ"ל פארמוקן
צילום: יח"צ

פארמוקן: הסכם שת"פ עם חברת בזלת וחוות הגידול עין חצבה

חברת הקנאביס הרפואי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה לשלוש שנים במטרה להגדיל את היקף הייצור; צופה תוספת של 30 מיליון שקל בהכנסות 2021
איתן גרסטנפלד | (5)

חברת הקנאביס הרפואי פארמוקן מדווחת על הסכם שיתוף פעולה, עם חברת בזלת ועם חוות הגידול עין חצבה, במטרה להגדיל את היקף הייצור שלה. להערכת החברה, ההסכם צפוי להגדיל את הכנסותיה בשנת 2021 בכ-30 מיליון שקל. ההסכם הנו לתקופה של שלוש שנים או לתקופה מינימלית של שלושה מחזורי גידול.

> פארמוקן צפויה להמשיך בצמיחה מואצת; האם חלום הקנאביס יהפוך למציאות?

על פי הדיווח, החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה לגידול ורכישת קנאביס רפואי שמקורו בייחורים ושתילים של החברה. ההסכם נחתם עם חברת בזלת בעלת מפעל לעיבוד, ייצור ואריזה של מוצרי קנאביס רפואי, ועם חוות הגידול עין חצבה, בעלת רישיון גידול קנאביס רפואי על שטח של 18 דונם.

 

על פי ההסכם, שטח הגידול יוקצה לטובת גידול זניה של החברה, כשהתוצרת, תימכר במלואה ובלעדית לפארמוקן ולבזלת. חוות הגידול תהייה האחראית הבלעדית לגידול התוצרת ותישא בכל עלויות גידול התוצרת וקצירתה וכן בכל העלויות הנלוות להפעלתה ולניהולה. להערכת החברה, ההכנסות הצפויות מההסכם בשנת 2021 יהיו בהיקף של 30 מיליון שקל לפחות.

הכנסות החברה בשנת 2019 הסתכמו בכ-20.8 מיליון שקל. מתחילת השנה ירדה מניית החברה בכ-17%, והיא נסחרת כעת לפי שווי שוק של כ-143.5 מיליון שקל. 

 

בעל השליטה ומנכ"ל פארמוקן גיל חובש: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת בזלת וחוות הגידול של עין חצבה ובטוחים כי ההסכם יביא תועלת רבה לכל השותפים. לאור הביקוש הגבוה לו זוכים זני החברה בישראל והגידול הצפוי בתוצרת האיכותית של פארמוקן, אנו צופים תרומה משמעותית לצמיחת הכנסות החברה. בנוסף, אם וכאשר הצעות החוק החדשות בנושאי אי-ההפללה ואישור שימוש בקנאביס לצרכי פנאי יבשילו לכדי חקיקה, החברות תהיינה ערוכות לאפשרות של גידול בהיקפי הייצור והשיווק לשוק המקומי, כאשר המטופלים ימשיכו לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו."

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מוצרי פארמוקן המבוקשים במדינה (ל"ת)
    אלון 05/07/2020 11:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חגי 05/07/2020 11:02
    הגב לתגובה זו
    הסחורה של פארמוקן טובה יחסית ליתר המגדלות בארץ
  • מגיבה בהתאם (ל"ת)
    רק חבל שהמניה לא מגי 05/07/2020 11:38
    הגב לתגובה זו
  • חגי 05/07/2020 11:51
    אבל קנאביס לא אמור להפגע מסגר אם נגיע לזה
  • 1.
    מתי חקירה על תקיעת הייצוא?? (ל"ת)
    אפק 05/07/2020 10:45
    הגב לתגובה זו
הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

נעילה מעורבת בת"א: ת"א 35 ירד 0.2%, ת"א 90 עלה בשיעור דומה

הבורסה נעה כמטולטלת והמשקיעים הגיבו לכל רמז שיצא מחדרי המו"מ בקהיר - ירידות חדות בשעות הראשונות הוחלפו בעליות חדות אך המדדים ננעלו בקירוב לשערי הפתיחה כשהאי-וודאות גברה; במקביל שער הדולר המשיך להחלש ואיבד כ-0.1% לרמה של 3.28   

מערכת ביזפורטל |

אחרי תנודתיות משמעותית לאורך יום המסחר המקוצר המדדים המרכזיים נעלו במגמה מעורבת. ת"א 35 ירד 0.21% כאשר ת"א 90 עלה ב-0.20%. 

במבט על הסקטורים - מדד הבנקים איבד 0.99% בעוד מדד ת"א ביטוח הוסיף 0.30%. בסקטור הנדל"ן המשיך המומנטום החיובי - ת"א נדל"ן הוסיף 0.51% ות"א בניה עלה 0.7%. ת"א נפט וגז עלה גם הוא ב-0.28%.


אפשר להאשים את כל העולם בהתחזקות השקל אולם חוסר המעש של הבנק המרכזי הוא הגורם העיקרי שמושך לכאן ספקולנטים; וגם - ההשפעה הקשה של הדולר הנמוך על ההייטק והיצואנים - שער הדולר ירד יותר מדי - בגלל הספקולנטים והמוסדיים; מה יהיה בהמשך?


תשתיות זה עולם ענק. עולם ענק עם תדמית משעממת. תשתיות זה כבישים, קבלני ביצוע, נדל"ן, תחבורה, תקשורת, מים. אנרגיה. תשתיות הן הבסיס שעליו בונים את כל התפעול. התשתית היא האדמה ובה נוטעים את העץ שמניב פירות. הסיבים האופטיים הם התשתית שעליה מייצרים תקשורת מהירה בין אנשים ובין עסקים. הכבישים הם התשתית שעליה מייצרים תנועה כדי להיפגש, כדי להעביר דברים. אי אפשר בלי זה.

לפני פחות מחודש, באמצע ספטמבר, ערכנו ועידה במתחם הבורסה בה התמקדנו בהזדמנויות שיש בעולם התשתיות גם ובעיקר בחברות מקומיות. השקנו גם ניתוח רוחבי על הענף ובוועידה נכחו בכירים מכל הקשת כדי לדבר על המגמות וההזדמנויות בתחום. מאז שכתבנו לכם על זה המדד הספיק לטפס עוד 9.2%, ומתחילת השנה הוא השיג תשואה של 46% - השקעה במניות תשתית - מה היה ומה צפוי?


דן וינטרניץ, ראש תחום ניהול התיקים, אושן יצירה בית השקעותדן וינטרניץ, ראש תחום ניהול התיקים, אושן יצירה בית השקעות

מניה על הכוונת: ההזדמנות של ברן - מהערבה לסוואנה

ברן נכנסת לעידן חדש: אחרי שנים של פעילות הנדסית בעיקר בישראל, החברה מציגה צבר הזמנות מתרחב, עסקת ענק באפריקה ורווחיות במגמת עלייה המסע שלה מחבר בין חול, מים ורוח - האם היא הזדמנות?

דן וינטרניץ |
נושאים בכתבה ברן אושן

לאחרונה הח'ותים מתימן סימנו את "שדה התעופה על שם אילן ואסף רמון" כיעד מרכזי לתקיפות הטילים שלהם. יש חברה אחת שמכירה מקרוב מאוד את היעד המדובר- חברת ברן.

קבוצת ברן פועלת כבר 46 שנה כחברת הנדסה מובילה בישראל, המציעה פתרונות מלאים לפרויקטים הנדסיים – תכנון, ניהול, הקמה ותפעול. ובין היתר הייתה אחראית לפרויקט של "שדה התעופה אילן ואסף רמון" שבערבה. לצד זה החברה פועלת במגוון תחומים הנדסיים ופרויקטים מורכבים, ביניהם תשתיות לאומיות, תעשייה וייצור מים, נכסים נדל"ן, תקשורת וטכנולוגיה, ואנרגיה / גז.

קבוצת ברן שואפת להיות מומחית בפתרונות הנדסיים רבend-to-end") - מעניקה שירותים מהשלבים הראשוניים של בדיקת תכנות ותכנון, דרך רכש, ניהול וביצוע, ועד הפעלה, פיקוח ואפילו שירותי תחזוקה בהיקף מסוים.

לחברה יכולת לבצע פרויקטים במתכונות כמו EPC, EPCM, KeyTurn וכו׳ - מה שמאפשר ללקוח אחד לקבל את רוב הדרישות מהחברה ולצמצם צורך ליבוא שירותים חיצוניים.

ניסיון רחב וותק בינלאומי - ברן פעילה בישראל וגם בחו"ל (אפריקה, אירופה וכו׳) עם פרויקטים גדולים. הניסיון שמאפשר לה להתמודד עם אתגרים פרויקטים שונים: רגולציות חוץ ישראליות, תכנון מגוון, תנאי סביבה משתנים, דרישות טכניות מגוונות. זה מוסיף אמינות מול לקוחות שמחפשים שותף שיכול “להרים” פרויקט לא רק בארץ.